Gå til innhold

Ned 20-25 kilo


Japp

Anbefalte innlegg

Jeg blir gjerne med her! Veide meg igår og da viste vekten 90 kg. For to uker siden var den 91,2, en uke etter var den 91,2 og igår viste den 90! Vil ned til 65 kg, sånn som jeg var før og det betyr at jeg må ned 25 kg! Innen 1 år må jeg klare det, for neste år disse tider skal vi prøve å bli gravide og jeg vil ikke gå rundt å ligne på en ballong! Må virkelig bare forandre livsstil og ALDRI legge på meg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag nådde jeg en vektnedgang på 50,2kg. Dette har jeg gjort på 7,5mnd! Er litt stolt

Litt stolt??? Faen jeg hadde kjøpt pokal til meg selv og satt midt i stua.

Anonym poster: f5aa3c817c7c8953b21b89bcea0f13b6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sensasjon

Jeg blir gjerne med ,hvis jeg får lov:)

veide 80,6 i dag og har satt veiedag på fredager:)

Drømmevekta er 65 kilo. er 170 høy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med her! Veide meg igår og da viste vekten 90 kg. For to uker siden var den 91,2, en uke etter var den 91,2 og igår viste den 90! Vil ned til 65 kg, sånn som jeg var før og det betyr at jeg må ned 25 kg! Innen 1 år må jeg klare det, for neste år disse tider skal vi prøve å bli gravide og jeg vil ikke gå rundt å ligne på en ballong! Må virkelig bare forandre livsstil og ALDRI legge på meg igjen!

:velkommen: Slankingen min er lagt på is nå, men jeg følger med her :)

I dag nådde jeg en vektnedgang på 50,2kg. Dette har jeg gjort på 7,5mnd! Er litt stolt

Gratulerer!!! Enestående :)

Jeg blir gjerne med ,hvis jeg får lov:)

veide 80,6 i dag og har satt veiedag på fredager:)

Drømmevekta er 65 kilo. er 170 høy!

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mensen den uka her og da gidder jeg ikke å veie meg fordi vekta alltid går opp en kilo. Men jeg var på HM og kjøpte noen plagg og da måtte jeg ned en størrelse i forhold til det jeg pleier. Tar det som en liten seier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk: I dag tok jeg skrittet og tok post-ferie-turen på vekta. Det var akkurat så ille som jeg hadde trodd og jeg må bare begynne å jobbe.

Ønsker meg 8 kilo ned - kan si meg fornøyd med 6. Det høres sikkert lite ut, men det er vanskelige kilo...

Venter også mens denne uka, som du Katniss, men tror ikke det utgjør så mye som en kilo for meg - selv om det føles slik :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev et innlegg her 30.mars.

Men pga veldig mye dritt som har skjedd siste halve året, så har det gått oppover i stedet.

Men nå er jeg virkelig klar for å ta i et tak!

Veier nå 90.1 kg, og skal ned 21.

Nå når begge barna har begynt i bhg så har jeg også bedre tid til å trene, og forhåpentligvis mer overskudd til trening, lage mat og bli et bedre menneske..

Startvekt: 90.1kg

delmål 1: 85kg

delmål 2: 80kg

delmål 3: 75kg

mål: 70 kg

Jeg har før klart å gå ned 12 kg, og det mens jeg var gravid. Motivasjonen er virkelig på topp, om morgenen, men utover dagen blir jeg grumpy, og får lyst på alt mulig rart. Og dessverre så velger jeg å putte det i meg. Men det verste er vel at det ikke er før 18-19++ tiden, og da er det kun noen få timer til sengetid. Skal prøve å ta meg en gå-/joggetur neste gang jeg får lyst på noe.

Målet er som jeg skrev forrige gang, mye proteiner, styrketrening og noe kardio.

Denne gangen skal jeg følge flittig med på tråden, og skrive så ofte som mulig for å klare å komme i mål.

Jeg bruker mandager som veiedag, så jeg ikke kan skeie ut i helgene. :P

Endret av wahaj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ei knall treningsuke og føler for å skryte :trene:

Fire gode økter og jeg kjenner jeg kommer til å være helt mør i morra. Det inspirerer til å spise litt bedre også, når jeg er flink til å røre på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe veiing på meg denne uka siden jeg er på ferie, men popper innom for å si bra jobba til dere andre :)

Gleder meg ikke kjempemasse til å komme hjem til vekta nå, smartypants mermaid dro på ferie til kakelandet Østerrike ;) Og til og med på festival, så her holder det hardt. Prøver å fortelle meg selv at cola light er minst like godt som cider og kake og sjokolade og burger og...Men det blir heldigvis mye sightseeing til fots, og skrittelleren sier jeg er flink (bokstavelig talt, det er en liten mann i displayet som hopper og jubler).

