Pene sko... Skrevet 20. mars 2012 #141 Skrevet 20. mars 2012 Vel, kanskje du ber ut feil kvinner? Hahaha! Stort sett er det de som ber meg ut faktisk. Og nei, det er normalt pene damer. Hverken mer eller mindre i grunnen.
Gjest Anna.S Skrevet 20. mars 2012 #142 Skrevet 20. mars 2012 Ja, og alle er ikke golddiggere heller. Det er kun et par damer jeg har datet som har vært over middels opptatt av min økonomi. Så det er ikke så fullstendig galt egentlig. Der ser du 1
Gjest Søgni Skrevet 20. mars 2012 #143 Skrevet 20. mars 2012 Velkommen til verden slik vi kjenner den. :gjeiper: Neitakk, jeg trives godt på hjemplaneten hvor vi anser andre mennesker og dating som noe annet enn minibanker og sexobjekter og en transaksjon mellom disse! :gjeiper: 2
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #144 Skrevet 20. mars 2012 På ingen måte. Det er heller jeg som blir tatt på sengen og får vite ting jeg i utgangspunktet ikke visste. Men du må jo på et tidspunkt ha oppsøkt damer som ser ut som modeller?
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #145 Skrevet 20. mars 2012 Er det det? Sist jeg ble kjent med en fyr tok jeg initiativ til middag hjemme hos meg (første date, 2 date, og 3 date), jeg betalte alt, for naturligvis skal ingen betale for ete hjemme hos meg. Så inviterte han meg ut og gjorde et nummer av at vi skulle splitte regningen. Jeg godtok og slettet etterpå nummeret hans. Før du sier noe, det ble ingen sex på ham. Så han har ikke tjent noe annet på det enn noen måltider mat og rykte på seg som gjerrigknark. Jeg synes du gjorde klokt i å dumpe ham. Fyren var opplagt gjerrig. Kudos for spandabel innstilling, men apropos tidligere debatt tror jeg du gjør lurt i å være en smule forsiktig du og. Noen menn er gjerrigknarker, og de er ikke noe å samle på.
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #146 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Jeg synes du gjorde klokt i å dumpe ham. Fyren var opplagt gjerrig. Kudos for spandabel innstilling, men apropos tidligere debatt tror jeg du gjør lurt i å være en smule forsiktig du og. Noen menn er gjerrigknarker, og de er ikke noe å samle på. Vel, hva var det med sletting av telefonnummeret hans du ikke fattet? Endret 20. mars 2012 av "gjest"
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #147 Skrevet 20. mars 2012 Hvis jeg legger sammen alle de gangene jeg har overrasket med weekendturer, gode biffmiddager hjemme, dyre viner som vi nyter hjemme med ost og kjekt, alt det dyre sexy undertøyet for å glede han, pluss vanlige middager osv så tror jeg nok jeg er taperen selv om han betaler regningen når vi er ute å spiser eller tar oss noen drinker.. Men det har enkelte menn en tendens til å glemme.. hehe Nei, de glemmer det nok ikke. Men det er jo ikke DE som du spanderer weekendturer på, så hva hjelper det dem at du gjør dette for typen din?
Pene sko... Skrevet 20. mars 2012 #148 Skrevet 20. mars 2012 Men du må jo på et tidspunkt ha oppsøkt damer som ser ut som modeller? Ikke bevisst.
Gjest -J- Skrevet 20. mars 2012 #149 Skrevet 20. mars 2012 Now I ain't sayin' she a gold digger, but she ain't messin' wit no broke niggers. If you fuckin' with this girl then you betta' be paid.
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #150 Skrevet 20. mars 2012 Vel, hva var det med sletting av telefonnummeret hans du ikke fattet? Du er visst treg i oppfattelsen. Du burde ha vært litt mer forsiktig på forhånd, latt han stå for invitasjon og regnin andre gangen for eksempel. Men bedre å være etterpåklok (les: slette nummer) enn ikke klok i det hele tatt.
Gjest Anna.S Skrevet 20. mars 2012 #151 Skrevet 20. mars 2012 Jeg tror det må helles kaldt vann i årene dine. Du er på Sukker, hva? Der er det en grov kjønnsubalanse, langt flere menn enn kvinner. Legg så til tradisjonen med at menn tar alt initiativ, så vet du hvorfor du opplever "suksessen" din. For øvrig skal du ikke se bort fra at noen av dem betaler for å komme i buksa på deg. Greit å vite når du setter deg til bords med ham. Selvfølgelig finnes det de som betaler for å komme ned i buksa på meg, men regner med de blir avslørt når de blir sure etter å ikke ha fått noe. For jeg har nemlig ikke sex med noen før man er monogam. Det er en regel jeg råder alle jentene "mine" når de skal ut på date. Det handler om å finne noen man trives sammen med først og fremst. Sexen får komme i annen rekke. Og så siler man jo ut drittsekkene som bare dater for å få seg sex. Jeg er på sukker, men jeg dater flest via Match og Møteplassen. Synes de som er på sukker er for overfladiske.
