Gå til innhold

Ned 20-25 kilo


Japp

Anbefalte innlegg

Takk for velkomsten Japp :)

Er ikke bare-bare å komme i gode vaner igjen her også, krever nok litt innkjøring før jeg er på rett plass igjen men sakte men sikkert ... Sist jeg gikk ned gikk jeg ned ved hjelp av å utelukkende spise pulver i to måneder. Utrolig tungt men faktisk lettere enn å gå ned ved hjelp av å spise mat. Likevel viser det seg at klarer en ikke å gå gjennom det å lære seg å spise riktig ender en bare opp på samme sted som en startet igjen.

Det jeg prøvde meg på var Xtravaganza :) Anbefales ikke! Dyrt og litt spesielt kan man si. Har bedre tro på å få støtte gjennom flere i samme situasjon og å logge det jeg spiser.

Pepsi Max-o-holiker her også forresten! Etter lang tid er jeg over det at jeg drikker det fordi man ikke legger på seg av det, men har ikke klart å slutte enda. Det øker jo egentlig bare behovet for søtt og gjør ting vanskeligere ;)

Hva holder dere på med sånn ellers? Jeg studerer juss, og er på 3. året nå. Litt i meste laget å gjøre egentlig, nå som eksamen nærmer seg men et interessant studie er det!

Klem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter hjemme med hunden om dagene... Neida, ikke bare det da, har 3 bittesmå deltidsjobber, så jobber noen ettermiddager i uka. Skal studere igjen til høsten :)

Dagen idag har gått bra matmessig. Spiste omelett med to egg, litt melk og purre til frokost. Med et glass eplejuice til (ikke sååå bra). Så spiste jeg Fjordland til middag.... Nå har jeg kommet på jobb og har skikkelig vondt i magen :( Lurer på om det er Fjordland som har skylden. Gikk tur med hunden idag også, og skogsveien vi bruker å gå, var helt oversvømt av elva. Måtte kravle oppi skråningen for å komme oss forbi, haha. Får se om det blir et par knekkebrød til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme i permisjon :) Og det kan til tider være grådig vanskelig å være strukturert med mat og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme i permisjon og eeelsker det! Får endelig tid til å gå lange turer hver dag. Har nettopp flyttet til nytt sted, så jeg forsker litt på nærmiljøet og nyter det virkelig.

Pønsker på å anskaffe Wii til familien, slik at jeg kan trene litt forskjellig med det, i steden for å vente til jeg kan kjøre 3mil til treningssenteret. Nå for tiden går jeg som sagt turer på 4-5 kilometer og noen ganger litt mer. Tar slankingen veldig forsiktig, men blir litt utålmodig når jeg tenker på hvor lenge det er til jeg er ferdig, når jeg baserer meg på å ikke gå ned mer enn et halvt kilo pr. uke.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagsmåling: 74,7kg ( var 75 sist fredag)

Midje 89-90 cm (litt over en.cm mindre enn sist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Is_te

Dagens vekt 72, 6

Dvs ingen nedgang :( men jeg har heller ikke trent. I dag skal jeg under kniven, med noen uker med sykemelding håper jeg å komme på rett kjør. Gleder meg til å trene igjen :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90 blank :D (90,6 forrige uke)

Målene har jeg ikke tatt i dag, får ta de neste uke! :)

Så bra absinthia :)

Is_te: ikke alltid man får nedgang. Men du må ha masse lykke til med operasjonen! Håper du kommer deg raskt igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg også på dere :)

Kan vel nesten skylde på gravidkg, selv om det er 9 mnd siden fødselen (og to tette svangerskap).

Veier nå 83,4kg, og vil gjerne ned til 70 minimum. Kanskje lenger ned og, får se hvordan kroppen ser ut da. Er 173cm.

Er fortsatt i permisjon (starter å studere til høsten), og er alenemor, så sitter veldig mye hjemme. Så er litt vanskelig å holde seg unna søtsaker/drittmat på kveldene. Men jeg skal ta meg kraftig i nakkeskinnet.

Klarte å gå fra 94,7kg og ned til 85 mellom to svangerskap, så burde ikke være så vanskelig å gå ned videre, men joda.

Hovedfokuset er kosthold. Mye proteiner, og litt mindre karbs (og da gjerne trege), og styrketrening, samt spinning (kjøpt meg nye sykkelsko, så gleder meg til de kommer og jeg får prøvd de)

Kan også ha veiedager på fredager. Gleder meg til å følge videre med på dere, og håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe til å få bikinikroppen jeg alltid har drømt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg også på dere :)

Kan vel nesten skylde på gravidkg, selv om det er 9 mnd siden fødselen (og to tette svangerskap).

Veier nå 83,4kg, og vil gjerne ned til 70 minimum. Kanskje lenger ned og, får se hvordan kroppen ser ut da. Er 173cm.

Er fortsatt i permisjon (starter å studere til høsten), og er alenemor, så sitter veldig mye hjemme. Så er litt vanskelig å holde seg unna søtsaker/drittmat på kveldene. Men jeg skal ta meg kraftig i nakkeskinnet.

Klarte å gå fra 94,7kg og ned til 85 mellom to svangerskap, så burde ikke være så vanskelig å gå ned videre, men joda.

Hovedfokuset er kosthold. Mye proteiner, og litt mindre karbs (og da gjerne trege), og styrketrening, samt spinning (kjøpt meg nye sykkelsko, så gleder meg til de kommer og jeg får prøvd de)

Kan også ha veiedager på fredager. Gleder meg til å følge videre med på dere, og håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe til å få bikinikroppen jeg alltid har drømt om :)

:velkommen::)

Du var jo veldig flink mellom de to svangerskapene da! :) Nå er ikke jeg alenemor, men jammen er det lett å trykke nedpå drittmat når man går mye hjemme :(

Jeg håper også å få litt mer bikinikropp enn hva jeg har nå, så vi får bare backe hverandre opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 70 kg i starten av 2011 og klarte å komme meg ned til 59,9 kilo i løpet av 2011. ( viktig å ha med at det er 59,9). Men siden det har vekten stått stille. Jeg er bare 1,57 cm høy og har ekstremt eple fasong. All vekta er på magen og den er farlig. Målvekt er 53 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 70 kg i starten av 2011 og klarte å komme meg ned til 59,9 kilo i løpet av 2011. ( viktig å ha med at det er 59,9). Men siden det har vekten stått stille. Jeg er bare 1,57 cm høy og har ekstremt eple fasong. All vekta er på magen og den er farlig. Målvekt er 53 kilo.

:velkommen: Katniss :) Da har du gått ned bra og ikke verst bare å klare å holde vekta!

Har den forbanna eplefasongen jeg også, og alt rundt magen.

Nå kjenner desverre viljestyrken min at det er påske :sjenert: Er liksom litt kosetid med god mat og usunn mat det...

Hvordan kommer dere andre til å klare påsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en liten nedtur i går, har ikke mistet noe vekt enda da jeg gikk på vekta. Gikk til innkjøp av ny pulsklokke så jeg kan måle mer eksakt hva jeg forbrenner på treningsøktene mine og bruke det i kombinasjonen med kostholdsdagbok for å gi meg bedre veiledning. Jeg bruker iForm sin kostholdsdagbok mest nå :) Får bare stå på videre og håpe på større endring neste uke. Har trappet opp treningen også så det kan være litt av forklaringen. Håper nå i hvertfall det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Is_te

Følelsemenneske: har ikke gått ned jeg heller :(

Igår fikk jeg på gips rundt foten, og skal ha gips i 6 uker. Dvs det blir vanskelig med veiing og kondisjonstrening. Skal være hjemme i 3 uker før det blir jobb.

Får satse på masse frukt, grønnsaker og smoothie som "kjedesnacks".

Jeg heier på dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Vil gjerne slanke meg med dere jeg også. Per dags dato veier jeg 77,8. Vil ned til 60. Rundt 20 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller kalorier i My Fitness Pal. Sånn jeg klarte å gå ned de første 10 kiloene. Bruker dere også MFP?

På lørdager pleier jeg å spise det jeg vil. Men siden jeg skeiet ut noe grådig her om dagen droppet jeg det. Klarte faktisk å holde målet i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller kalorier i My Fitness Pal. Sånn jeg klarte å gå ned de første 10 kiloene. Bruker dere også MFP?

På lørdager pleier jeg å spise det jeg vil. Men siden jeg skeiet ut noe grådig her om dagen droppet jeg det. Klarte faktisk å holde målet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg teller kalorier i My Fitness Pal. Sånn jeg klarte å gå ned de første 10 kiloene. Bruker dere også MFP?

På lørdager pleier jeg å spise det jeg vil. Men siden jeg skeiet ut noe grådig her om dagen droppet jeg det. Klarte faktisk å holde målet i dag.

Jeg bruker mylog.no, liker den veldig godt. Norsk, og det aller meste av matvarer, og man kan logge trening osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å holde meg til målet i dag.

Tar små babystep og fokuserer på hver dag. Har brent meg før på å begynne altfor hardt og gitt opp etter noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også være med? :) :)

Jeg veide meg for noen uker siden og da veide jeg 94,8 og hadde midjemål på 98.

Jeg fikk kyssesyke for 4 år siden, og etter det fikk jeg aldri energi og overskudd tilbake. Var normalvektig og trente håndball 5 dager i uken. Målet mitt er å komme tilbake på håndballbanen, og orke å løpe sammenhengende i mer enn 5 min :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle får en fin påske, og at dere klarer å kose dere med noe godt uten å få dårlig samvittighet! :) Skal skrive her inne etter påske. Håper jeg ikke overdriver spising av usunn mat, men likevel klarer å kose meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...