Gå til innhold

Ned 20-25 kilo


Japp

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har sviktet denne tråden totalt:( Jeg har flyttet til Norge, går på skole (har masse å gjøre) og har meldt meg inn på treningssenteret her i bygda. Det ble en lang pause fra vektnedgangen, men jeg har greid å ikke gå opp i denne perioden, og begynte på igjen forrige uke på 106,6 kg.

Veier per nå 104,2 kg, og har gått ned totalt snart 15 kg :) Håper på å komme meg under 100 i løpet av de neste 2-3 ukene! Da blir det faktisk vill feiring mentalt :D

Håper alle har en fin høst, skal følge bedre med her fremover igjen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatering: 71,2 kilo på fredag, ned 200 gram ( alt er vel bedre enn ingenting)

Endret av absinthia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt helt av både kvinneguiden og denne tråden jeg - har ikke vært her siden i beg. av Mai tror jeg :sjokkert:

MEN, det ble sommer og jeg dreit i alt som het trening og kosthold. Gikk på vekta i august og den viste 65kg igjen. Da begynte jeg å passe på kostholdet, og midt i september begynte jeg å trene. Jeg har nådd vektmålet og vel så det (48kg nå, fortsetter bare å gå ned..) og nå løfter jeg masse vekter og prøver å bygge muskler heller :) Masse lykke til videre alle sammen, har ikke lest igjennom hele tråden, men ser ut som dere er flinke alle sammen :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vekta på 89,5 :)

Vært et par bursdager o.l og ikke holdt meg i skinnet så gikk opp igjen til 91 kilo.

Meeen, nå er jeg nede i 88, 5 kilo :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

71 kilo i dag.

Så flink du er :) Gleder meg til jeg er på samme sted! Kunne vært det nå hadde jeg vært flink helt siden jeg startet tråden, men det har vært ting personlig som har gjort det vanskelig. Men jeg skal komme meg dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er :) Gleder meg til jeg er på samme sted! Kunne vært det nå hadde jeg vært flink helt siden jeg startet tråden, men det har vært ting personlig som har gjort det vanskelig. Men jeg skal komme meg dit :)

det går nå ganske sakte fremover da, men jeg er egentlig fornøyd så lenge jeg ikke står på stedet hvil eller legger på meg. Jeg hadde en lang periode i sommer/ tidlig i høst da jeg ikke var spesielt flink ( mange familiesammenkomster med kaker i lange baner og lite trim) men nå tror jeg at det går fremover igjen. :) det viktigste er vel å ikke gi opp, selv om det går både opp og ned innimellom. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsatt 69,6, men har i dag prøvd zumba fitness på wii - jeg var nesten gjennomvåt av svette etterpå, men moro var det! Var heldig og fikk tak i den til rett under hundrelappen på en spillbutikki nabobyen. Anbefales for de som vil trene hjemme!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da har jeg nådd 65 kg, som er 20 kg ned siden jeg startet i mai, og jeg tror egentlig det er bra nok sånn i første omgang :) (Det endelige målet er å nå 60 kg, men det haster ikke)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nådd 65 kg, som er 20 kg ned siden jeg startet i mai, og jeg tror egentlig det er bra nok sånn i første omgang :) (Det endelige målet er å nå 60 kg, men det haster ikke)

. Wow! Må si at jeg er utrolig imponert! :) Gratulerer! :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

. Wow! Må si at jeg er utrolig imponert! :) Gratulerer! :)

Tusen takk :) Det er innmari godt, skal innrømme det :) Og veldig rart å se bilder fra før sommeren, kjenner jo ikke igjen meg selv lenger :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Det er innmari godt, skal innrømme det :) Og veldig rart å se bilder fra før sommeren, kjenner jo ikke igjen meg selv lenger :gjeiper:

Hvordan fikk du det til?

Anonym poster: dbd0283eed389754b2d98620a89b21dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du det til?

Anonym poster: dbd0283eed389754b2d98620a89b21dc

Var ikke kjempekomplisert egentlig, kuttet brutalt ned på sukker (dvs ingen godteri/kake/brus/juice i det hele tatt), kuttet ned på fett og talte kalorier på alt jeg spiste for å sikre at jeg hadde et ok underskudd, uten at det ble for lite heller. Har heller ikke drukket alkohol overhodet siden juli (ikke pga slanking, forøvrig, men det har jo hjulpet på det også).

Trente ikke, men begynte å gå halve veien til skolen, og når jeg skal inn til byen går jeg alltid (tar ca en halvtime hver vei), før ville jeg tatt buss. Brukte skritteller sånn at jeg kunne regne inn aktiviteten i "kaloribudsjettet".

Ellers, og dette høres kanskje litt teit ut, jeg hadde et bilde av meg selv i bare undertøy fra sist jeg veide 60 kg, og jeg sørget for å se nøye på det bildet hver eneste gang jeg vurderte å "sprekke bare bittelitt". Da forsvant søtsuget momentant ;) Fortsatt 5kg igjen dit, men jeg ligner i det minste, og jeg kan bruke klær jeg ikke har fått på meg på fire år :)

En annen fin ting er at jeg har faktisk spart en god del penger, siden jeg bruker mindre penger på buss, jeg handler mindre (og billigere) mat og bruker ikke penger på alkohol og godteri lenger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...