Gjest Tidssone Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Undertittel gir spørsmålet. Ønsker svar på tema i forhold til pågående diskusjon på singelforumet.
eva-80 Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 (endret) på 4. daten , etter 4 uker. Endret 3. mars 2012 av eva-80
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 I utgangspunktet var det ment som en one night stand fra min side, så noen timer, kanskje? Still going strong etter tre år, med baby på vei. 4
miss behave Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Undertittelen vises ikke når man leser på iPhone... 2
Gjest Tidssone Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Undertittelen vises ikke når man leser på iPhone... Hvor lang tid fra første møte til dere hadde sex.
Sunchild Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Fra vi møttes i virkeligheten for første gang, ca 4-5 dager. Vi hadde riktignok allerede blitt kjent over internett. Samboere i 4 år så langt. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 basert på de fire alvorlige forholdene jeg har hatt. 1. en måned etter begynt dating. vi traff hverandre regelmessig hele tiden. vi ble sammen uken før sex. 2. første daten. det var vel egentlig aldri ment fra noens side at det skulle bli et forhold, men det ble nå engang slik. 3. traff hverandre i lang tid, begynte å date etter å ha kjent hverandre i kanskje et halvt år? vi ble sammen mens jeg var i utenlandstjeneste, "vi savnet hverandre". sex andre kvelden jeg er med henne, etter å ha kommet hjem. 4. tre uker med dating, så sex og sammen.
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Undertittel gir spørsmålet. Ønsker svar på tema i forhold til pågående diskusjon på singelforumet. Og hva er så et stabilt forhold? Jeg vil tro at det er like mange meninger om dette som det er brukere her. Har man vært gift i 10 år og ikke ser noen god grunn til å slutte med det, så vil jeg påstå at man lever i et stabilt forhold. Endret 3. mars 2012 av Steinar40
Gjest Tidssone Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Og hva er så et stabilt forhold? I denne sammenheng, som trådstarter, er det min og ikke din oppgave å definere stabilt forhold. Med utgangspunkt i tråden "Hvordan vite om en gutt bare er ute etter sex?", vil jeg mene at et stabilt forhold rett og slett er et forhold der man etter en tid har omtalt seg som kjærester. 3
Gjest Lotusblomsen Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Etter en måned. Vi gikk på samme skole og var naboer 1
Surriball Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Jeg spurte samboeren min om dette for å få et svar, men han husker det akkurat like dårlig som meg Vi ble sammen etter en og en halv uke (var sammen hver eneste dag den tiden, nesten 24/7), så jeg regner med vi hadde sex i løpet av den uka... Hehe, det burde sikkert være en milepæl, men det er ikke det altså. Konklusjon: sånn etter fire dager. Ish. 1
Gjest Hanne Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Ble kjærester etter 1 måned fra vi blei skikkelig kjent, og hadde sex 2,5 måneder etter det igjen tror jeg:) (Var klare for sex etter 1 måned eller no, men jeg hadde problemer med konstant mens i over 2 måneder, så måtte vente:P)
Niennas Skrevet 3. mars 2012 #16 Skrevet 3. mars 2012 Fra vår første offisielle date så tok det 8 eller 9 dager. Og idag er vi gift
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå