Gå til innhold

Ned 20-25 kilo


Japp

Anbefalte innlegg

God påske!

Veide meg naken med en gang jeg sto opp og vekten visste 59,3 kilo. Halleluja begynte å synge i hode mitt.

Klarte kalorimålet i dag.

Endret av Katniss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg teller kalorier i My Fitness Pal. Sånn jeg klarte å gå ned de første 10 kiloene. Bruker dere også MFP?

På lørdager pleier jeg å spise det jeg vil. Men siden jeg skeiet ut noe grådig her om dagen droppet jeg det. Klarte faktisk å holde målet i dag.

Jeg bruker også Myfitnesspal :) Mye lettere å gå konstant ned når man virkelig følger med på det man spiser, men jeg trener også masse så jeg kan spise litt mer av det jeg vil ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en uke og to dager har jeg mistet 1,2 kg :) Veide meg også i dag når jeg stod opp! Hurra for en pangstart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper på denne :)

Er med på tråden "mins 7 innen 17.mai også", men skal ned 10-15 kilo til.

Er 1,62 høy og veier 69,3 nå. Har en fire måneder gammel datter og når jeg gikk gravid med henne gikk jeg opp ca. 21 kilo. 2 uker etter fødselen hennes veide jeg 81,5. Så har allerede gått ned ca. 12 kilo :D

Trener 4-5 dager i uken, tre dager jogging på mølla og 1-2 dager med styrke.

Gikk ned raskest i starten, men sånn som det har vært i det siste har jeg gått ned litt over en halv kilo i uka. Satser ikke på noe mer siden jeg fullammer.

Teller ikke fanatisk kalorier, men ligger på ca. 2000 kalorier de dagene jeg ikke trener og ca. 2500 på treningsdager.

2000 kalorier de dagene du ikke trener?! Ifølge Myfitnesspal bør jeg ligge på 1200 kalorier hver dag, det jeg kan spise ekstra de dagene jeg trener er det jeg forbrenner på trening (som jeg måler på pulsklokke). Du og jeg er nesten like høye, jeg er 1.63 og veier 77,8 kg nå, skal ned ca 20 kg til 58 kg :)

Hvor mye kalorier om dagen ligger dere andre på?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 kalorier de dagene du ikke trener?! Ifølge Myfitnesspal bør jeg ligge på 1200 kalorier hver dag, det jeg kan spise ekstra de dagene jeg trener er det jeg forbrenner på trening (som jeg måler på pulsklokke). Du og jeg er nesten like høye, jeg er 1.63 og veier 77,8 kg nå, skal ned ca 20 kg til 58 kg :)

Hvor mye kalorier om dagen ligger dere andre på?!

Jeg ligger på ca 1900 når jeg ikke mosjonerer, my fitnesspal sier at jeg skal ligge på ca 1400 og så må jeg ta høyde for at jeg trenger ca 500 kalorier til å produsere morsmelk - har lagt. "nursing" inn som en treningsform som for tiden mener at den forbrenner i underkant av 500 kalorier. Har funket veldig greit, går ned ca en halv kilo i uka som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Is_te

Gud, gi meg styrke! Ligger med benet hevet og har alt slukt 200gr helnøtt. Fuck Mega og 40%rabatt på sjokolade!

Gleder mg til joggeskoa kan komme på i midten av mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg også være med? :) :)

Jeg veide meg for noen uker siden og da veide jeg 94,8 og hadde midjemål på 98.

Jeg fikk kyssesyke for 4 år siden, og etter det fikk jeg aldri energi og overskudd tilbake. Var normalvektig og trente håndball 5 dager i uken. Målet mitt er å komme tilbake på håndballbanen, og orke å løpe sammenhengende i mer enn 5 min :) :) :)

:velkommen:

Vi satser på at du klarer det ;)

Gud, gi meg styrke! Ligger med benet hevet og har alt slukt 200gr helnøtt. Fuck Mega og 40%rabatt på sjokolade!

