Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Hvor er avsporings-politiet? :lete:

De er alt for opptatte med å være gold diggers. :skratte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Et generelt spørsmål: Er det galt å utnytte en åpenbar golddigger for å få billig sex?

Det er galt å utnytte noen for sex uansett.

Da får du heller være ærlig å si at du ikke er interssert i et forhold, men ønsker å være med henne hjem likevel.

Skrevet

Syns det er veldig rart at du blåser i hva hun driver med. Hvis jeg hadde vært på en date med en mann, og han hadde virka såpass uinterrssert i hv ajeg driver med, hadde det vært turn-off for meg i hvert fall. Jeg liker jobben min, jeg er engasjert i den, og liker å snakke om den. Jeg tilbringer tross alt store deler av dagen der. Så jeg hadde funnet det eget merkelig at han ikke hadde brydd seg overhodet om det. Like rart om jeg skulle bli stempla som golddigger om jeg hade vist interesse for hans jobb.

Jeg sa: sånn omtrentlig. På tide med ny synssjekk Maria? For øvrig er jeg interessert i henne, i hva hun tenker om ditt og datt, ikke jobben/interessene hennes i seg selv. Jeg liker å kjenne tankemønsteret til de jeg dater (de mest interessante), ikke almanakken deres.

Gjest "gjest"
Skrevet

Et generelt spørsmål: Er det galt å utnytte en åpenbar golddigger for å få billig sex?

Er det galt å utnytte pengesterke menn for en gratis middag på kostbar resturant med høy sigarføring og champagnedrikking?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Neida.

Bare si til frøkna at du har kjøpt to billetter til Belize og at dere reiser imorgen. Sørg for at hun har pakket kofferten. Den kvelden kommer hun til å knulle deg sønder og sammen. Kom i ansiktet hennes og be henne deretter komme seg ut av hjemmet ditt.

Endret av Adonis
  • Liker 2
Skrevet

Da får du heller være ærlig å si at du ikke er interssert i et forhold, men ønsker å være med henne hjem likevel.

Tja, hvis hun er villig til å pule ham for pengene hans uten å si dette direkte er det fritt fram for ham å pule henne uten å si noe selv om motivene sine. Hun vil da aldri erkjenne at hun er en golddigger, hvorfor mener du da at han skal innrømme at han ikke er interessert i et forhold?

Skrevet

Ikke når det er en person som er ute etter å utnytte deg økonomisk. ;)

Skrevet

Utnytte?? Som om ikke hun også har glede av sexen.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tja, hvis hun er villig til å pule ham for pengene hans uten å si dette direkte er det fritt fram for ham å pule henne uten å si noe selv om motivene sine. Hun vil da aldri erkjenne at hun er en golddigger, hvorfor mener du da at han skal innrømme at han ikke er interessert i et forhold?

Selv om hun gjør noe galt, betyr ikke det at du trenger å gjøre det. Da synker du ned på hennes nivå.

Hvis det er galt av henne å utnytte det for pengene dine, så er det vel like galt av deg å utnytte henne for sex?

Gjest Anna.S
Skrevet

Bare la være å legg ut masse for dyre middager, evenementer eller ferieturer i datingprosessen. Ingen dyre gaver heller.

Jeg opplever ofte at menn med gjennomsnittlig utseende prøver å imponere med penger. Har de ikke utseende så satser de på at pengene skal gjøre susen for at de skal få seg en litt penere dame enn de kanskje egentlig kan få.

Når de da får goldiggers hvem har skylden? Og er de damene som blir sammen med de egentlig goldiggers eller får de muligheten til å være i en livstil som tiltrekker dem?

Når det kommer til jobb så spør veldig mange om det. Betyr ikke at de er goldiggers men at de bryr seg om status eller er nysgjerrige på å sette deg i en bås.

En mann er mer tiltrekkende når han kan tilby en bedre pakke enn en annen. Sånn er det bare. Har du en pakke, men ikke ser så bra ut, og vil bruke bare utseende ditt så er det bare å gjøre det. Og så ser du om du blir fornøyd med det du får, eller om du viser frem pakken etterhvert :P

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Utnytte?? Som om ikke hun også har glede av sexen.

Men rikingen har da også glede av selskapet under den fine dyre middagen.

Skrevet

Selv om hun gjør noe galt, betyr ikke det at du trenger å gjøre det. Da synker du ned på hennes nivå.

Hvis det er galt av henne å utnytte det for pengene dine, så er det vel like galt av deg å utnytte henne for sex?

