Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wuhey halvtime med cardio og halvtime med pilates (rumpe/lår, mage). Tror det ble siste treningsøkt for denne uken, imorgen har jeg søndagsjobb.

Men nå er det lørdag, så nå venter brus og potetgull! :D

Ha en videre fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kneet mitt er ikke helt bra om dagen så det ble powerwalk istedet for joggtur. 3,2 km. Bedre enn ingenting..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Powewalk/entusiastisk dansewalk i en halvtime. Kanskje hakket mer gøy enn kondisforbedrende, men bedre enn ingenting :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 t styrke på armer og bein + litt over en times skogstur med lillejenta(ikke så raskt altså, men godt og veldig koselig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4x4 bakkeinterval (9%) og så løp jeg videre etter intervallen så det ble ei mil til sammen. Jeg kunne i grunnen tenkt meg en økt til i dag, men er barnevakt og gubben kommer ikke før ni .. så det skal vel holde hardt. Kunne tenke meg en styrkeøkt til.

Vel kino med tantebarn blir vel gøy det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivå 2 av 30 day shred. Etter middag en gang blir det en lengre tur med rask gange. Antagelig ingen jogging i dag siden mamma skal være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Det viktigste er jo bare at man kommer seg igang og gjøre noe :)

Selv har jeg gått opp til et topp her i nærheten, brukte ca halvannen time og med endel småklatring og sånn. Kjenner godt at jeg har brukt kroppen og har nå bestemt meg for en tur til denne toppen hver uke, minst! (litt væravhengig da)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Tok meg en tur ut i skog og mark! Ble litt over 2 timer, men med rolig tempo. Deilig å være ute :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 min Pilates med denne videoen

Mitt første forsøk på Pilates. Fikk det ikke til i hele tatt. Jeg er så lite tøyelig og bøyelig.

Endret av Katniss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 min. med powerwalk/jogging. I dag ble det mere gåing enn jogging, orka mindre i dag enn jeg gjorde for noen dager siden faktisk. Men jaja, all aktivitet er jo bra.

Edit: Fullførte en økt, ca. 30 min., med Jillian Michaels' Yoga Meltdown, nivå 1. Ble ikke så veldig intensivt siden det er første gangen jeg gjør det, og jeg ikke var helt kjent med øvelsene ennå.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En times styrke på overkropp, måtte droppe magen i dag da jeg ødla hofta mi helga. Nå sitter jeg med proteinshaken før jeg hopper i dusjen og rett på jobb etter en ukes ferie, blir nok hardt i seg selv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...