Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år, samboere i 4. Har et godt og stabilt forhold og vi viser og sier at vi elsker hverandre hver dag. Møttes på bytur 1. gang, kysset litt og utvekslet telefonnummer. Avtalte å møtes på byen uken etter og da hadde vi sex. Så ca 6 dager tror jeg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

halvannen måned ca. 5 år, still going strong:)

Gjest oppgitt
Skrevet

Jeg gikk over mange bekker før jeg fant det vannet jeg virkelig ville ha... Og jeg tror ikke et sekund på at det er standar prosedyre at folk slår seg til ro med det første og beste. At det KAN forekomme, helt sikkert.. Men det DU skriver i denne tråden, går jo rett på at de som har sex tidlig og så blir sammen med den personen, at de tar det første og beste. Og det sier du uten å vite hvor mange de har hatt sex med eller forhold med før, og heller ikke vet du om det er folk som aldri har hatt sex før og aldri har vært i et forhold. Så jeg synes at du kommer med påstander son er totalt utenfor diskusjonen.. Jeg beklager at du har et så kynisk bildet på livet, men det er vel ikke nødvendig og dele det med hele verden? Beklager, men ditt kyniske syn på livet er jo ikke en særlig tiltrekkende egenskap og det er ganske tydelig tegn på at du ikke er lykkelig med ditt liv. Jeg tror at mennesker som er tilfredse med sitt liv, de vil ikke gå inn på et forum og buse ut med sitt kyniske syn på livet når tråden ikke handler om det.

AnonymBruker
Skrevet

Øhm... det gikk 2 måneder, tror jeg :P

AnonymBruker
Skrevet

3 uker sånn ca. Hadde møtt hverandre nesten hver dag i de tre ukene, og kjent hverandre i 10 år før det.

Skrevet

1 date (så hverandre for 2 gang) - har vært sammen i 7 år og er gift i dag :)

Skrevet

Begge 16 år gamle jomfruer, ble sammen i april, hadde sex i august. 4 mnd etter :)

Akkurat passe rolig for begge. Er fortsatt sammen :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Flørtet fram og tilbake første halvåret, siste halvåret møttes vi oftere og oftere på filmkveld, ble litt forelsket osv. Ble kjærester, begynte å rote (ikke sex, men ta på hverandre etc.) etter 2 mnd eller noe hadde vi (endelig) sex. Hehe. Det tok oss altså over ett år før vi hadde sex.

Vi var 16 og 18 år gamle. Kanskje ikke så rart da... Vi er begge hverandres første og er fortsatt sammen. Er nå 20 og 22 år gamle.

Skrevet

Oi! *tenketenke* Jobbet i samme bygning i i ca 1 år før flørtingen begynte, ikke noe seriøst bare et blunk, et komplement og ei morsom mld i ny og ne. Hadde 2 dater (uten kyssing) før jeg ble bedt med hjem og havna til sengs ganske kjapt :rodmer: Har vært sammen ca 4år nå, går å venter på frieri :fnise:

Skrevet

2 uker - 3 date, men med hyppig kontakt hver dag. Jeg har aldri vært så kjapp med å komme meg til sengs med noen, men når man merker at dette føles ut som "den rette", så var det ikke vits med så mye venting. Vi følte oss som kjærester omtrent med en gang vi møttes :sjenert:

Nå har vi vært sammen i 2 år, og flere skal det bli.

Skrevet

Vi endte i senga dagen etter første date og har to år på baken sammen nå :) Still going strong!

Alle mine lengre forhold før dette har startet med sex på første date...

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex første gang vi møttes. Vært sammen i snart 2 år.

AnonymBruker
Skrevet

Møttes en kveld. Ble med han hjem og ´kosa´(ikke 100% sex). Trodde det var det.

Han tok kontakten, og møttes igjen etter ca en uke. Hadde sex den kvelden. Er nå over 1,5 år siden.

(ONS fra min side, ble til mer).

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i fem år.

Han er en venn av min bror, så vi visste godt hvem hverandre var. Det gikk fire dager fra vi klinte første gang til vi lå sammen.

Skrevet

På andre daten! Jeg syns det var litt tidlig da, og husker jeg angret litt, men forholdet er supert nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Fra vi møttes første gang? 6 mnd. Møttes først 1 gang, så 1 gang til noen mnd etterpå, alt i forbindelse med jobb. To mnd etter siste gang, møttes vi for oss selv. Da tok det ca 3 uker før sex.

Skrevet

Over et år...vi var bekjente først før vi ble venner før vi hadde sex før vi ble kjærester:P

Skrevet

Tråden er ryddet for tre sider med avsporing og persondiskusjon.

Vennligst hold dere til tema for tråden, les gjerne hovedinnlegg på side 1 en gang til hvis noen er i tvil ang tema for tråden.

Kosemose, mod

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på byn. Så ca. 4-5 timer.

Har vært sammen snart 4 år nå

AnonymBruker
Skrevet

Ca en måned etter at vi møttes :fnise: Hvorfor vente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...