Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde vel sex på 2. eller 3. date. Nå har vi vært sammen i 8 år. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt forhold er et resultat av en ONS :fnise:

Begynte å date etter denne heftige natten og fem mnd senere var vi offisielt kjærester! :rodmer:

Trodde jeg var alene om dette men etter å ha lest her er jeg viist jaggu ikke alene!

Gjest O___o
Skrevet

første gang vi hadde sex?

2 år før vi ble sammen og perioder daglig/ukentlig i løpet av de 2 årene.

da hadde vi vel kjent hverandre i 1-2 måneder først og dreiv fram og tilbake i 2år.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det gikk vel nesten 4 uker fra vi møttes til første gang. Vi hadde oss på tredje daten, men vi hadde møttes i forbindelse med trening og en del ganger på byen før dette, som egentlig ikke var dater.

Så vi hadde møttes en del før, og vi kunne ha hatt oss på første daten om det var opp til han, men jeg holdt igjen..

Vi bor sammen på 2 året og venter barn nå :kgbaby:

Skrevet

hm vi ventet 1 mnd, men så begynte vi å prate å sånn et halv år tidligere, men i hovedsak 1 mnd etter vi ble sammen :) Jeg ville vente og vi er fortsatt sammen i dag :)

Skrevet

Det gikk nok bare noen dager, hvis jeg husker riktig. :gjeiper: Vært sammen over 20 år nå.

Skrevet

En times tid.. :fnise:

Etter å ha snakket bort 3 på telefonen, kom han ruslende bort med en vinflaske. Fin fredag! :)

Det hører riktignok med til historien at vi hadde vært bekjente og naboer i lang tid - men når begge plutselig var single ble det endelig oss. :rodmer:

Skrevet

Undertittel gir spørsmålet.

Ønsker svar på tema i forhold til pågående diskusjon på singelforumet.

Litt under en måned!

Gjest Vampen
Skrevet

Fra vi først møttes gikk det vel 8 måneder. Men vi hadde en periode som bare venner, før det begynte å bli noe mer. Når vi først begynte å komme inn på det romantiske sporet gikk det raskere. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

vi hadde sex første gang vi møtte hverandre. var egentlig bare en one night stand. men 1 år etterpå ble vi faktisk sammen. vært sammen i 3 år

AnonymBruker
Skrevet

Vi var vel egentlig også bare et one night stand. Møttes ute en helg, kysset litt og utvekslet telefonnummer. Møttes helgen etter og da ble han med meg hjem og vi hadde sex.

Til sommeren har vi vært sammen i 6 år og bor sammen på fjerde året :)

Skrevet

vi hadde sex etter tre uker og 10 dates. Var lei menn som bare var ute etter en ting så ville se det litt ann om han var ute etter mer og om følelsene var der. Ikke så lett og vente men jeg synes det var verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Etter en time på fest. Kjærester i 3 år nå

• 5 uker senere...
Skrevet

Litt gammel tråd men.

Vi er i avstandsforhold. Vi var bestevenner(++) på nett i 3-4 år, hvor vi snakket ekstremt mye. I minst to av årene snakket vi hver eneste dag i flere timer. Så null kontakt i noen år. Da vi startet å snakke igjen, snakket vi fra august til slutten av oktober før vi møttes. Sex etter noen timer :)

Skrevet

Tja.. vi møttes vel over et halvt år før, men datet en måned før vi hadde sex første gang.

AnonymBruker
Skrevet

Første dagen vi møtte hverandre. :fnise:

Vil til mitt forsvar fortelle at vi hadde hatt et forhold over nettet i lang tid, og visste så og alt om hverandre.

Skrevet

Vi hadde sett hverandre før men hilste ikke skikkelig før etter noen måneder, da gikk det to uker til vi ble kjærester, og så gikk det to uker før vi hadde sex...noe vi egentlig hadde tenkt å vente litt lengre med hehe, men sån kan det gå når man er unge og forelsket. :sjenert:

Nå er det fem år siden og har snart vært gift i tre år. :)

Ps: Jeg synes også du er slitsom nå Steinar40, hvorfor skal du være nedlatene mot et annet menneske fordi det har sex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...