Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Candy Pie

I dag har jeg gått og løpt litt i skogen, 1 time ( for det meste gått da...men bedre enn ingenting!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med 50min intervall på tredemølla! Utrolig kjekt å ha mølle hjemme, bare til å hoppe ut av pysjen, spise en lett frokost og hive seg på mølla:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Akkurat ferdig med 50min intervall på tredemølla! Utrolig kjekt å ha mølle hjemme, bare til å hoppe ut av pysjen, spise en lett frokost og hive seg på mølla:-D

Å, så greit da :D

Idag har jeg jogget i ca. 45 min... inkludert en laaang bakke. Greide å holde meg til kun to korte gåpauser - stolt :P

Og så tok jeg en runde med ButtBible mens jeg ventet på at vaskemaskinen skulle bli ferdig.

I kveld skal jeg gå tur med en veninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FÅtt meg pulsklokke. Forbrente 157 kalorier på å ta Jillian Michaels Body Revolution W2D3 og det var så vidt jeg klarte å bevege på meg under treningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Akkurat ferdig med 50min intervall på tredemølla! Utrolig kjekt å ha mølle hjemme, bare til å hoppe ut av pysjen, spise en lett frokost og hive seg på mølla:-D

Ja elsker mølla mi!!!!! I dag ble det 7 km. Totalmål for uka: 5 mil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja elsker mølla mi!!!!! I dag ble det 7 km. Totalmål for uka: 5 mil :)

Bra vi er flere som er mølleforelsket:-) Har som mål tre ganger til denne uken, altså 5 tilsammen! Har tidligere trent mest elipse (har ei knakende god elipsemaskin hjemme), men så kom jeg over ei tredemølle med ortopedisk demping hos Sportsmaster (har stivet av rygg så løping er egentlig litt forbudt..., og jeg har savnet det masse), så da måtte jeg bare slå til selv om den var litt dyr....og nå har jeg bare lyst til å løpe, løpe og løpe!!! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvtime styrke på bein. Ble litt halvveis den økta i dag, da jeg plutselig hadde dårlig tid med å komme meg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom jeg meg endelig på trening! Ble 45 minutter på mølla og 20 minutter på romaskinen. Var deilig å komme litt i gang igjen, har tatt meg en god og lang pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4x4 bakkeintervall (9%) og så fortsatte jeg å løpe til det ble ei mil. Tok resterende løping på flat mølle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-D Var deilig med tredemølle, begynte å bli lei elipsemaskinen......

Tur med hunden her seinere og:-)

En liten digresjon her. Hvilken hund har du? Ridgeback her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går var det halvannen time styrke på overkropp med en venninne. Effektiv og rask økt. Økte i flere av øvelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten digresjon her. Hvilken hund har du? Ridgeback her.

Har ei bernersennenjente på 3 år:-))

Ridgeback er kjempefine hunder!

Også er jeg akkurat ferdig med 50min på mølla, og vekter på armer og rygg etterpå:-)

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det bare hurtigintervaller på mølla. 30 min spurt + 15 min total pause 8 ganger. Blodsmak i munn når jeg var ferdig (nå skal det sies at jeg aldri løper til vanlig).

Dette skal gjøres oftere, gjerne i sammenheng med styrketrening!

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...