Gleder mg til joggeskoa kan komme på i midten av mai :)

Haha Is_te :) Jeg har ikke noe gips å skylle på, og her går det ned mer usunt enn bare sjokolade :( Gruer meg til fredagen kjenner jeg og har på følelsen av at her går det opp igjen på vekta :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Is_te

Sjokoladen er nå blitt byttet ut med gulrøtter, sukkererter og yoghurtdip :)

Nå som jeg er handikapped savner jeg virkelig det å være mobil, syns dere alle bør ta en gåtur eller to for meg i påsken, ut med dere!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser dagen ut hos dere med tanke på mat. Hva spiser dere til f.eks frokost, middag, kvelds etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en uke og to dager har jeg mistet 1,2 kg :) Veide meg også i dag når jeg stod opp! Hurra for en pangstart :)

:jepp: :jepp:

I dag holdte jeg meg på spor. I går gik jeg 600 kalorier over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladen er nå blitt byttet ut med gulrøtter, sukkererter og yoghurtdip :)

Nå som jeg er handikapped savner jeg virkelig det å være mobil, syns dere alle bør ta en gåtur eller to for meg i påsken, ut med dere!! :danse:

Har allerede gått 5 kilometer med barnevogn for deg i dag så nå kan du trygt kose deg! :gjeiper: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!! Jeg skal ned 30 kg, var på god vei før jul og gikk ned 5 kg men har gått opp disse igjen pga sykdom og ingen mulighet til å trene i ettertid..

Sliter med magekatarr og det er så ulikt fra dag til dag hva jeg kan spise, så jeg håper jeg blir bra i magen snart:)

Er my fitness pal noe lignende diett.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Is_te

Har allerede gått 5 kilometer med barnevogn for deg i dag så nå kan du trygt kose deg! :gjeiper: :klemmer:

I dag, allerede?? WOW! Ligger fortsatt i senga jeg... (minsten er bortreist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Is_te

Så flinke dere er!! Jeg skal ned 30 kg, var på god vei før jul og gikk ned 5 kg men har gått opp disse igjen pga sykdom og ingen mulighet til å trene i ettertid..

Sliter med magekatarr og det er så ulikt fra dag til dag hva jeg kan spise, så jeg håper jeg blir bra i magen snart:)

Er my fitness pal noe lignende diett.no?

Nå har jeg kun forsøkt myfitnesspal, syns den er enkel me en god oversikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil: La ut en tråd selv her isted ;)

Men, blir gjerne med her også, om det er ok :sjenert:

Veiing hver fredag er supert

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladen er nå blitt byttet ut med gulrøtter, sukkererter og yoghurtdip :)

Nå som jeg er handikapped savner jeg virkelig det å være mobil, syns dere alle bør ta en gåtur eller to for meg i påsken, ut med dere!! :danse:

Vært ute å gått i dag jeg også :jepp:

:tommelsmil: La ut en tråd selv her isted ;)

Men, blir gjerne med her også, om det er ok :sjenert:

Veiing hver fredag er supert

Klart du kan være med! :)

Uff, kjenner jeg gruer meg som bare det til i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Levitate

Jeg er med!!! :hoppe:

Selv vil jeg ned iallefall 15 kg. Startet egentlig allerede i oktober, gikk ned 10 kg men tok en "pause". Har gått ifra 85 kg til 73 kg. :) Føles godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykk frem til start på meg :( 90,6 igjen... Jaja, godt påsken snart er over! Hjelpes, tenk å være så lite viljesterk :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier akkurat det samme som sist fredag (74,7) men håper at det er bare fordi musklene begynnerne vende tilbake nå som jeg har begynt å røre på meg etter et halvt år med inaktivitet, pga bekkenløsning. Skal lete frem målebandet senere og se om jeg har gått litt inn istedenfor.

Pytt, pytt -kan hende at jeg rett og slett har et litt høyere vanninnhold i dag, enn sist fredag, for det kan jo godt variere med en halv kilo eller mer fra dag til dag. Har ihvertfall ligget under kalorigrensen min hele uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...