Gå til innhold

Ned 20-25 kilo


Japp

Anbefalte innlegg

Får jag joine? :-)

Är 167cm lång, väger ca 59kg. Vill gå ned till 50 :-)

Målet är fast mage och fokus på armarna.

Går det att träna+ gå på en diett som INTE gör att man förlorar brösten? Mina bröst blev mycket större (2strl) efter graviditet och de hänger ju inte för hade små före ammning...

6mnd efter födseln såg jag smashing ut men nu har magen blivit större, äter av uttråkhet när jag går hemma med barnet. Det är mitt största problem+ choklad beroende :/

Vi skal ned like mange kg. Du kan fokuserer på styrketrening som går på brystpartiet, men for å bli kvitt fett må man ned i fettprosent (har jeg skjønt) og da må du trene hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Viktig med belønning ;)

Hva skal du gjøre hos frisøren?

Vel, mitt mål er såpass langt unna at jeg egentlig prøver å se de kortsiktige "belønningene". Jeg vil inn i bunaden min igjen som ikke har passet på 5 år, noe som ærlig talt vil være den største belønningen for meg. Den er jo verdt mange tusen kroner, og har bare blitt brukt et fåtall ganger!

Ellers har jeg vel lovet noen gode (eller dårlige kanskje :fnise: ) venner at når jeg har gått ned 25 kilo skal jeg begynne med poledancing-klasser. Hehe! Kan bli spennende ;)

Kjæresten min vil gjerne at vi skal spare sammen 20-30 000 som vi skal shoppe for i USA når jeg har nådd målet mitt. Han vil til og med spare sammen med meg! For en flott mann :rodmer:

Vi har jo god tid på oss, regner ikke med å ha gått ned alle kiloene før om ca 2 år totalt:) Og ALT SKAL BORT, som de sier når det er salg :fnise:

Poledancing skal visst være veldig bra trening, har lyst til å prøve det selv. Tenk deg alle de fancy klærne du kan få for de pengene!! :)

Jeg skal bare klippe det som er mest nødvendig, egentlig burde jeg ha gjort det igår så håper jeg får dette til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få være med? Skal ned 7 kg og har prøvd ganske lenge, men jeg får det bare ikke til.. :/ dette tiltross for at jeg har kuttet ut min daglige 150/200 g sjokolade, begynt å gå tur/trene moderat og generelt spist sunnere. Merker det er ganske demotiverede :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste de nye innleggene før jeg dro på butikken... Så nå har jeg slukt en japp og drukket et glass cola :(

Skal begynne med litt styrke igjen, 30 min igår og i dag :) fortsatt noen uker til med gips, guuud som jeg gleder meg til å gå/sykle (kan vel ikke jogge med det første) en lang tur!

Å nei. Har du skadet deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ned like mange kg. Du kan fokuserer på styrketrening som går på brystpartiet, men for å bli kvitt fett må man ned i fettprosent (har jeg skjønt) og da må du trene hele kroppen.

Så bra, då får vi puscha varann! MEN tränar jag bröst så blir de väl mindre?

Vad gör du som största skillnad mot hur du gjorde innan när det gäller att uppnå mål? För min del blir det att helt utesluta sött, det blir svårt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, då får vi puscha varann! MEN tränar jag bröst så blir de väl mindre?

Vad gör du som största skillnad mot hur du gjorde innan när det gäller att uppnå mål? För min del blir det att helt utesluta sött, det blir svårt :/

Du trener musklene under som gjør at puppene blir mer faste. Siden pupper består av fett så er det normalt at de minsker ved slanking. Du får Google det, så vil du få mange forslag :)

Akkurat nå sitter jeg med gips rundt foten, så jeg får ikke trent kondisjon eller noe som belaster foten. Jeg kommer til å fokusere på et sunnere kosthold som inneholder mye proteiner og hardere treningsøkter når jeg er i stand til det.

Sjokoladen og jeg kommer fortsatt til å date, men ikke like mye som før :) Hvis jeg utelukker det helt kommer jeg til å gå på en smell eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei. Har du skadet deg?

[/

Har hatt en hallux valgus operasjon, så gips i 6 uker, 3,5 igjen. Ned i vekt med bare kostholdendringer er vanskelig! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jag joine? :-)

Är 167cm lång, väger ca 59kg. Vill gå ned till 50 :-)

Målet är fast mage och fokus på armarna.

Går det att träna+ gå på en diett som INTE gör att man förlorar brösten? Mina bröst blev mycket större (2strl) efter graviditet och de hänger ju inte för hade små före ammning...

6mnd efter födseln såg jag smashing ut men nu har magen blivit större, äter av uttråkhet när jag går hemma med barnet. Det är mitt största problem+ choklad beroende :/

:velkommen: Å, jeg vet så godt hvor vanskelig kosthold er i svangerskapspermisjon :sukk:

Kan jeg også få være med? Skal ned 7 kg og har prøvd ganske lenge, men jeg får det bare ikke til.. :/ dette tiltross for at jeg har kuttet ut min daglige 150/200 g sjokolade, begynt å gå tur/trene moderat og generelt spist sunnere. Merker det er ganske demotiverede :(

Var ikke meningen å være anonym :)

:velkommen: til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-1kg på en uke! Juhuuu! Jeg har til og med skeiet ut med godis denne uka. Spiser nok ikke like mye mat nå siden jeg ikke kan trene.

Hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har gått ned!! Jeg har enda ikke hatt noen utskeielser, må nesten ha det slik.. :P Hvis ikke så blir det "bare litt... bare litt.. bare litt"... Eh ja :P

Her er nu resultat fra min veiing og måling i dag:

Midje: 90 cm -> 88 cm -> i dag 87,5 cm

Mage: 105 cm -> 103 cm -> i dag 101 cm

Lår: 68,5 cm -> 68 cm -> i dag 67,2 cm

Vekt: 86 kg -> 84,4 kg -> 83,4 kg -> i dag 82,7 kg

Så det går nedover!!

De første tallene er fra i vinter da jeg var på mitt aller tyngste.. Bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også bli med? :)

Aner ikke hva jeg veier nå, driver og leter etter badevekt som viser kg og ikke lbs i dette merkelige landet jeg bor i - de påstår å ha innført det metriske systemet, men nåja ;) Fant en på nett, så skal innom den butikken over helga og se om de har den inne, hvis ikke får jeg vel bare bestille. Sist jeg veide meg var rett over nyåret og da veide jeg 85kg. Ifølge den trangeste dongeribuksa mi er jeg likedan nå som da :gjeiper: Vil gjerne ned til ca 63-65kg. Er 1.70m høy, og har omsider avfunnet meg med at jeg ikke blir høyere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den uken her har vært dårlig på kostholdsmessig og treningsmessig.

Kan noen drysse motivasjonspulver over meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den uken her har vært dårlig på kostholdsmessig og treningsmessig.

Kan noen drysse motivasjonspulver over meg?

Ikke vært noe flink jeg heller, spist snop histen og pisten og trent dårlig. En stakkarslig uke:P jeg kommer tilbake sterkere etter helgen.. det er spådd drittvær hele helgen så jeg er redd jeg allerede nå kan si at det blir popcorn, film og lakris i helgen! Og enorme mengder latskap ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært noe flink jeg heller, spist snop histen og pisten og trent dårlig. En stakkarslig uke:P jeg kommer tilbake sterkere etter helgen.. det er spådd drittvær hele helgen så jeg er redd jeg allerede nå kan si at det blir popcorn, film og lakris i helgen! Og enorme mengder latskap ;o

Godt det er mandag hver uke, jeg skal også ta meg sammen hver mandag hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned fra 79,2 til 78,2 siden forrige fredag:-)

20.januar

Vekt: 82 kg (2.januar som var starten min, så var vekta 85,6kg)

Midje: 84 cm

Rumpe: 107 cm

Hofte: 107 cm

20.april

Vekt: 78,2 kg

Midje: 77 cm

Rumpe: 102 cm

Hofte: 100 cm

Har ikke gått ned så mye i cm egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har gått ned fra 79,2 til 78,2 siden forrige fredag:-)

20.januar

Vekt: 82 kg (2.januar som var starten min, så var vekta 85,6kg)

Midje: 84 cm

Rumpe: 107 cm

Hofte: 107 cm

20.april

Vekt: 78,2 kg

Midje: 77 cm

Rumpe: 102 cm

Hofte: 100 cm

Har ikke gått ned så mye i cm egentlig...

Vi hadde ganske likt utgangspunkt :) Hvor høy er du? Hva gjør du for å gå ned? :) Synes du har gått ned masse i cm jeg, bra jobba!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ganske likt utgangspunkt :) Hvor høy er du? Hva gjør du for å gå ned? :) Synes du har gått ned masse i cm jeg, bra jobba!!! :)

Takk! Jeg er 174 cm :) Du da? Hmm, ja, hva gjør jeg... Teller sånn halvveis kalorier, så akkurat nå bruker jeg myfitnesspal. Har kuttet ut brus osv til hverdags, men koser meg i helgene med brus og godteri (noen ganger litt for mye). Jeg går tur med hunden hver dag, mellom 45-60 min i varierende terreng. Synes ikke jeg har ofret så mye egentlig, og det lille jeg har endret har funket veldig bra så lenge jeg holder meg til planen. Spiser mellom 1200-1500 kcal om dagen, men om helgene aner jeg ikke haha. Kan jo skrive hva jeg feks spiser en dag hvis du vil.

Frokost: som oftest 2 kokte egg med litt smør, eller en halv boks cottage cheese med et eple, 5-7 mandler og kanel.

Lunsj: kan være en av de to jeg hadde til frokost det også, eller bare litt frukt eller nøtter hvis jeg spiser middag tidlig(3-4tiden, og jeg står opp i 9-10tiden). noen ganger lager jeg meg grønnsakssuppe (putter bare oppi litt fryst grønnsaksblanding i buljongvann).

Middag: det varierer veldig, der kan jeg finne på å putte i meg alt fra noe med 400 kcal til 800 kcal til hverdags, men da vet jeg det på forhånd så jeg må begrense tidligere på dagen. Til hverdags blir det alt fra kylling til fisk til ferdigpizza. Men har blitt sunnere ved å lage mer fra bunn, ikke så mye pommes frites osv, mer grønnsaker...I helgene koser jeg meg med hjemmelaget pizza, taco og Take away.

Mellommåltid hvis jeg spiser det: frukt, grønnsaker eller nøtter.

Dette ble langt! Men håper det hjalp litt :) sikkert mer jeg kunne skrevet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jeg kanskje måle midje og lår for å se også? Kan være vel så god indikator det som vekt!

Det kan være veldig motiverende å måle midje og lår. Muskler veier som kjent mer enn fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...