Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #161 Skrevet 20. mars 2012 Nei , vi er opptatt av hva som er rett --> moral and stuff xD. Å leve at regler som gjaldt for 50 år siden passer oss veldig dårlig, siden de er fordel aktig for damen.. Noe som illustrerer poenget vårt. det blir ikke dame på menn som ikke er kavalerer.
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #162 Skrevet 20. mars 2012 Noe som illustrerer poenget vårt. det blir ikke dame på menn som ikke er kavalerer. Det blir vel neppe menn på damer som bare forventer å bli påspandert heller.
Gjest .-L-. Skrevet 20. mars 2012 #163 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Noe som illustrerer poenget vårt. det blir ikke dame på menn som ikke er kavalerer. Eg tror ikkje du hadde gått rundt å spandert på folk om du ikkje hadde hatt penger til det, man skal jo leve sjøl? Dame blir det, bare ikkje en med et gammalt syn på kordan dating skal foregå.. Endret 20. mars 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #164 Skrevet 20. mars 2012 Jeg forholder meg til TS' irrasjonelle innstilling Du har fortsatt ikke forklart hvorfor det er irrasjonelt å ta forhåndsregler. 1
Gjest Anna.S Skrevet 20. mars 2012 #165 Skrevet 20. mars 2012 Har du voksne døtre som dater? Ok, greit å gi barna sine fornuftige datingråd. Spiller mindre rolle hvilket nettsted du er på: det er en stor overvekt av menn alle steder, og det gjør at kvinner får langt mer oppmerksomhet enn de under normale omstendigheter ville ha fått. Når mange er om beinet er det ikke rart du blir bortskjemt. Er ikke dine personlige egenskaper som er viktig her. Du er kvinne, det er forklaringen. haha.. nei jeg har ikke voksne døtre som dater, ser jeg SÅ gammel ut??? :gjeiper: Jeg driver med matchmaking som hobby og har en del damer og menn som jeg gir råd til og hjelper i gang med datingen. Det handler jo om kvalitet kontra kvantitet, så det betyr jo ikke noe hvem det er overvekt av. Oppmerksomhet på nettet betyr ikke noe for meg, for det er den jeg er som jeg vil at skal bli likt ikke det de tror jeg er ved å se på bilder.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #166 Skrevet 20. mars 2012 Et generelt spørsmål: Er det galt å utnytte en åpenbar golddigger for å få billig sex? Ja. Synes ikke synd på dama, men for ens egen psyke tror jeg ikke det er bra å straffepule noen.
Gjest Anna.S Skrevet 20. mars 2012 #167 Skrevet 20. mars 2012 Det blir vel neppe menn på damer som bare forventer å bli påspandert heller. Jo det blir det absolutt.. det handler bare om hvor kresen du er.. Jeg tror det er flere menn som er villige til å spandere på damer, enn det er damer som er intresseert i menn som ikke er gentlemen.
Steinar40 Skrevet 20. mars 2012 #168 Skrevet 20. mars 2012 Nettopp! Enkelte menn er tydeligvis sære og bitre. Når jeg er på date med noen så betaler de regninga uten å blunke engang og selv om det ikke blir noe mer så sutrer de aldri om det. DET er en skikkelig mann det! De tar sjanser, er gentlemen og sutrer ikke over spilt melk.. For noen uker siden ble jeg hentet opp til Trondheim for en date. Flybillett betalt. Vi spiste på en fantastisk restaurant hadde gode drinker og god vin og dro på nattkino. Dagen etter tok han meg med ut på lunsj, på tross av at han ikke fikk annet enn et kyss etter daten, og at jjeg tidligere på dagen fortalte han at jeg desverre ikke kjente "noe" for han annet enn vennskap. Ja, han var sikkert veldig fornøyd etter alt det der 2
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #169 Skrevet 20. mars 2012 Det blir vel neppe menn på damer som bare forventer å bli påspandert heller. Vel, men hvis en fyr er grådig så er det jo greit å ikke være ilag med ham. Eg tror ikkje du hadde gått rundt å spandert på folk om du ikkje hadde hatt penger til det, man skal jo leve sjøl? Dame blir det, bare ikkje en med et gammalt syn på kordan dating skal foregå.. At jeg "tapte" en tusning i matvarer er ikke noe jeg tenker på heller, man må som sagt ta noen sjanser.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #170 Skrevet 20. mars 2012 (Det er ikke galt å utnytte en person seksuelt) når det er en person som er ute etter å utnytte deg økonomisk. Hvorfor vil noen ønske å ha sex med en slik person? Handler ikke sex om verdier?
