Gå til innhold

Ned 20-25 kilo


Japp

Anbefalte innlegg

Har dere noen gulrøtter når målet er nådd? Jeg skal til frisøren! Skal til syden i begynnelsen av juni så håper på et besøk hos frisøren før det :)

Så bra! Viktig med belønning ;)

Hva skal du gjøre hos frisøren?

Vel, mitt mål er såpass langt unna at jeg egentlig prøver å se de kortsiktige "belønningene". Jeg vil inn i bunaden min igjen som ikke har passet på 5 år, noe som ærlig talt vil være den største belønningen for meg. Den er jo verdt mange tusen kroner, og har bare blitt brukt et fåtall ganger!

Ellers har jeg vel lovet noen gode (eller dårlige kanskje :fnise: ) venner at når jeg har gått ned 25 kilo skal jeg begynne med poledancing-klasser. Hehe! Kan bli spennende ;)

Kjæresten min vil gjerne at vi skal spare sammen 20-30 000 som vi skal shoppe for i USA når jeg har nådd målet mitt. Han vil til og med spare sammen med meg! For en flott mann :rodmer:

Vi har jo god tid på oss, regner ikke med å ha gått ned alle kiloene før om ca 2 år totalt:) Og ALT SKAL BORT, som de sier når det er salg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere noen gulrøtter når målet er nådd? Jeg skal til frisøren! Skal til syden i begynnelsen av juni så håper på et besøk hos frisøren før det :)

Ta piercing i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg få være med? :)

Er 168 høy og veide 84,4 kg da jeg starta.. Hadde målene:

midje 90 cm

mage 105 cm

lår 68,5 cm

Nå har jeg trent i en drøy uke uten utskeielser og veier 82,4 kg. Har målene:

midje 88 cm

mage 103cm

lår 68 cm

Går nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg få være med? :)

Er 168 høy og veide 84,4 kg da jeg starta.. Hadde målene:

midje 90 cm

mage 105 cm

lår 68,5 cm

Nå har jeg trent i en drøy uke uten utskeielser og veier 82,4 kg. Har målene:

midje 88 cm

mage 103cm

lår 68 cm

Går nedover :)

:velkommen: skal du være :)

Og så flink du har vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink dere er!

Lurer på om jeg trener altfor lite, trener 30 minutter på steppemaskin hver dag, utenom lørdag og søndag. Jeg føler at jeg kanskje har gått ned litt, men det gjenstår å se når jeg skal veie meg til uken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, sweety pie :) Skulle ønske jeg kunne svart dere alle sammen, men jeg har dessverre bare Internett på mobilen min når jeg sitter på jobb (ja, jeg er på jobb og sitter på KG), og i tillegg er nettet her skikkelig tregt. :( Så fram til vi får ordnet med ordentlig nett igjen hjemme, så kommer det nesten bare oppdateringer fra meg...

Har vært flink disse to dagene her. Men på lørdag ble det Mojito, og nattmat(kebab), og på lørdag ble det kinesisk Take away og cola... Men ikke godteri! Og tror det kinesiske var mitt eneste måltid på søndag. Så jeg venter spent på fredag! Da blir det veiing og måling, så skal jeg skrive hva jeg startet med i Januar, og hva jeg har kommet til nå.

Jeg har også begynt å skrive inne på MyFitnessPal, for jeg trenger ikke Internett for å gjøre det. MEN jeg er jo så dårlig i engelsk, så er ikke lett å finne fram til alle matvarene jeg spiser, men jeg får jo sett sånn ca hvor mye jeg spiser og forbrenner ved trening :)

Nå er jeg skrubbsulten, gleder meg til pitapizza til middag når jeg kommer hjem! Noen tips til godt og sunt fyll å putte på forresten?

Stå på jenter! :)

Endret av Glasögon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også begynt å skrive inne på MyFitnessPal, for jeg trenger ikke Internett for å gjøre det. MEN jeg er jo så dårlig i engelsk, så er ikke lett å finne fram til alle matvarene jeg spiser, men jeg får jo sett sånn ca hvor mye jeg spiser og forbrenner ved trening :)

Nå er jeg skrubbsulten, gleder meg til pitapizza til middag når jeg kommer hjem! Noen tips til godt og sunt fyll å putte på forresten?

