Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4*4 på tredemølla, og så styrketrening for armer og kjernemuskulatur etter på :) totalt 1 t og ca 20 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ei god økt i går...

1t squash

3km på mølla, 2 jogg oh 1 gange (6,6 km/t) i 12% stigning

1 styrketrening (hard)

1000m crawl med godt tempo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min. 30 day shred. Lyst på en powerwalk, men tror jeg skal vente litt og se om vinden stilner litt. Hvis ikke får jeg bare ta en økt på mølla :)

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag: 30 min kondisjon, styrketrening

lørdag: 30 min kondisjon (annen type enn fredag), styrketrening, men da også med frivekter

søndag: To timers tur opp Keiservarden, dyttende på 12 kg barnevogn med 10 kg baby i, litt over en time opp, litt under en time ned

i dag, mandag: gått 45 min tur, spinning!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

20 min. 30 day shred. Lyst på en powerwalk, men tror jeg skal vente litt og se om vinden stilner litt. Hvis ikke får jeg bare ta en økt på mølla :)

Samme her, begynte på 30 days shred igjen i dag...og skal lure med kjæresten på en tur i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærleik

20 minutter med litt lett styrke. Skal få med samboer med ut på en tur i kveld også. Sier meg fornøyd med det som start etter uker med sykdom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Intervalltrening på mølla. Jogge tre minutter og gå to minutter. ^^ Tilsammen 30 min. Jogga 4 minutter på slutten!! :jepp:

Også styrketrening på armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3km på mølle

1t styrke

2 t kjapp gange (når vi ikke stoppa for å frotse i markjordbær)

Dette var i går... får ikke nett på hytta. Noe er galt med tlf. Klat for ny økt på 3t Levanger nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg tredemølle, så idag ble det 45min på den:-D Pluss litt vekter på armer/rygg og mage etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt meg tredemølle, så idag ble det 45min på den:-D Pluss litt vekter på armer/rygg og mage etterpå.

Grattis!

Ferdig med 7km mølle og 1t styrke

Blir tur med hund senere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Ferdig med 7km mølle og 1t styrke

Blir tur med hund senere i dag!

Takk:-D Var deilig med tredemølle, begynte å bli lei elipsemaskinen......

Tur med hunden her seinere og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Det er så mange her som er så flinke til å trene! Skikkelig motiverende :D

Idag var jeg skikkelig tung i kroppen, men har gått 1,5 t på en tursti i skogen. En del motbakker underveis. Orket ikke å løpe noen av dem idag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra, første jobbeøkt på....leeeeeeenge. Til tross for lengre opphold klarte jeg likevell å knipe inn tiden, denne gangen landet jeg på 39.15, mot forrige gangs 39.55. første delmålet er å komme ned på 35.00 og det ser jo faktisk ut som om det går rette veien ;)

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og andre treningsøkt denne uka. Var ikke innom i går så skryter litt av det også jeg, i går hadde jeg en intensiv beinøkt før 55 min med Sh'Bam. I dag ble det litt rolig zumba da jeg egentlig ikke hadde tenkt å ha hviledag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...