Gå til innhold

Ned 20-25 kilo


Japp

Anbefalte innlegg

Så flinke dere er! :)

Jeg er ikke flink. Er virkelig ikke i form om dagen, og jeg blir bare så frytkelig lei meg hver gang jeg ser meg i speilen. Der henger den magen og jeg føler at den aldri skal bli borte...

Meeen, jeg klarer å holde meg i nakkeskinnet (stort sett) med maten.

Men da kommer du nok til å gå sakte men sikkert ned. Jeg har vært litt smådeppa de siste ukene fordi jeg i løpet av 4-5 uker bare hadde gått ned 300 gram og hang fast på 74,7 kilo i nesten en måned, selv om jeg visste at jeg ikke hadde spist for mye, men så plutselig forsvant en halvkilo nesten over natta og det ser ut til at jeg fortsetter å gå ned, så det er visst bare å ha litt tålmodighet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klenger meg på :)

Har nå omsider fått tak i badevekt, og den viste 82,5kg i dag etter frokost, så da har jeg i det minste gått ned litt siden jul :) "Bare" 17,5kg igjen da ;) Merka i går at den nyeste dongeribuksa mi som jeg kjøpte rett før påske er blitt litt slakk i livet, selv om den var nyvasket. Vi får håpe det er et godt tegn.

Stå på, søtiser :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kommer du nok til å gå sakte men sikkert ned. Jeg har vært litt smådeppa de siste ukene fordi jeg i løpet av 4-5 uker bare hadde gått ned 300 gram og hang fast på 74,7 kilo i nesten en måned, selv om jeg visste at jeg ikke hadde spist for mye, men så plutselig forsvant en halvkilo nesten over natta og det ser ut til at jeg fortsetter å gå ned, så det er visst bare å ha litt tålmodighet. :klemmer:

Takk for oppløftende ord :) Jeg gikk på denne dietten her en gang tidliggere, men da var jeg steinhard med meg selv, noe som resulterte i at jeg sprakk etter 4 mnd fordi jeg ble så inderlig lei. Nå er jeg litt løsere i kanten og går saktere ned enn sist, men håper å holde denne gangen :)

Klenger meg på :)

Har nå omsider fått tak i badevekt, og den viste 82,5kg i dag etter frokost, så da har jeg i det minste gått ned litt siden jul :) "Bare" 17,5kg igjen da ;) Merka i går at den nyeste dongeribuksa mi som jeg kjøpte rett før påske er blitt litt slakk i livet, selv om den var nyvasket. Vi får håpe det er et godt tegn.

Stå på, søtiser :duskedame:

Godt jobba :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 april veide jeg 66,7kg - i dag viste vekten 62,4 :hakeslepp::hoppendeglad::hoppe:

Så flink!! :jepp:

_

Jeg har også gått ned! :hoppe: Ikke SÅ mye da, men..Nå veier jeg 69,4 kg, så det går sakte, men sikkert! :) Gjør at jeg får ny motivasjon i forhold til å være både aktiv og sunn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 74 kilo i dag mot 74,7 sist fredag ( og flere fredager før der)

Midjemål: 87 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekt i dag 87,7. Sist fredag 89,3. Startvekt 90,6, så ned 2,9 kg :hoppendeglad:

Mage: 107cm, ned 2 cm. Lår 62, like mye som sist. Midje 86 cm (første gang jeg har målt midjen)

Herlig jobbet Mrs.Shadows, Teriyaki og absinthia :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er, alle sammen! :klemmer:

Jeg har faktisk bare lest til eksamen denne uka og ikke trent i det hele tatt, så det er litt rart at jeg har gått ned over 500g pr. dag - men fornøyd er jeg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flinke dere har vært :klappe:

Jeg gikk på vekta og har endelig gått ned 1,2 kg siden sist. Vekta viste 75,5 kg og da har jeg tilsammen gått ned 3,5 kg siden jeg startet :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli med på å ta det først, jeg! :)

Da begynner jeg på det programmet på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bli med på å ta det først, jeg! :)

Da begynner jeg på det programmet på mandag!

