Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og som en annen mann vil jeg si at hun har helt rett.

Ville ikke tatt i et billig kvinnfolk med en ildtang!

Hva med utro kvinnfolk?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er ganske fantastisk at Steinar har så sterke meninger om kvinner og sex første kvelden, og kvinner som er elskerinner osv osv.

Ikke vil han ta i dem med ildtang, og vil generelt ikke ha noen som har hatt et liv.

Bare en gift kvinne med barn....hun lever helt sikkert i sølibat i det ekteskapet, det er ihvertfall jeg skråsikker på;)

Hvis hun ikke gjør det så blir det ikke oss.

Skrevet

Hva med utro kvinnfolk?

Det er dessverre menneskelig å feile.

Men hvis det gjentas så er det selvfølgelig uaktuelt, ja.

Når man gjør en feil så skal man i det minste lære av det.

På den annen side vil det alltid være en vurderingssak hvis det går direkte ut over meg.

Kan aldri regne med å bli tilgitt for alvorlige egne feil.

Gjest KateW
Skrevet

Hvis hun ikke gjør det så blir det ikke oss.

Seriøst, du tror ikke hun bor sammen med mannen sin og IKKE PULER!?!?! Fordi hun har sagt det da, eller?

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Seriøst, du tror ikke hun bor sammen med mannen sin og IKKE PULER!?!?! Fordi hun har sagt det da, eller?

Vet om mange par som ikke har sex, hun kan være i et sådant et.

Gjest mari kontrari
Skrevet

Ser ikke at det skal ha ødelagt noe, man var jo to om det, så da er man akkurat like "billige", og vet i det minst at man ikke er en katastrofe i senga sammen.

Det er vel bare ta det som det kommer, høre om han vil bli med på et eller annet dere har felles interesse for å se om kjemien fortsatt stemmer når dere blir bedre kjent?

PS: kjenner til flere som fortsatt er sammen med noen de lå med på fylla/første date ol., så dette er neppe så ødeleggende som enkelte vil ha det til.

Om han er en slik som mener dette betyr at du er billig, sikkert vil være utro, har sex med hvem som helst (det kan jo ikke ha vært han som var så bra) etc., så fører du det som et personlighetsminus hos ham og vurderer date noen andre.

Skrevet

Poenget er at de nå skal finne ut av om de skal skille seg eller ikke.

Prioriterer de ikke å finne ut av dette så er det uansett avsluttet for godt.

Gjest "gjest"
Skrevet

Ikke nødvendig vis. For alt en vet kan det ha vært den forrige, eller det trenger aldri bli noen avgjørende date. Kanskje ting bare trenger å sette seg? En vet aldri, det er jo derfor en blir usikker.

Jeg ville ikke tatt hele middagen noe særlig høytidelig, men klint og pult om jeg følte for det.

Akkurat skulle du nok heller tatt middagen seriøst.

Skrevet

Er det bare jeg som lurer på om det Blomsten som startet denne tråden?

Skrevet

Noen puler hun nok uansett...

Skrevet

Henger du med i detaljene så vil du se at det IKKE kan være blomsten ;)

Gjest KateW
Skrevet

Så det var ikke det med sølibat du kommenterte altså? Hvor mange ganger har du truet med å avslutte for godt? Og du vet at når det IKKE er avsluttet for godt, så holder det fortsatt på? Så at du sier det er lenge siden er med andre ord blank løgn...

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg gidder ikke å spekulere i hvem som skrev HI.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor mange ganger har vi ikke sett dette i dine utallige tråder i diverse variasjoner, og hvor mange ultimata har du ikke satt i løpet av disse tre årene som er gått siden klagesangen begynte?

Du er virkelig ute av stand til å ta sannheten innover deg. Damen har gjort sitt valg. HUN ER IKKE INTERESSERT I DEG!

• Liker 2
Skrevet

Så det var ikke det med sølibat du kommenterte altså? Hvor mange ganger har du truet med å avslutte for godt? Og du vet at når det IKKE er avsluttet for godt, så holder det fortsatt på? Så at du sier det er lenge siden er med andre ord blank løgn...

Det er lenge siden jeg la om strategien.

Hun skal bestemme seg selv. Og dermed blir hele ansvaret hennes.

Om hun så velger å bare bli der hun er eller om hun velger å avslutte ekteskapet.

Jeg kan uansett ikke velge for henne.

Skrevet

Om hun så velger å bare bli der hun er eller om hun velger å avslutte ekteskapet.

Men du sitter som et fe og venter...

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Hvorfor er ikke du interessert i å møte andre kvinner?

:tristbla:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvilket ansvar snakker du om? Ansvar for hva?

Nei, du kan ikke velge for henne, men du kan velge for deg selv. Dette "forholdet" kunne vært avsluttet for lenge siden. Hvordan kan du tro at hun skulle ta dine "trusler" alvorlig, når det var bare tomme ord? Hun har (hadde) deg i sin hule hånd. Du er en formuende mann, og det har hun visst å utnytte. Du går på limpinnen gang etter gang når hun sender søte meldinger.

Som man reder, ligger man.

Gjest "gjest"
Skrevet

Steinar har ikke noe forhold. Han lever på en drøm.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...