Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Janus
Skrevet

Problemet har hele tiden vært at hun ikke klarer å bestemme seg selv.

Har du virkelig lyst å være i et forhold med denne kvinnen om det skulle skje et mirakel?

Tror du det hadde blitt et sunt forhold etter alt som har vært?

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du virkelig lyst å være i et forhold med denne kvinnen om det skulle skje et mirakel?

Tror du det hadde blitt et sunt forhold etter alt som har vært?

Det kommer helt an på hennes innstilling og oppførsel hvis den tid kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får lyst å gi deg en klem :klemmer:

Gå videre kjære du.

Gjest Janus
Skrevet

Hva slags råd hadde du gitt til en annen mann som var i din situasjon?

:)

Skrevet

Jeg får lyst å gi deg en klem :klemmer:

Gå videre kjære du.

Livet mitt har ikke stoppet selv om hun ikke klarer å bestemme seg.

Livet mitt går videre mens jeg observerer om hun kommer til å bestemme seg selv eller om hun bare gir opp.

Det er den avklaringen jeg er ute etter å se. Hennes valg, hennes ansvar.

Skrevet

Hva slags råd hadde du gitt til en annen mann som var i din situasjon?

Å gjøre det som føles riktig for en selv.

Gjest Janus
Skrevet

Å gjøre det som føles riktig for en selv.

Har du en deadline for når du har tenkt å gå videre?

Du gav nemlig inntrykk av at du faktisk hadde gitt slipp på henne sist gang vi diskuterte dette.

Tre år har gått. Hvor mange flere år har du tenkt å gi henne? 1 år? 5 år? Resten av livet? Du blir ikke yngre du heller.

En kamerat av meg var håpløst og ulykkelig forelsket i samme kvinne gjennom 10 år og sa nei til alle andre som var interessert og objektivt sett langt bedre for han. Det som måtte til for hans del var at hun kom ut av skapet som lesbisk. Hele livet hans falt sammen og alle drømmene han hadde for fremtiden ble helt knust, men etter noen måneder så han livet på en ny måte og lurte på hva han i det hele tatt hadde sett i henne (noe jeg alt hadde lurt på i 10 år). Hun var langt fra attraktiv (ikke overrasket over at hun var lesbisk), tok i mot pengene hans og behandlet han generelt dårlig, selv om jeg legger skylden på han som involverte seg med henne.

Om hun ikke hadde skiftet fil, så tror jeg han hadde jaktet på henne fortsatt.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Hvorfor kan ikke du bestemme deg for å gå videre? Man lever bare engang, ser ikke helt hvorfor man skal kaste vekk tiden på noe som er så usikkert.

Skrevet

Har du en deadline for når du har tenkt å gå videre?

Du gav nemlig inntrykk av at du faktisk hadde gitt slipp på henne sist gang vi diskuterte dette.

Tre år har gått. Hvor mange flere år har du tenkt å gi henne? 1 år? 5 år? Resten av livet? Du blir ikke yngre du heller.

En kamerat av meg var håpløst og ulykkelig forelsket i samme kvinne gjennom 10 år og sa nei til alle andre som var interessert og objektivt sett langt bedre for han. Det som måtte til for hans del var at hun kom ut av skapet som lesbisk. Hele livet hans falt sammen og alle drømmene han hadde for fremtiden ble helt knust, men etter noen måneder så han livet på en ny måte og lurte på hva han i det hele tatt hadde sett i henne (noe jeg alt hadde lurt på i 10 år). Hun var langt fra attraktiv (ikke overrasket over at hun var lesbisk), tok i mot pengene hans og behandlet han generelt dårlig, selv om jeg legger skylden på han som involverte seg med henne.

Om hun ikke hadde skiftet fil, så tror jeg han hadde jaktet på henne fortsatt.

hehe Ja, det er sikkert mye rart (dritt) man kan få oppleve av andre i dette livet.

Og derfor er det heller ikke så veldig fristende å involvere seg med andre og ukjente kort.

Det finnes ingen garantier.

Og når man ser på hvor ofte folk går ifra hverandre så kan man miste matlysta bare av det.

Skrevet

Hvorfor kan ikke du bestemme deg for å gå videre? Man lever bare engang, ser ikke helt hvorfor man skal kaste vekk tiden på noe som er så usikkert.

Når jeg var så dum at jeg ble med på alt dette surret hennes så får jeg fullføre også.

Som man reder så ligger man.

Gjest .-L-.
Skrevet

Når jeg var så dum at jeg ble med på alt dette surret hennes så får jeg fullføre også.

Bare kjipt at du kanskje kaster vekk mye av tiden din.

Skrevet

Bare kjipt at du kanskje kaster vekk mye av tiden din.

Ja, men det nytter ikke å gråte over spilt melk uansett.

Jeg ser bare framover.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg ser bare framover.

Nei, du ser i bakspeilet i stedenfor å se på veien som ligger fremfor deg.

Alle som gir deg råd her inne, om enn krasse til tider, har faktisk gode intensjoner for deg og ønsker deg videre til noe bedre. Desverre så tror jeg det er lite vi kan gjøre og kanskje må hun faktisk bli lesbisk før du gir slipp på henne.

• Liker 1
Skrevet

Nei, du ser i bakspeilet i stedenfor å se på veien som ligger fremfor deg.

Alle som gir deg råd her inne, om enn krasse til tider, har faktisk gode intensjoner for deg og ønsker deg videre til noe bedre. Desverre så tror jeg det er lite vi kan gjøre og kanskje må hun faktisk bli lesbisk før du gir slipp på henne.

Noe sånt hadde vært avgjørende selvfølgelig, ja.

På samme måte som hvis hun velger å bare bli der hun er. Selv om det er mer tidkrevende.

Men jeg ser faktisk bare framover. Problemet er bare det at jeg står overfor et veivalg.

Gjest .-L-.
Skrevet

Noe sånt hadde vært avgjørende selvfølgelig, ja.

På samme måte som hvis hun velger å bare bli der hun er. Selv om det er mer tidkrevende.

Men jeg ser faktisk bare framover. Problemet er bare det at jeg står overfor et veivalg.

Veivalget er ganske enkelt. Skal hun bestemme hva som skjer i ditt liv, eller skal du? Finnes jo 1000x andre damer. Jeg synes det bare er tull å henge seg opp i en man ikke får.

Skrevet

Veivalget er ganske enkelt. Skal hun bestemme hva som skjer i ditt liv, eller skal du? Finnes jo 1000x andre damer. Jeg synes det bare er tull å henge seg opp i en man ikke får.

Selvfølgelig bestemmer jeg over mine valg og mitt liv.

Men jeg kan ikke bestemme for henne. Det må hun gjøre selv.

Og jeg ønsker å se resultatet av dette før jeg går videre på min neste vei.

Gjest .-L-.
Skrevet

Selvfølgelig bestemmer jeg over mine valg og mitt liv.

Men jeg kan ikke bestemme for henne. Det må hun gjøre selv.

Og jeg ønsker å se resultatet av dette før jeg går videre på min neste vei.

Joda, jeg forstår. A man got to do what a man got to do..

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Steinars svanesang

Sjæl, vær trofast til det siste!

Sejrens Sejr er alt at miste.

Tabets alt din Vinding skabte;

Evig ejes kun det tabte!

Endret av Arabella
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Det er ingen skam å snu.

Skrevet

Det er ingen skam å snu.

Nei, det er sant det.

Og jeg ser ikke bort ifra at jeg kan komme til å snu ved tilfelle.

Men i øyeblikket er det ingen mening i å snu ettersom jeg skal se hvor denne veien bærer eller brister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...