Steinar40 Skrevet 20. mars 2012 #171 Skrevet 20. mars 2012 Jo det blir det absolutt.. det handler bare om hvor kresen du er.. Jeg tror det er flere menn som er villige til å spandere på damer, enn det er damer som er intresseert i menn som ikke er gentlemen. Det har du nok dessverre rett i. Det er som jeg bruker å si; det finnes alltid nok av desperate idioter av noen mannfolk.
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #172 Skrevet 20. mars 2012 haha.. nei jeg har ikke voksne døtre som dater, ser jeg SÅ gammel ut??? :gjeiper: Jeg driver med matchmaking som hobby og har en del damer og menn som jeg gir råd til og hjelper i gang med datingen. Det handler jo om kvalitet kontra kvantitet, så det betyr jo ikke noe hvem det er overvekt av. Oppmerksomhet på nettet betyr ikke noe for meg, for det er den jeg er som jeg vil at skal bli likt ikke det de tror jeg er ved å se på bilder. Kanskje. Det er ikke godt å vite hvor gamle kvinner er.
Gjest Anna.S Skrevet 20. mars 2012 #173 Skrevet 20. mars 2012 Ja, han var sikkert veldig fornøyd etter alt det der Ja, vi har god kontakt fortsatt vi
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #175 Skrevet 20. mars 2012 Jo det blir det absolutt.. det handler bare om hvor kresen du er.. Jeg tror det er flere menn som er villige til å spandere på damer, enn det er damer som er intresseert i menn som ikke er gentlemen. Synes du dette er slik ting bør være? At vi må betale for at dere skal tilbringe en kveld med oss, og at dere kan forvente at vi gjør det? Er kvinners tid mer verdt enn vår? Er dere mer verdt enn oss, som partnere og som mennesker? Det må dere jo da være hvis det er rimelig å forvente at vi betaler for dere.
Gjest Søgni Skrevet 20. mars 2012 #176 Skrevet 20. mars 2012 Du har fortsatt ikke forklart hvorfor det er irrasjonelt å ta forhåndsregler. Det er ikke irrasjonelt å ta forhåndsregler, jeg gjør det da selv, men det er irrasjonelt å nærmest tillegge kvinner golddigger-egenskaper til det motsatte er bevist. At noen kvinner er det betyr ikke at alle kvinner er det.
Gjest Anna.S Skrevet 20. mars 2012 #177 Skrevet 20. mars 2012 Anna S Du er så veitj. Myyyye livserfaring! :D
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #178 Skrevet 20. mars 2012 Jo det blir det absolutt.. det handler bare om hvor kresen du er.. Jeg tror det er flere menn som er villige til å spandere på damer, enn det er damer som er intresseert i menn som ikke er gentlemen. Hvorfor knytter du det å være gentleman sammen med det å spandere? Å være gentleman er greit, hvis du med det mener å ta godt vare på daten din når dere er ute. Men å spandere fordi det er forventet er noe helt annet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #179 Skrevet 20. mars 2012 Når jeg er på date med noen så betaler de regninga uten å blunke engang og selv om det ikke blir noe mer så sutrer de aldri om det. For noen tapere! Jeg spanderer aldri noe på en jente før jeg har knulla henne. Det er et prinsipp mange menn bør lære seg å følge. Det er de samme gutta som spanderer seg blakke i barkøen som aldri får seg noe. DET er en skikkelig mann det! De tar sjanser, er gentlemen og sutrer ikke over spilt melk.. Nei, det er ikke en skikkelig mann, men en skikkelig taper. Dog en skikkelig mann i øynene til en golddigger.
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #180 Skrevet 20. mars 2012 Det kan visst ikke sies ofte nok: Den som inviterer med noen ut er den som skal betale.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå