Gå til innhold

Ned 20-25 kilo


Japp

Anbefalte innlegg

Så utrolig flinke dere er alle sammen!

Jeg lurer på hvor mange ganger jeg begynner og slutter. Tenker alltid, ja fra neste mandag etc. Synes det er litt demotiverende når jeg tenker på hvor mange kilo jeg må ned.

Jeg veit hvordan dette er! Gjør akkurat det samme selv.. Vi får prøve å tenke på hverandre når trangen kommer ;)

Hvor mange kilo skal du ned? Begynn i det sakte.. bytt ut småtingene. F.eks dropp smøret på skiva, bytt til et grovere brød - bytt ut potetene med gulrøtter (eller noe annet) eller bytt ut brusen med fun light saft/vann/melk. Ikke press deg selv eller gi deg selv dårlig samvittighet. Dette har jeg gjort i mange år selv. Skeier du ut en dag, en uke, det går bra. Du styrer, ikke maten! Du kan hente deg inn:) Selv skeiet jeg ut i nesten to måneder fordi jeg har vært for syk og deppa - men jeg begynner igjen. Fordi det er verdt det! Ikke begynn neste mandag, begynn idag. HVERT måltid er en ny sjanse, baby! Og hvert måltid du benytter bra, gjør det lettere neste gang. Om du er som meg tar resultatene lang tid før de kommer, men det gjør de. Til slutt må kroppen kvitte seg med fettet om du spiser riktig! Og det er en fantastisk mestringsfølelse.

Stå på:) Jeg kan skrive med deg om du vil, jeg synes dette er vanvittig tøft selv.

Takk for tips!

*spammer ned tråden*

Gud gi meg styrke! Jeg har spist akkurat under kalorigrensen min idag (1600) og nå er det 3 timer til leggetid... det ligger en pakke kjeks og skriker på meg og jeg er så godtesyk! Litt anorektiker-motivasjon akkurat nå hadde gjort seg. Kanskje ta en tur inn på fotballfrue.no?:P

Spøk til side, jeg skal prøve å være flink. Og jeg tuller selvfølgelig bare litt, ikke meningen å støte noen.

Hihi, fotballfrue.no hadde kanskje ikke vært dumt! :) Men så tynn som henne vil jeg ikke bli!

Du klarer å holde deg unna veit du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1,5 kg ned på 1 uke og 1 dag:) Sånn cirka, vekta var ikke helt stabil idag. Og det har vært påske, og jeg har spist masse anthon berg marsipanegg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 kg ned på 1 uke og 1 dag:) Sånn cirka, vekta var ikke helt stabil idag. Og det har vært påske, og jeg har spist masse anthon berg marsipanegg :)

Åh, så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra! :)

Takk :]

Btw, til alle som er med, jeg er på myfitnesspal, bare å legge meg til. Brukernavn elenakristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk på vekta i dag med joggebukse, singlet og gips rundt foten. 72,1kg!

Veide meg sist i netton for 2 uker siden, 72,6kg

Så da har jeg klart å gå ned ca 1 kg på to uker uten trening og litt for mye godis. Men det skal sies at jeg spiser ganske sunt utenom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :]

Btw, til alle som er med, jeg er på myfitnesspal, bare å legge meg til. Brukernavn elenakristine

Jeg har også my fitnesspal. Men jeg får ikke lagt til noe annet enn mail adr....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :]

Btw, til alle som er med, jeg er på myfitnesspal, bare å legge meg til. Brukernavn elenakristine

Jeg fikk det til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med påskegodtet som ble handlet inn da jeg fremdeles hadde kjæreste? Spare? Spise alt alene? Kaste det? Hmmm :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med påskegodtet som ble handlet inn da jeg fremdeles hadde kjæreste? Spare? Spise alt alene? Kaste det? Hmmm :gjeiper:

Gi det til en ungen til en nabo du ikke liker så kan naboen kose seg med villt hyper unge. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør ned et sted mellom 40-50 kilo. Veier når rundt 110 kg. Trener 3-4 dager i uka, men skal øke det til 5, med 3 økter kondisjonstrening (spinning) og har to fastre timer med styrketrening. Merker litt forskjell i kondisjon og styrke. Har målt meg, og har skrumpet inn noen centimeter her og der. Må også gjøre endringer i kosten, spesielt alt det som spises utenom måltider. Har kuttet ut brus og jobber hardt med å kutte ut sjokolade og snop, som ofte har en tendens til å havne i handlekorga altfor ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, mellom 40 og 50 kg? Hvor høy er du? Og hvorfor anonym? Vi er jo alle anonyme til en viss grad her inne selv om vi har nicknames ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør ned et sted mellom 40-50 kilo. Veier når rundt 110 kg. Trener 3-4 dager i uka, men skal øke det til 5, med 3 økter kondisjonstrening (spinning) og har to fastre timer med styrketrening. Merker litt forskjell i kondisjon og styrke. Har målt meg, og har skrumpet inn noen centimeter her og der. Må også gjøre endringer i kosten, spesielt alt det som spises utenom måltider. Har kuttet ut brus og jobber hardt med å kutte ut sjokolade og snop, som ofte har en tendens til å havne i handlekorga altfor ofte.

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi det til en ungen til en nabo du ikke liker så kan naboen kose seg med villt hyper unge. :lur:

Haha ... Har nettopp flyttet i tillegg. Vet ikke helt om jeg ville blitt så godt likt i nabolaget da? :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh, mellom 40 og 50 kg? Hvor høy er du? Og hvorfor anonym? Vi er jo alle anonyme til en viss grad her inne selv om vi har nicknames ... :)

Er 160 høy.

Anonym fordi jeg ikke vil at min velt skal assosieres med mitt brukernavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 160 høy.

Anonym fordi jeg ikke vil at min velt skal assosieres med mitt brukernavn :)

Mellom 40 og 50kilo er svært lite for noen på 160. Jeg er 1,5 cm større enn deg og så stygg, skinnmager og skapa ut med tilhørende tynne hengepupper ( pga lite kroppsfett) og synlige ribben, da jeg var fra 47- 52 kilo. Så absolutt best ut på min normalvekt som har vært mellom 55-60 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 40 og 50kilo er svært lite for noen på 160. Jeg er 1,5 cm større enn deg og så stygg, skinnmager og skapa ut med tilhørende tynne hengepupper ( pga lite kroppsfett) og synlige ribben, da jeg var fra 47- 52 kilo. Så absolutt best ut på min normalvekt som har vært mellom 55-60 kilo.

Altså, jeg har ikke tenkt å veie 40-50 kilo, men gå ned 40-50 kilo, slik at jeg ender opp med en vekt mellom 60-70 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...