Det ser jo i hvertfall veldig lovende ut ;) Selv om det ikke sier så mye om hva du faktisk skal spise eller forslag til meny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo i hvertfall veldig lovende ut ;) Selv om det ikke sier så mye om hva du faktisk skal spise eller forslag til meny!

Hadde nok aldri klart å holde meg til noen diett uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok aldri klart å holde meg til noen diett uansett :fnise:

Hehe, hvilket kosthold følger du når du går ned i vekt da? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal desverre gå ned mer enn 25kg.. Er så feit at det er til å gråte av. Men har trent fast med personlig trener i en del uker nå og vekta er på vei ned. Så jeg anbefaler virkelig å trene sammen med pt. Jeg er smertelig klar over at det er dyrt, men jeg har prioritert dette overfor sommerferie og alle andre utskeielser.

Jeg vil virkelig anbefale dere som sliter med å gå ned i vekt, er jojoslankere, og har prøvd så utallig mange ganger før osv. å vurdere en pt. Jeg skjønner at mange absolutt ikke har råd, men det er også de (som meg) som kan velge å ta seg råd til det om man kutter ned på alt annet. Og det er virkelig verdt det. Så om du sliter veldig, vurder det!

Ønsker alle lykke til videre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal desverre gå ned mer enn 25kg.. Er så feit at det er til å gråte av. Men har trent fast med personlig trener i en del uker nå og vekta er på vei ned. Så jeg anbefaler virkelig å trene sammen med pt. Jeg er smertelig klar over at det er dyrt, men jeg har prioritert dette overfor sommerferie og alle andre utskeielser.

Jeg vil virkelig anbefale dere som sliter med å gå ned i vekt, er jojoslankere, og har prøvd så utallig mange ganger før osv. å vurdere en pt. Jeg skjønner at mange absolutt ikke har råd, men det er også de (som meg) som kan velge å ta seg råd til det om man kutter ned på alt annet. Og det er virkelig verdt det. Så om du sliter veldig, vurder det!

Ønsker alle lykke til videre her :)

Takk for det AB, men det er igrunn mange som er med på denne tråden som har mye mindre enn 25 kg å miste, så det er bare å slenge seg med selv om du har mer :)

Ellers takker jeg for rådene! Jeg tror det kommer veldig an på hver enkelt, hvor mye erfaring en har med å trene og hvor godt en liker det. For min det holdt det å investere i en skikkelig bra pulsklokke. Den motiverer meg, forteller meg at jeg får igjen for det jeg jobber for og er min beste treningsvenn som aldri svikter!

Så hvis jeg skulle komme med tips anbefaler jeg alle å investere i en skikkelig pulsklokke og finne makspulsen sin. Da må de altså også ha en pulsklokke de kan stille makspuls på. Gir ikke en 100% nøyaktig måling men er med på å gi en relativ grei oversikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Litt stille herifra, har eksamenstid og var i konfirmasjon forrige helg (i en annen by) :) I løpet av den helga (langhelg) med mye drittmat så gikk jeg faktisk opp til startvekt igjen (84,4 kg). Tok til meg myyyye vann :o

Men nå viser badevekta 81,5 kg og jeg er veldig fornøyd :) Har ikke trent NOE på snart 2 uker, har rett og slett ikke tid når jeg må lese :\ men jeg har begynt med periodisk faste i kombinasjon med lavkarbo. Det funker overraskende bra :) Inntar maten etter klokken 3-4 på dagen. Blir ikke slapp eller veldig sulten på dagen, det virker som om kroppen har klart å venne seg på det. Også kan jeg kose meg litt mer på kveldene når jeg har flere kalorier å ta igjen ;) Det er tross alt på kveldene jeg sliter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her! :) Hoppa akkurat på vekta, og den viste 93,2. Målet er å komme meg tilbake til 70-tallet, så nå er det bare å jobbe hardt! Har fjerna alle fristelser fra kjøkkenet nå :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...