Ja, men hva så? Hun ber om det.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ikke når det er en person som er ute etter å utnytte deg økonomisk. ;)

Så du vil ha sex med henne som en slags syk hevn?

Jaja, hvis det gir deg noe så. Men da finnes du ikke det spor bedre enn henne.

Gjest "gjest"
Skrevet

Ok..

Jeg forstår det.

Menn skal få utnytte kvinner for sex, men kvinner skal ikke få utnytte menn for middag. Hva er liksom forskjellen her da???

Gjest Anna.S
Skrevet

Neida.

Bare si til frøkna at du har kjøpt to billetter til Belize og at dere reiser imorgen. Sørg for at hun har pakket kofferten. Den kvelden kommer hun til å knulle deg sønder og sammen. Kom i ansiktet hennes og be henne deretter komme seg ut av hjemmet ditt.

Og så kan du gå å se deg selv i speilet etterpå og tenke at du aldri kunne fått deg et så bra ligg hvis det ikke hadde vært for pengene dine. Det er selvtilitts boost for deg det tenker jeg..!

Slutt å oppfør dere som idioter! Se dere selv i speilet og slutt å skulle "ta" alle andre fordi dere ikke oppnår det dere vil.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ja, men hva så? Hun ber om det.

Ja, hvis du vil synke så lavt så værsågod. Jeg hadde heller bare hevet meg over det. Men er tydeligvis ikke alle som er så fornuftig som meg :)

Skrevet (endret)

Så du vil ha sex med henne som en slags syk hevn?

Jaja, hvis det gir deg noe så. Men da finnes du ikke det spor bedre enn henne.

Det var kun et generelt spørsmål. Sex alene gir meg ikke så mye. ;)

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg opplever ofte at menn med gjennomsnittlig utseende prøver å imponere med penger. Har de ikke utseende så satser de på at pengene skal gjøre susen for at de skal få seg en litt penere dame enn de kanskje egentlig kan få.

Når de da får goldiggers hvem har skylden? Og er de damene som blir sammen med de egentlig goldiggers eller får de muligheten til å være i en livstil som tiltrekker dem?

Når det kommer til jobb så spør veldig mange om det. Betyr ikke at de er goldiggers men at de bryr seg om status eller er nysgjerrige på å sette deg i en bås.

En mann er mer tiltrekkende når han kan tilby en bedre pakke enn en annen. Sånn er det bare. Har du en pakke, men ikke ser så bra ut, og vil bruke bare utseende ditt så er det bare å gjøre det. Og så ser du om du blir fornøyd med det du får, eller om du viser frem pakken etterhvert :P

Hva er forskjellen? Disse damene trekkes mot en livsstil de ikke har råd til på eget budsjett eller med en kar som tjener det samme som dem selv. Golddiggeren trekkes mot samme livsstil, og befinner seg i samme økonomiske situasjon. De bruker også begge utseendet sitt som valuta for å skaffe seg adgang til denne livsstilen, dvs. en form for transaksjon der hans ressurser byttes mot hennes kropp.

Og hvem som har skylden? Tror du virkelig at gjennomsnittlig utseende menn hadde spilt ut dette kortet hvis de ikke hadde visst hvordan endel eller til og med mange kvinner tenker? Tror du ikke de vet at endel kvinner lar seg blende av dyre middager osv.? Hvis du vil finne den ansvarlige her må du nesten lete i kvinners tradisjonelle preferanser når det gjelder hva de ser etter hos menn.

• Liker 1
Skrevet

Og så kan du gå å se deg selv i speilet etterpå og tenke at du aldri kunne fått deg et så bra ligg hvis det ikke hadde vært for pengene dine. Det er selvtilitts boost for deg det tenker jeg..!

Slutt å oppfør dere som idioter! Se dere selv i speilet og slutt å skulle "ta" alle andre fordi dere ikke oppnår det dere vil.

Jeg er 26 år gammel, kjekk og har en veltrent kropp.

Jeg har også master og god jobb. Jeg har ingen problemer med å dra jenter på utseende og sjarm alene. Nettopp av den grunn har jeg muligheten til å være selektiv og velge bort mange jenter, noe mer desperate (men pengesterke) menn ikke kan gjøre i samme grad.

Skrevet

Ja, hvis du vil synke så lavt så værsågod. Jeg hadde heller bare hevet meg over det. Men er tydeligvis ikke alle som er så fornuftig som meg :)

Du, jeg dater ikke skanks. Dvs. jeg har noen få ganger vært ute for noen som ikke gadd betale. De dumpa jeg tvert i det øyeblikket jeg innså mønsteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...