Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3km på mølla og en time styrke

tur m hund ca 1 mil jogga 2/3 av turen

1km mølle og 1,5 styrke

avslutta dagen m 1t squash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6t i legoland med en 9-åring kvalifiserer til trening.......ta med karuseller der du må holde deg fast.... Så sliten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løpt en halv mil, 10 min med hoppetau, og gikk en times tur med 10kg på ryggen:P Litt mer enn antall kilo jeg har mista. Trengte en påminnelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp løpt 5 km, huttetu det var tungt i dag. Morgentrening er uvant for meg. Vet ikke om det var tidspunktet eller bare en dårlig dag, men bena var blytunge...

MEN - jeg fullførte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6t i legoland med en 9-åring kvalifiserer til trening.......ta med karuseller der du må holde deg fast.... Så sliten!

I know. Var to dager i Legoland i juni, og bodde ei uke på badelandet ved siden av (Lalandia). Det er så stort at vi måtte gå 1,5 km fra huset vårt til badelandet, hvor dagene gikk ut på å løpe 3 etasjer opp for å ta skliene ned igjen. Var jo som en treningsleir. :ler: Og det var herrrlig!

Herretter blir det kun aktive ferier! :jepp:

I dag har jeg hatt med snuppa (7 år) på joggetur med hundene for første gang. En drøy kilometer løp vi. I morgen skal vi løpe litt lenger, til vi ender på ei halv mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg rakk bare en rask treningsøkt i dag før jeg skulle på jobb. Skal virkelig ta meg sammen og ta meg en skikkelig økt i morgen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lagt opp styrkeprogram utenfor sal av treneren min. Sprang bakkeintervall på mølla etterpå (8% stigning 4x4 intervall)Kjørte styrkeprogram etterpå primært på overkropp.

Vet ikke om det kanskje blir en runde til i styrkesalen i dag, men nå skal jeg i alle fall ut en tur med hunden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervalltrening + en runde med hoppetau, nå skal det spises så skal jeg på tur i solskinnet med 10kg på ryggen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter to ukers pause lathet har jeg somlet meg til å gjøre ferdig uke 1 av Jillian Michaels Body Revolution.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gåtur på 2,6 mil med barnevogn. Step i 25 min på det øverste nivået, styrketrening 1 time og spinning 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TRENING I DAG

1)

3km på mølla, så gjennomgang av nytt styrkeprogram med trener (ca. 1 time til sammen)så 1km på mølla før jeg kjørte gjennom styrkeprogrammet ... ca 3 timer til sammen alt dette.

2)

45 rask gange med hunden

3)

3km mølle og 45min styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. Var to dager i Legoland i juni, og bodde ei uke på badelandet ved siden av (Lalandia). Det er så stort at vi måtte gå 1,5 km fra huset vårt til badelandet, hvor dagene gikk ut på å løpe 3 etasjer opp for å ta skliene ned igjen. Var jo som en treningsleir. :ler: Og det var herrrlig!

Herretter blir det kun aktive ferier! :jepp:

I dag har jeg hatt med snuppa (7 år) på joggetur med hundene for første gang. En drøy kilometer løp vi. I morgen skal vi løpe litt lenger, til vi ender på ei halv mil.

Hi-Hi :fnise: Jeg høyner med Tivoli i Køben..........legg ved masse folk og sikksakkgåing.....

Pluss en dag på et slags safarizoo i Danmark (husker ikke helt hva det het..), der vi kjørte igjennom safariland og gikk de oppsatte gårutene til de mere fredelige dyrene. Dog mannen fikk en ekstra trimtur da ei ape ikke likte at han tok bilde mens apen spiste ei pære, så han måtte ta en spurttur......

Generelt er vel ferier med aktive unger god trim.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 min rask gange med hunden

4x4 bakkeintervall på mølle og en serie flyes ( rakk dem ikke i går)

Nu er det ferietid for meg... ikke noe treningsstudio på en stund, men lage vidder og høye fjell.

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...