Gjest .-L-. Skrevet 26. mai 2012 #441 Skrevet 26. mai 2012 (endret) AnnaS sa at folk på BI ikke vil ha damer som har sex på første date. Jeg går på BI og blir stadig tilbudt sex på handicap toalettet. Jeg får ikke helt det til å stemme med AnnaS teorier om at menn på BI er seriøse. DET var poenget. Vel, det var kanskje en snever generalisering. Endret 26. mai 2012 av .-L-.
Gjest strykebrett Skrevet 27. mai 2012 #442 Skrevet 27. mai 2012 Det trengs ingen statistikker på dette. Alt er som sagt normalfordelt. Alt er ikke normalfordelt, der tar du feil. Man antar ofte normalfordeling, det trenger ikke å stemme. Og statistikk lager man for å finne ut hva en eventuell normalfordeling beveger seg rundt. Men du generaliserer altså bare ut i fra ditt eget hode, og konkluderer med at du ikke trenger statistikk eller mange observasjoner fordi: "alt er jo normalfordelt".. kostelig
Gjest tancos Skrevet 27. mai 2012 #443 Skrevet 27. mai 2012 Jeg tror det heller handler om at jeg sier en del sannheten som man ikke vil akseptere, men dere får bare fortsette å lese det dere vil mellom linjene og irritere dere over mine bombastiske meninger. Selvfølgelig er det lov å spørre og det ville jeg gjort hvis jeg fikk svada svar og ikke noen skikkelig intresse på radaren. Men da får man også velge om man vil være på hold eller om man vil finne en mann som er skikkelig intressert. Jeg har kastet bort nok tid på menn som vil se om de finner noe bedre først. Jeg skal være førstevalget til mitt førstevalg enkelt og greit. OK, men det er jo nettopp det som er vanskelig. Om ditt førstevalg ikke blir kjent med deg tidlig kan det jo hende han ender opp med svartepetter. Hva om du hadde hatt en pulevenn eller datet flere samtidig. Det er halveis utroskap etter min mening. Og statistikk viser at de fleste har FF mens de dater andre. Det vil jo ikke være så kjekt for "Førstevalget ditt" å bruke masse tid på deg når du er en helt annen person en hva han drømmer om. Og jeg studerer på BI og vet om personer i flere miljøer der. Noen har sex på toalettet på SHNAS, kliner med flere på samme kveld. Noen har pulevenner. Noen har ONS. Noen er i forhold. Noen har ikke sex utenom forhold. Mangfoldet på BI er stort og det er like forskjellige folk der som ellers. Det sosseryktet eller "Kjøpe seg et vitnemål"-ryktet er også bare generaliseringer. Ser det er mange her på forumet som lirer av seg helt utrolige påstander om normalfordelinger og BI studenter generelt.
Steinar40 Skrevet 27. mai 2012 #444 Skrevet 27. mai 2012 Alt er ikke normalfordelt, der tar du feil. Man antar ofte normalfordeling, det trenger ikke å stemme. Og statistikk lager man for å finne ut hva en eventuell normalfordeling beveger seg rundt. Men du generaliserer altså bare ut i fra ditt eget hode, og konkluderer med at du ikke trenger statistikk eller mange observasjoner fordi: "alt er jo normalfordelt".. kostelig Vet du om et eksempel på noe som ikke er normalfordelt? Men du har rett i at man må bruke undersøkelser og statistikker for å finne ut hvor normalen ligger. Normalen kan også endre seg over tid, og f.eks være ulik i ulike kulturer.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #445 Skrevet 27. mai 2012 Ts her Ser dere er flink å diskutere hva som er rett og galt her Nå er jeg invitert på middag Og ja, vi har fortsatt mye kontakt. Fortsatt ikke overbevist, men noe spennende må jeg jo ha vært
Admeliora Skrevet 27. mai 2012 #446 Skrevet 27. mai 2012 Ts her Ser dere er flink å diskutere hva som er rett og galt her Nå er jeg invitert på middag Og ja, vi har fortsatt mye kontakt. Fortsatt ikke overbevist, men noe spennende må jeg jo ha vært Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #448 Skrevet 27. mai 2012 Takk det blir vel den avgjørende daten dette her. Så det blir interresant å finne ut om det kan fortsette ts
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #449 Skrevet 27. mai 2012 Takk det blir vel den avgjørende daten dette her. Så det blir interresant å finne ut om det kan fortsette ts Er kjempespent på hvordan dette går. Oppdater oss gjerne
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #450 Skrevet 27. mai 2012 Er kjempespent på hvordan dette går. Oppdater oss gjerne Ja, selvsagt skal det oppdateres Forhåpentligvis blir det en fin oppdatering ts
Gjest Janus Skrevet 28. mai 2012 #451 Skrevet 28. mai 2012 Fortsatt ikke overbevist, men noe spennende må jeg jo ha vært Du er sikkert et bra ligg og en spennende og interessant kvinne. Høres bra ut dette. Lykke til! 1
Gjest Anna.S Skrevet 28. mai 2012 #452 Skrevet 28. mai 2012 Trenger jo ikke å bli den avgjørende daten vel? Dere er i en blikjent fase og at han inviterer på middag er jo veldig bra det.
