Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

10 dates (jeg hadde bestemt meg).

Videoannonse
Annonse
Gjest Andria
Skrevet

Omtrent en uke. :sjenert:

Vi har vært sammen i snart fem år, samboere i over fire år og har et barn sammen. :)

Skrevet

Etter 3-4 uker. Har ingenting mot ONS, men om man virkelig er interessert så er det kjekt å finne andre ting å basere grunnlaget på enn kun sex. Og ikke minst kan man finne ut av mye om en person etter noen møter, noe som kan være vanskeligere om man aldri har en reell samtale utenfor senga :)

• Liker 3
Skrevet

Eg fekk mld på facebook om å kome opp til han (første gong vi snakka sånn skikkeleg, alltid visst kven det var), eg kom og då skjedde det. Vi er fortsatt ilag :) hehe..

Skrevet

Kvelden etter første møte. Er litt over 5 år siden, har giftet oss og fått to barn.

AnonymBruker
Skrevet

7-8 timer etter at vi først møttes. På første daten altså. Hadde chattet litt på msn i et par uker før vi møttes.

Vi begge følte at dette var kjærlighet ved første blikk. Det var noe spesielt for oss begge, og selv om man selvsagt ikke aner hva framtida bringer så føltes det som om vi startet et livsvarig forhold akkurat den kvelden.

Vi har nå vært samboere i seks år, planlegger barn og er fortsatt stormende forelsket i hverandre. :)

Lille Mille

• Liker 1
Skrevet

Vi møttes gjennom nett, og ble på en måte allerede kjærester før vi møttes, haha! Så vi hadde sex første dagen vi var sammen i virkeligheten. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex sammen etter å ha vært sammen i fem uker. Brukte vel 3-5 uker fra vi møttes til vi ble sammen, totalt 8-10 uker. Er glad vi ventet såpass lenge. Nå har vi vært sammen i seks flott år.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Vi møttes gjennom nett, og ble på en måte allerede kjærester før vi møttes, haha! Så vi hadde sex første dagen vi var sammen i virkeligheten. :)

Samme som oss, det :rodmer:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

tidligere:

jeg tror det gikk 30 sekunder. sammen i 3 år..

neida, det gikk 1 uke :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde snakket sammen i rundt 1 år før vi møttes første gang. På grunn av avstand og hektiske studietider tok det det en mnd mellom 1. og 2. date, så på date 2 syns vi vi hadde ventet meeer enn lenge nok :P

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger og persondiskusjon

Bond, mod

Skrevet

Vi møttes for første gang i 2003.

Hadde noe på gang i 2004, men ikke noe mer der og da.

Hadde sex først i 2005, ca. en måned før vi ble kjærester.

AnonymBruker
Skrevet

I mitt siste stabile forhold hadde vi sex to måneder før vi ble sammen, på det som i ettertid blir omtalt som vår første date, men på det tidspunktet kalte vi det vel ikke det.. Sammen i 2,5 år og samboere.

Når jeg tenker meg om rotet vi (++) en gang på fylla et åtte måneder før den tid. Men da hadde han dame, så det var egentlig bare et stort feilgrep fra begges side.

Skrevet

Hm, noen uker? Jeg husker ikke helt..

Skrevet

1 måned tror jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Det gikk 1-2 uker fra vi møttes til vi hadde sex - tror vi hadde sex på den 4 daten.

Skrevet

jeg møtte min forlovede på folkehøyskole, første gang vi hilste var i august 2009 men hadde ikke så mye kontakt med han egentlig. Pratet litt med han i større gruppesamtaler og sånn. på bursdagen min i desember var vi ute og drakk og da var vi en ganske full gjeng med fhs elever på pub. Mitt mål for kvelden var bare å få meg noe ;)å hadde vært litt betatt av han. Så jeg fikk lurt han med på rommet. Og etter dette fikk vi mer kontakt og ble medre kjent. Ble kjærester ca 3 uker etter dette igjen. Så etter sex var vi bare venner som hang sammen konstant i 3 uker før vi ble sammen. Nei kysset en gang iløpet av de her tre ukene.

Uansett fra vi møtes til vi hadde sex gikk det fra august til desember.

Det var foresten flere som trodde vi var sammen/kjærester når de så oss sammen på bursdagen min og trodde vi ble sammen da men egentlig ble vi ikke det før i januar året etter nå har vi vært sammen i over 2 år og forlovet oss ffor noen månder siden. :) Han er verdens best.

Sorry jeg ble litt off topic!

Skrevet

Vi hadde sex første gang, 7 år etter vi møttes. Men ble vel 2-3 måneder etter vi startet å date.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...