Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettopp kommet hjem fra ca 8km joggetur. Mye bakker, og de jeg ikke klarte å jogge gikk jeg fort i. Dessuten er det plutselig blitt sommer her, så det var VARMT!

Det rare er at jeg synes det er innmari gøy å jogge! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, hadde ikke tenkt å trene noe i dag, hele dagen var egentlig gått, men så fikk jeg plutselig så mye energi og trangen kom, så da ble det 40 minutter med hjemmetrening, litt kombinasjon styrke og kardio. Nok så intensivt og, så må jo si meg fornøyd med det, på en "treningsfri" dag :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Idag var dørstokkmila fryktelig lang! Men jeg kom meg ut til slutt, og tok en 1.5 timers powerwalk/oppdagelsesferd :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært noen hektiske dager med mye jobb og lite energi fra min side, men klarte å knø inn 1 time pilates og 40 minutt cardio :-)

Motiverer meg selv masse ved å lese resten her! Stå på videre folkens:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candy Pie

I dag har jeg gått / løpt / jogget tur :) En time

Ble litt kortere enn planlagt. I morgen...DA skal jeg være superduper flink

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare en kort økt i går. 10 min oppvarming på sykkel, også 20 min styrketrening. Rett og slett fordi senteret jeg var på var latterlig dårlig. Var gammelt og dårlig utstyr, så der drar jeg nok ikke tilbake.

Men i dag blir det nok trening i kveld før jeg legger meg, og da på et av sentrene jeg vet holder mål! :) Så blir 30-40 min kondisjon, også styrketrening med både styrkeapperater og frivekter.

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med ukas fjerde økt, 50min intervall på mølla!

I morgen blir det treningsfri, pizza og rødvin!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltur inn til foten av storsylen i går. Drøye 1,6mil. Dagem før ble det i tillegg til det jeg posta her 1,3mil med hund

.....kjapp gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens 6 og siste treningsøkt; styrke overkropp! I går var det bein-dag og i morgen er det avslapping og middag hos svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet supertidlig da jeg hadde glemt å ta igjen gardinene før jeg la meg, så solskinn rett i ansiktet! Så da var det opp, søndagsfrokost og 45min på mølla:-D

Etterpå blir det en liten fjelltur med bikkje, mann og barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går, 13km rulleski som jeg stoppet inn på akkurat 1.time. Samt vasket ned hele huset!

Nå skal jeg ut å løpe i terrenget:) Det blir tungt, men deilig etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halvtime rask gange der jeg prøvde å legge inn en del jogging.

Halvtime styrke hjemme. Satser på at jeg blir flinkere til å jogge sammenhengende etter en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet supertidlig da jeg hadde glemt å ta igjen gardinene før jeg la meg, så solskinn rett i ansiktet! Så da var det opp, søndagsfrokost og 45min på mølla:-D

Etterpå blir det en liten fjelltur med bikkje, mann og barn.

Misunnelig på mølle hjemme :)

Kan ikke ha noe apparat hjemme for da blir de som bor under oss dritsur når jeg trener kl 6 om morgenen :( ......men det er jo forståelig da!

Trent hard styrke + en times gåtur i rolig tempo idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...