Stå på jenter! :)

my fitnesspal har også en hel mengde norske matvarer i systemet, så du kan godt skrive på norsk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jenter, jeg trenger styrke fra dere :sukk: Snikveide meg i dag og det gikk dritt.

Jeg sliter fryktelig med kosten om dagen. Jeg har ikke kommet i gang skikkelig med dietten. Jeg tenker hver dag at i morgen skal jeg begynne, noe som resulterer i at jeg spiser en del drittmat, men når neste dag kommer så er tankene de samme :(

Føler meg også som en liten hykler siden jeg var ved så godt mot når jeg starta tråden og sa at dette skulle gå fint når jeg måtte gi beskjed til dere hver uke.

Hadde det enda bare vært usunne saker jeg skulle holdt meg unna så tror jeg at det skulle vært ganske greit, men når jeg i tillegg egentlig skal holde meg unna alt av melkeprodukter, kornprodukter, egg, gjær og eddikk så blir matutvalget veldig lite :( Og jeg er egnetlig veldig veldig glad i god mat, men det er begrenset hvor god den blir med bare rent kjøtt, fisk, fugl, nøtter og grønnsaker.

Jaja, det var dagens utblåsning, får bare prøve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jenter, jeg trenger styrke fra dere :sukk: Snikveide meg i dag og det gikk dritt.

Jeg sliter fryktelig med kosten om dagen. Jeg har ikke kommet i gang skikkelig med dietten. Jeg tenker hver dag at i morgen skal jeg begynne, noe som resulterer i at jeg spiser en del drittmat, men når neste dag kommer så er tankene de samme :(

Føler meg også som en liten hykler siden jeg var ved så godt mot når jeg starta tråden og sa at dette skulle gå fint når jeg måtte gi beskjed til dere hver uke.

Hadde det enda bare vært usunne saker jeg skulle holdt meg unna så tror jeg at det skulle vært ganske greit, men når jeg i tillegg egentlig skal holde meg unna alt av melkeprodukter, kornprodukter, egg, gjær og eddikk så blir matutvalget veldig lite :( Og jeg er egnetlig veldig veldig glad i god mat, men det er begrenset hvor god den blir med bare rent kjøtt, fisk, fugl, nøtter og grønnsaker.

Jaja, det var dagens utblåsning, får bare prøve igjen!

Jeg har noen gode oppskrifter til deg!

På mange butikker har de blant annet "middelhavssaus" eller noe slikt, en glutenfri saus på glass; som er veldig god! De har den samme i tikka masala-versjon også, og en annen jeg ikke har testet.

Jeg pleier å lage disse glassene sammen med noen variasjoner;

*kyllingfilet surret i bacon, stekt og så lagt i en form. Har over en pose wokmix-grønnsaker og sausen og lar det stå i ovnen til det er ferdig. Godt!

*quorn-kjøttdeig stekt med løk, brokkoli og blomkål, et glass middelhavssaus (husker ikke hva den heter lenger, har ikke den der jeg bor nå men har byttet den ut siden jeg kan spise gluten nå) og søtpotetskiver bakt i ovnen. NAM - dette er en av mine favorittretter!

*kyllingbiter stekt med wokgrønnsaker, tikka masala saus og fullkornsris til. KÆSJUNØTTER! (cashewnøtter altså ;) )

*kyllingspyd med teriyakisaus (jeg fant en glutenfri en en gang, men skal ikke påstå at jeg husker hvor jeg fant den:( ) og mozzarella og tomatsalat. Det finnes ost som ikke er ost også, eller du kan droppe den og lage en deilig tomatsalsa f.eks. En merkelig mix, men veldig "plukkemat" og deilig:)

*cæsar-salat; romanosalat, stekte kyllingbiter, valgfrie grønnsaker og en glutenfri dressing. Jeg pleier å luksuse det til med litt pesto eller parmesan i tillegg:)

Jeg anbefaler hvertfall å teste søtpoteter, bakte rødbeter og quinoa. Deilige råvarer vi bruker altfor lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips frøkenfryd ;-)

Veit du om de "middelhavssausene" innholder f.eks egg eller eddik? Og hvor har du kjøpt disse? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips frøkenfryd ;-)

Veit du om de "middelhavssausene" innholder f.eks egg eller eddik? Og hvor har du kjøpt disse? :-)

Jeg har funnet de på en del butikker med godt utvalg (glutenfritt og slik) på bl.a Maxi-butikkene, men tror også de finnes på Life eller andre helsekostbutikker:) De vet sikkert hvilke jeg mener.

