Gå til innhold

Ned 20-25 kilo


Japp

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har ikke tenkt å veie 40-50 kilo, men gå ned 40-50 kilo, slik at jeg ender opp med en vekt mellom 60-70 kilo.

Puh! Da var det jeg som leste innlegget litt for kjapt.

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh! Da var det jeg som leste innlegget litt for kjapt.

Lykke til! :klemmer:

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har ikke tenkt å veie 40-50 kilo, men gå ned 40-50 kilo, slik at jeg ender opp med en vekt mellom 60-70 kilo.

Oi, nå hørtes mine 6-8kg fryktelig lite ut.

Ønsker deg velkommen og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har ikke tenkt å veie 40-50 kilo, men gå ned 40-50 kilo, slik at jeg ender opp med en vekt mellom 60-70 kilo.

Godt å høre :fnise: Misforstod det der litt jeg også ... Men velkommen til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Vi er nesten i samme båt da, jeg skal ned 38 :) Masse lykke til, dette klarer vi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært flinke i påsken, jeg er imponert! Jeg spiste godteri døgnet rundt i påska virket det som... Veide 79,7 idag, så har gått opp 500 gram i påska + bursdagsselskap både onsdag og torsdag. Neste fredag blir det ny veiing og fram med målebåndet igjen. Men gikk ganske mye tur i skog og mark i påska da :-) Bare 7 uker til Syden, må virkelig skjerpe meg! Hadde jo så lyst til å nå 70 blank innen da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har vært flinke i påsken, jeg er imponert! Jeg spiste godteri døgnet rundt i påska virket det som... Veide 79,7 idag, så har gått opp 500 gram i påska + bursdagsselskap både onsdag og torsdag. Neste fredag blir det ny veiing og fram med målebåndet igjen. Men gikk ganske mye tur i skog og mark i påska da :-) Bare 7 uker til Syden, må virkelig skjerpe meg! Hadde jo så lyst til å nå 70 blank innen da :(

500 gram er ikke så ille!:) Fortsett der du har begynt, å skeie ut litt innimellom har alle godt av! Du når kanskje ikke 70 blank innen 7 uker nei, det er nok ikke så bra for deg - da må du gå såpass drastisk til verks at du kanskje bare legger på deg kiloene igjen så fort kroppen får i seg litt mer kalorier. Det er bedre å ta det rolig, om du stresser deg opp kan det være med å forhindre deg fra å gå ned! Tenk at du kommer til å være -enda- lekrere til sommeren enn det du er når du drar til Syden ;) For det vil du jo være når du har nådd målet ditt! Og delmålene er like viktige som sluttmålet. Kanskje kan du gå ned 3 kg til sydenturen og sette det som mål istedet?:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord, frøkenfryd :) Godt å vite at andre støtter meg! Skal prøve å gå ned mellom 500 gram til 1 kg uken, det blir jo sydentur uansett hvor stor og fæl jeg føler meg. Jeg har ikke vist meg i bikini og lite klær foran andre enn kjæresten min, siden før jeg gikk så fort opp i vekt.. Men skal prøve å tenke positivt, ja, får nok en lekker kropp til slutt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nesten i samme båt da, jeg skal ned 38 :) Masse lykke til, dette klarer vi;)

Takk det samme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!! :danser:

Er det på fredag det er "veiedag"? Mener å ha lest det i tråden her. I så tilfelle, jeg gikk på vekten i dag og sto på 73,5 kg. Skal ned til iallefall 60 kg, så får jeg se hvor mye lenger jeg kommer. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært flinke i påsken, jeg er imponert! Jeg spiste godteri døgnet rundt i påska virket det som... Veide 79,7 idag, så har gått opp 500 gram i påska + bursdagsselskap både onsdag og torsdag. Neste fredag blir det ny veiing og fram med målebåndet igjen. Men gikk ganske mye tur i skog og mark i påska da :-) Bare 7 uker til Syden, må virkelig skjerpe meg! Hadde jo så lyst til å nå 70 blank innen da :(

500 gram er ikke mye da, synes du kan være stolt over deg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag ... :gjeiper: Jeg veide 76,8 kg i dag og har dermed gått ned 0,7 kg siden forrige fredag. Ikke heeelt fornøyd men det er nå bedre enn motsatt vei.

