Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

trent som en hest de siste ukene (kom opp i to danseeksamener). Har hatt to hviledager, lørdag og søndag kjørte jeg på som fy. I dag blir det forhåpentligvis jogging.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DET har jeg. Jeg har pumpet lår, legger og rumpe, og skal nå innta et måltid bestående av ovnstekt laks og salat :jepp: I morgen står skuldre, rygg og armer for tur!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning og styrke.

Anonym poster: b2505e3f8da6aca0904c229c5493a75e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging.

Anonym poster: 12a32c89984804ea9264e5982908f6f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nejve

Kom akkurat hjem fra en TUNG løpetur i bratt oppoverbakke i marka. Nydelig vær, og vakker natur. 12 km ble det. Deilig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde hviledag igår, var helt utslitt:( Måtte få i meg litt godt med mat også, merker at energien var helt bortevekk.

Idag blir det 30 days shred igjen, og muligens svømming!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eithne

Jeg har omsider kommet meg fra allergi og fått en treningsøkt både i går og i dag.

I dag tok jeg 12 min intervall trening med løping, 25 min med vekter og 30 min elipsemaskin.

Fantastisk å komme igang igjen etter å ha ligget strekk ut ca 1 mnd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jillian Michaels Body Revolution W1D4

MandagsbarnJeg fikk langt mer styrke i kroppen til daglige aktiviter og jeg gikk ned 3,5 kg. Det var ikke lenger tungt å drasse med poser hjem fra butikken og jeg klarte å løfte på tyngre gjenstander jeg før ikke klarte å rikke på.

Endret av Katniss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har meldt meg på halvmaraton til høsten, det skal være min motivasjon framover. I dag løp jeg første gang på nesten en måned, ble det 9 km på 1t og 3 minutter, det er jo en grei start :) Sykla fram og tilbake til Østensjøvannet (der jeg løp) som også er et par km med både oppover- og nedoverbakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Styrkeøkt i dag. Ukens 4. treningsøkt.

Anonym poster: b2505e3f8da6aca0904c229c5493a75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har trent i dag! Deilig! Jeg løp nesten ei mil og etterpå gjorde jeg rumpe/lår og mageprogrammet til Livegym! Lettvint og superpraktisk:) Anbefaler dem varmt: http://www.livegym.no

Lykke til med treninga alle sammen:)

Anonym poster: 5369db859c4ac361f11e369c9b19a0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eithne

Jeg har trent Tabata. Fantastisk høy intensitets trening som virkelig får pulsen til å stige :) Godt å kjenne at formen er på vei opp igjen gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...