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #453 Skrevet 28. mai 2012 Takk det blir vel den avgjørende daten dette her. Så det blir interresant å finne ut om det kan fortsette ts Ikke nødvendig vis. For alt en vet kan det ha vært den forrige, eller det trenger aldri bli noen avgjørende date. Kanskje ting bare trenger å sette seg? En vet aldri, det er jo derfor en blir usikker. Jeg ville ikke tatt hele middagen noe særlig høytidelig, men klint og pult om jeg følte for det. 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #454 Skrevet 28. mai 2012 Ja, selvsagt skal det oppdateres Forhåpentligvis blir det en fin oppdatering ts Venter spent på oppdatering krysser fingrene for at det går bra.
redchilli Skrevet 28. mai 2012 #455 Skrevet 28. mai 2012 Hver gang jeg ser denne tråden tror jeg det står "Lå med DATAEN"
Sarianne Skrevet 28. mai 2012 #456 Skrevet 28. mai 2012 Lykke til til TS! Det er ingen skam det som har skjedd, bare gjør det beste ut av situasjonen. Nå har jeg ikke lest hele tråden, men jeg mener at AnnaS har rett i mye av det hun sier om menn og det å ha sex på første date. Mange menn er slik (har hatt guttevenner som rett ut har forklart hvordan de fungerer). Men ikke alle gutter er slik heller! Spørsmålet er vel heller hva slags type du har kommet borti. Og det er andre faktorer enn bare sex/ ikke sex på første date som har noe å si!
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #457 Skrevet 28. mai 2012 Lykke til til TS! Det er ingen skam det som har skjedd, bare gjør det beste ut av situasjonen. Nå har jeg ikke lest hele tråden, men jeg mener at AnnaS har rett i mye av det hun sier om menn og det å ha sex på første date. Mange menn er slik (har hatt guttevenner som rett ut har forklart hvordan de fungerer). Men ikke alle gutter er slik heller! Spørsmålet er vel heller hva slags type du har kommet borti. Og det er andre faktorer enn bare sex/ ikke sex på første date som har noe å si! Som mann vil jeg påstå at hun er helt ute og sykler... 4
Steinar40 Skrevet 28. mai 2012 #458 Skrevet 28. mai 2012 Som mann vil jeg påstå at hun er helt ute og sykler... Og som en annen mann vil jeg si at hun har helt rett. Ville ikke tatt i et billig kvinnfolk med en ildtang! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #460 Skrevet 28. mai 2012 Syns det er ganske fantastisk at Steinar har så sterke meninger om kvinner og sex første kvelden, og kvinner som er elskerinner osv osv. Ikke vil han ta i dem med ildtang, og vil generelt ikke ha noen som har hatt et liv. Bare en gift kvinne med barn....hun lever helt sikkert i sølibat i det ekteskapet, det er ihvertfall jeg skråsikker på 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå