Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hi-Hi :fnise: Jeg høyner med Tivoli i Køben..........legg ved masse folk og sikksakkgåing.....

Pluss en dag på et slags safarizoo i Danmark (husker ikke helt hva det het..), der vi kjørte igjennom safariland og gikk de oppsatte gårutene til de mere fredelige dyrene. Dog mannen fikk en ekstra trimtur da ei ape ikke likte at han tok bilde mens apen spiste ei pære, så han måtte ta en spurttur......

Generelt er vel ferier med aktive unger god trim.......

Æsj, du slo meg med Tivoli i Køben! Men på Givskud Zoo (?)var vi også. Apene var jo helt loco, lurer på om de hadde en greie for menn? Mannen min fikk seg også en løpetur nemlig. :fnise:

Trening i dag; En time løpetur i trøndersk skitvær med hund.

+ 3 timer trasking i skogen med familien, stakkars de blir dratt med i all slags vær. Alle 4 sovna på sofaen da vi kom hjem. :fnise:

Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tur fra ustaoset til toppen av prestholtskaret ( 1705moh) 1,8mil i øspøsende regnvær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min med intervall, 10 min med hoppetau, + en times gåtur med 10kg på ryggen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sykla tur i skogen på 15.5 kilometer! Og jeg har ikke sykla tur på...15 år eller noe! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp oppvarming på mølla, 3 km, etterfulgt av styrketrening på overkroppen i 40 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Starta dagen med styrketrening, første styrkeøkt på et par uker, og første HARDE styrkeøkt på flere åneder. Besvimte nesten, men det var fantastisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...