Har gjort en fabelaktig innsats på treningssenteret i dag. Ved hjelp av 30 minutter på tredemølla og to spinningtimer på 55 minutter brant jeg 1495 kcal :jepp:

Merker at jeg er heelt utslitt nå, så god natt dere :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er!! Ta kvelden med god samvittighet Følelsesmenneske :)

Jeg gikk på vekta i dag og så 86!!!!!! Gått OPP mye :( Sklidd heeelt ut i det siste.... Huff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow!!! :)

Takk alle sammen, er kjempefornøyd! Kiloene har mer eller mindre stått stille selv om jeg trener og har kuttet ut brus og snop , så da gir dette et ekstra kick!!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært flinke i påsken, jeg er imponert! Jeg spiste godteri døgnet rundt i påska virket det som... Veide 79,7 idag, så har gått opp 500 gram i påska + bursdagsselskap både onsdag og torsdag. Neste fredag blir det ny veiing og fram med målebåndet igjen. Men gikk ganske mye tur i skog og mark i påska da :-) Bare 7 uker til Syden, må virkelig skjerpe meg! Hadde jo så lyst til å nå 70 blank innen da :(

90,8 her så opp i påska for meg også. Jeg har også vært i et par bursdager :S Men deilig at det er hverdag igjen og ingen bursdager i nærmeste fremtid!

Jeg er med!! :danser:

Er det på fredag det er "veiedag"? Mener å ha lest det i tråden her. I så tilfelle, jeg gikk på vekten i dag og sto på 73,5 kg. Skal ned til iallefall 60 kg, så får jeg se hvor mye lenger jeg kommer. :hoppe:

:velkommen: Og lykke til :)

Flink du er!! Ta kvelden med god samvittighet Følelsesmenneske :)

Jeg gikk på vekta i dag og så 86!!!!!! Gått OPP mye :( Sklidd heeelt ut i det siste.... Huff!!

Sklidd ut jeg også Redbull. Vi får bare legge det bak oss å starte på ny frisk!

Nå jeg ser meg i speilen og er misfornøyd med meg selv så tenker jeg på alle god-ordene og det positive frøkenfryd sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ligger på samme.. Helt på stedet hvil..

Kanskje jeg burde trene litt også?

Det eneste jeg gjør er å gå noen kilometer om dagen, kanskje jeg må øke det til 1 times rask gange noen ganger i uken hvertfall.

Usj, jeg er ikke noe flink til dette jeg, tror jeg melder meg ut herfra..

Lykke til jenter!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på samme.. Helt på stedet hvil..

Kanskje jeg burde trene litt også?

Det eneste jeg gjør er å gå noen kilometer om dagen, kanskje jeg må øke det til 1 times rask gange noen ganger i uken hvertfall.

Usj, jeg er ikke noe flink til dette jeg, tror jeg melder meg ut herfra..

Lykke til jenter!! :goodbye:

Vil gjerne ha deg med videre altså O'hara! :kose:

Jeg har ikke kommet meg den enda heller, men jeg satser stort videre ;) (Og jeg startet tråden så jeg får bare klare å ta meg selv i nakkeskinnet ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skeiet ut som bare søren i helgen!! Ikke bra...

Ikke bare pga kiloene, men jeg blir regelrett syk i magen av godteri og brus (sukker og kullsyre er ikke noe bra for magekatarr gitt) så jeg burde vite så mye bedre!!! Er så sint på meg selv, for inatt har jeg sovet 3 timer, ligget og vridd meg i smerter og jeg kom to timer for sent til jobb fordi jeg hadde så vondt.

Hvorfor er man SÅ "tjukk i huet" at man spiser godteri når man BLIR SYK av det?

Nå er det mandag og jeg har store planer om å spise etter planen, holde meg frisk og gå ned det jeg skal denne uken.

Om noen føler for å gi meg en bitchslap er jeg all for it! Tror jeg trenger en skikkelig wake up-call :natti:

Lykke til med uken, alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen gulrøtter når målet er nådd? Jeg skal til frisøren! Skal til syden i begynnelsen av juni så håper på et besøk hos frisøren før det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...