Så ja, stå på alle sammen - jeg må nok på en måneds knekkebrødkur når jeg kommer hjem etter dette, minst! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her i tråden, har holdt på med å slutte i gammel jobb, flytte tilbake til Norge m.m. Nå er det skolestart, men jeg har vært nogenlunde flink med maten, og har totalt gått ned ca. 10 kilo nå (minus noen hundre gram) siden midten av juni.

Jeg har 30 kilo igjen totalt, men setter meg heller delmål :) Neste mål er 15 kg, og jeg belønner meg selv godt ihvertfall;) 10-kilospremien ble en macbook air, siden jeg trengte en ny laptop og vil ha bruk for den i skolesammenheng.

Håper dere alle har hatt en nydelig sommer! Her går det i kaloritelling og masse pepsi max for tiden, koser meg i Oslo og gleder meg til å komme igang ordentlig med trening på norsk jord:)

Endret av Måndagsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sensasjon

80,6

78,1 : fredag 17 aug!

Hurra. Det er sikkert vann nå i begynnelsen men ned er ned!

Endret av sensasjon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har skrevet her, men jeg har altså gått opp 1,5 kilo siden jeg skrev sist. Har brukt sommeren på å spise kaker i et par barnedåper, bursdager, samt at jeg har hatt forskjellige sommerbesøk i mer enn en måned i strekk og dermed har brukt mindre tid på hagearbeid, trilleturer osv.

Vel, vel... Kommer sterkere tilbake!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært særlig sunn siste ukene! Har vært i feriemodus med mye drittmat! Men jeg har ellers vært litt småspist da, så har i det minste ikke gått noe særlig opp i vekt. Veksler mellom 66-66,5 kg, stort sett. Noe annet kan man vel si om hvordan jeg føler meg..Føler meg dvask og ekkel pga. kostholdet, men nå er det straks tilbake til hverdagen med jobb og skole, så da blir det enklere å ikke skeie ut, for jeg er nemlig kjedespiser! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uka med seriøs skjerping unnagjort og to kilo ned allerede. Helt sprøtt. Håper det ikke er helt tilfeldig men faktisk varer.

Fortsetter arbeidet neste uke :nigo:

Endret av Suzy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det ordentlig start. 90.6kg

Tenkte faktisk bort å trene styrke og jogge på mølla etter styrken i kveld.

Siden jeg mulig har problemer med stoffskiftet (skal til legen for å få det ordentlig sjekket), så skal jeg prøve meg på lavkarbo igjen også. Da vet jeg at jeg får mer energi osv i tillegg til at jeg har gått ned i vekt tidligere.

Kjipt når klærne såvidt passer lenger, og jeg vet at jeg må gjøre noe drastisk.

Jeg er kun 23 år, har burde nyte livet, men i stedet gjemmer jeg meg inne, er alltid trøtt og sliten. Veldig dårlig selvtillit. Heldigvis går det ikke utover sexlivet, men jeg gjemmer meg veldig for alle andre. Går stort sett i tights og kjoler/tunika ect, og joggebukser. Jeg vil kle meg fint, med dongeribukser og tettsittende topper, uten å være redd for at det skal være ekkelt å se på, eller at fett skal tyte ut over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på nippet til å grine av lykke - kom nettopp hjem fra ferie, og vekta viser 71,2!! Det vil si at jeg (som er 170cm høy) er NORMALVEKTIG for første gang på tre år! :hoppendeglad: Nådde også første delmål tre uker før planlagt, veldig fornøyd :)

Nå er det bare 6,2 kg igjen å miste før jeg er fornøyd, hurra! :smilorange:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å være så flinke?

Jeg eier ikke selvdisiplin, blir så skuffet over meg selv og noen ganger gråter jeg av hvor håpløs jeg er....

Hvordan klarer dere? Dere er så flinke :-(

- P

Anonym poster: 54a659621e9ff1b2886e5dfb3d37216f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å være så flinke?

Jeg eier ikke selvdisiplin, blir så skuffet over meg selv og noen ganger gråter jeg av hvor håpløs jeg er....

Hvordan klarer dere? Dere er så flinke :-(

- P

Anonym poster: 54a659621e9ff1b2886e5dfb3d37216f

Aller bommer og skeier ut i blant, men må rett og slett bare regne med det og gå videre som om ingenting har handt. Om du lar hver lille feilskjær bli en kjempefeil og et nederlag, og tenker at du "like godt kan spise hele sjokoladekaka, for du har jo skeiet ut uansett", så gjør du det enklest og feile.

Tenk at du skal lykkes, fokuser på at du skal lykkes og ros deg selv for hver minste lille fremgang og etterhvert blir det lettere å se hvor mye rett du gjør og hvor mye selvdisiplin du egentlig har.

Dette greier du om du vil det nok!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...