Skal ikke påstå at de er uten eddik, men trooor de er uten egg. Den som er sånn middelhavssaus ellerhvadeter, passer også som spagettisaus:) Smaker tomat-aktig og godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, besøk av tante Rød og vekten viser at jeg har gått opp ... Skeide ut en dag i helgen og har skeid ut en dag denne uka! Jeg eier nesten ikke viljestyrke når jeg har besøkt av den onde tanten! :(

Får bare prøve å holde meg mer eller mindre på rett kjøl og håpe at litt kg forsvinner igjen mot neste helg. Da kaster jeg besøket ut!

Har det litt tøft for tiden og for min egen del blir det bare enda viktigere å bevise for meg selv at jeg kan klare dette. Den følelsen av å elske noen som bare er glad i en tilbake tror jeg er noe av det vondeste en kan ha ...

Ønsker dere alle lykke til videre denne uka og stå på så godt dere bare klarer!

Endret av Følelsesmenneske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Sola skinner, ingen utskeielser på 9 dager og nå er det på tide og ordne seg for en real spinning-time!

Smiiiiil, dette klarer dere! :)

Vi snakkes!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, PulsSpin45 og Mage20 unnagjort :) Dagens gode samvittighet!

Har forresten mistet 2 cm på låra siden jeg begynte :) DET er ikke dumt, ukas motivasjon :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har så lyst på cola light at det verker. Er så addicted av den brusen.

Det er i praksis nesten bedre å drikke -litt- vanlig cola enn cola light.

Aspartam skal visstnok ha stått på Pentagons liste over kjemiske våpen for mange herrans år siden; men jeg skal innrømme at dette høres heeelt vilt ut og jeg ler når jeg tenker på det. Husker ikke hvor jeg hørte det heller, det er sikkert bare oppspinn :fnise:

Men at det ikke er bra i større mengder (over tid), det er jo ganske sant. Da ville jeg heller drukket litt sukker nå og da, som tross alt "bare" er slemme kalorier:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i praksis nesten bedre å drikke -litt- vanlig cola enn cola light.

Aspartam skal visstnok ha stått på Pentagons liste over kjemiske våpen for mange herrans år siden; men jeg skal innrømme at dette høres heeelt vilt ut og jeg ler når jeg tenker på det. Husker ikke hvor jeg hørte det heller, det er sikkert bare oppspinn :fnise:

Men at det ikke er bra i større mengder (over tid), det er jo ganske sant. Da ville jeg heller drukket litt sukker nå og da, som tross alt "bare" er slemme kalorier:)

Aspartam ble avslått 6 ganger på 1970 tallet av det amerikanske helse departmentet da det ble gjort forsøkt lovlig, til slutt ga de opp og gjorde det lovlig. Jeg vet at det er bare dritt, men fy så godt den dritten smaker og drikke :gjeiper:

Endret av Katniss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jag joine? :-)

Är 167cm lång, väger ca 59kg. Vill gå ned till 50 :-)

Målet är fast mage och fokus på armarna.

Går det att träna+ gå på en diett som INTE gör att man förlorar brösten? Mina bröst blev mycket större (2strl) efter graviditet och de hänger ju inte för hade små före ammning...

6mnd efter födseln såg jag smashing ut men nu har magen blivit större, äter av uttråkhet när jag går hemma med barnet. Det är mitt största problem+ choklad beroende :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på cola light at det verker. Er så addicted av den brusen.

Leste de nye innleggene før jeg dro på butikken... Så nå har jeg slukt en japp og drukket et glass cola :(

Skal begynne med litt styrke igjen, 30 min igår og i dag :) fortsatt noen uker til med gips, guuud som jeg gleder meg til å gå/sykle (kan vel ikke jogge med det første) en lang tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...