Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mandag: 2 treninger

Tirsdag: 1 trening

Onsdag ( idag): 1 trening

Torsdag ( i morgen): 3 treninger

Fredag: Fri evnt. 1 trening.

Lørdag: 1 el 2. treninger

Søndag: 1 trening.

Mandag: 2 treninger

Tirsdag: 2 trening

Onsdag: 1 trening.

Torsdag: 2 treninger

da har dere planen en uke framover :)

Du trener altfor mye med mindre du er profesjonell idrettsutøver eller din mening om hva som er trening ikke er den samme som min mening. Hva vil 3 treninger på en sag si?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest + Carnage +

Du trener altfor mye med mindre du er profesjonell idrettsutøver eller din mening om hva som er trening ikke er den samme som min mening. Hva vil 3 treninger på en sag si?

3 treninger på en dag var i går. kl.13:15 - intervaller - kl.16:00 styrke - kl.19 løping.

Trent 1 gang i dag for å holde meg til topic. :)

Endret av + Carnage +
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundt 50 lengder i bassenget i går, var helt ferdig etter uka etterpå, og sovnet omtrent mens jeg gikk hjem :fnise:

Idag blir det 30 days shred, fortsatt på level 1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. økten denne uken, ny rekord for meg. 4 km på mølla etterfulgt av litt styrke. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag: 2 treninger

Tirsdag: 1 trening

Onsdag ( idag): 1 trening

Torsdag ( i morgen): 3 treninger

Fredag: Fri evnt. 1 trening.

Lørdag: 1 el 2. treninger

Søndag: 1 trening.

Mandag: 2 treninger

Tirsdag: 2 trening

Onsdag: 1 trening.

Torsdag: 2 treninger

da har dere planen en uke framover :)

Hekkan ...jeg trener ikke halvparten av det nå for tiden ..og det er på steroider.

back2topic ..hviledag idag, trening imorra!!

Anonym poster: 33c69d1710260860072b1b5e26dd8dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltur og styrke. Gikk så fort jeg klarte opp på et drittbratt fjell. Syykt bra kondistrening, Pustet og peste hele veien opp. Styrkeøvelser jeg gjorde da jeg kom ned: Markløft, knebøy, utfall, chins, pullups, dips, pushups, apparat for hamstrings(kommer ikke på hva øvelsen heter), mageøvelser.

Del opp kondisjons og styrketreningen på forskjellige dager. Markløft, knebøy og benkpress er det 3 tunge base øvelsene for kroppen rent styrkemessig ..du bør jobbe deg igjennom 1 av dem om gangen. Ikke ta 2 på samme dag ...its killer. Will do you no good :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del opp kondisjons og styrketreningen på forskjellige dager. Markløft, knebøy og benkpress er det 3 tunge base øvelsene for kroppen rent styrkemessig ..du bør jobbe deg igjennom 1 av dem om gangen. Ikke ta 2 på samme dag ...its killer. Will do you no good :nei:

Enig at det mange ganger kan være lurt å dele opp treningen, men akkurat kondisjon og styrke er vel ganske lurt å ta sammen. Ikke styrke uten å trene seg god og varm først, vel?

Jeg har trent på helsesenter i dag: Cardio energy (55 min) og så shape (styrke)(15 min). Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det mange ganger kan være lurt å dele opp treningen, men akkurat kondisjon og styrke er vel ganske lurt å ta sammen. Ikke styrke uten å trene seg god og varm først, vel?

Jeg har trent på helsesenter i dag: Cardio energy (55 min) og så shape (styrke)(15 min). Deilig :)

Kommer selvsagt an på hvor "hardt" en tar i når det gjelder styrketreningen.

Jenter spessielt bør begynne å ta mye hardere i når dem trener. Jobbe mer med tunge vekter, jevnlig over tid ..

Om så er tilfelle så bør kondisjonstreningen legges smart opp på off-dagene fra styrketreningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. dag med trening av 7 for meg idag:) Har gått ned 1,5 kg denne uken, så er kjempefornøyd. 38,5 kg to go:P

Kjørte dag 3 av 30 day shred, fortsatt level 1. Har aldri i mitt liv greid å ta en pushup - veldig mye fett på overkroppen og svært svake armer - idag greide jeg 3. Man får begynne i det små og pushe seg videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sånn gangsperre etter å ha gjort alt for mange squat jumps, så jeg gikk bare en tur i dag:P Men mandag blir det intervall!^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. dag med trening av 7 for meg idag:) Har gått ned 1,5 kg denne uken, så er kjempefornøyd. 38,5 kg to go:P

Kjørte dag 3 av 30 day shred, fortsatt level 1. Har aldri i mitt liv greid å ta en pushup - veldig mye fett på overkroppen og svært svake armer - idag greide jeg 3. Man får begynne i det små og pushe seg videre!

Jeg var helt ute av form i fjor og begynte på 30 days shred. Etter dag to måtte jeg gå sidelengs opp trappa. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var helt ute av form i fjor og begynte på 30 days shred. Etter dag to måtte jeg gå sidelengs opp trappa. :gjeiper:

Haha, herlig:D det er ganske heavy når man er helt utrent ja! Jeg hadde skikkelig problemer med støle lår etter dag 1-2 jeg også.. ville liksom helst ikke sette meg ned, det gjorde for vondt. Trikset ble å lirke seg sidelengs ja. Haha:D Ble resultatet bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltur etter noen dager fri :)

Anonym poster: 12a32c89984804ea9264e5982908f6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...