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #152 Skrevet 20. mars 2012 Du er visst treg i oppfattelsen. Du burde ha vært litt mer forsiktig på forhånd, latt han stå for invitasjon og regnin andre gangen for eksempel. Men bedre å være etterpåklok (les: slette nummer) enn ikke klok i det hele tatt. Men nå gjør deg meg ingenting og ha tatt en sjanse på en fyr og spandert på ham noen måltid mat. Han bestod uansett ikke prøven.
Gjest .-L-. Skrevet 20. mars 2012 #153 Skrevet 20. mars 2012 Men nå gjør deg meg ingenting og ha tatt en sjanse på en fyr og spandert på ham noen måltid mat. Han bestod uansett ikke prøven. Joda, har man penger til det så koffor ikkje xD
Gjest Anna.S Skrevet 20. mars 2012 #154 Skrevet 20. mars 2012 Nei, de glemmer det nok ikke. Men det er jo ikke DE som du spanderer weekendturer på, så hva hjelper det dem at du gjør dette for typen din? Egentlig så handler det om at du er sur fordi du må spandere og spandere og så er det ingen som velger deg til slutt? Så du får ikke oppleve å bli behandlet som konge etter at du har behandlet alle som prinsesse. Kanskje det er noe du gjør galt? At du sikter for høyt?
Gjest .-L-. Skrevet 20. mars 2012 #155 Skrevet 20. mars 2012 Now I ain't sayin' she a gold digger, but she ain't messin' wit no broke niggers. If you fuckin' with this girl then you betta' be paid. Passet veldig bra xD
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #156 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Selvfølgelig finnes det de som betaler for å komme ned i buksa på meg, men regner med de blir avslørt når de blir sure etter å ikke ha fått noe. For jeg har nemlig ikke sex med noen før man er monogam. Det er en regel jeg råder alle jentene "mine" når de skal ut på date. Det handler om å finne noen man trives sammen med først og fremst. Sexen får komme i annen rekke. Og så siler man jo ut drittsekkene som bare dater for å få seg sex. Jeg er på sukker, men jeg dater flest via Match og Møteplassen. Synes de som er på sukker er for overfladiske. Har du voksne døtre som dater? Ok, greit å gi barna sine fornuftige datingråd. Spiller mindre rolle hvilket nettsted du er på: det er en stor overvekt av menn alle steder, og det gjør at kvinner får langt mer oppmerksomhet enn de under normale omstendigheter ville ha fått. Når mange er om beinet er det ikke rart du blir bortskjemt. Er ikke dine personlige egenskaper som er viktig her. Du er kvinne, det er forklaringen. Endret 20. mars 2012 av Flanør
Gjest Anna.S Skrevet 20. mars 2012 #157 Skrevet 20. mars 2012 Du er visst treg i oppfattelsen. Du burde ha vært litt mer forsiktig på forhånd, latt han stå for invitasjon og regnin andre gangen for eksempel. Men bedre å være etterpåklok (les: slette nummer) enn ikke klok i det hele tatt. Det er ikke alle som sitter å lager regnskap når de dater ser du.. Vi synes det bare er koselig å glede andre og tenker ikke på om vi kom økonomisk dårlig utav opplevelsen..
Gjest .-L-. Skrevet 20. mars 2012 #158 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Egentlig så handler det om at du er sur fordi du må spandere og spandere og så er det ingen som velger deg til slutt? Så du får ikke oppleve å bli behandlet som konge etter at du har behandlet alle som prinsesse. Kanskje det er noe du gjør galt? At du sikter for høyt? Nei , vi er opptatt av hva som er rett --> moral and stuff xD. Å leve at regler som gjaldt for 50 år siden passer oss dessuten veldig dårlig, siden de er fordel aktig for damen, og vi må bruke penger.. Endret 20. mars 2012 av .-L-.
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #159 Skrevet 20. mars 2012 Egentlig så handler det om at du er sur fordi du må spandere og spandere og så er det ingen som velger deg til slutt? Så du får ikke oppleve å bli behandlet som konge etter at du har behandlet alle som prinsesse. Kanskje det er noe du gjør galt? At du sikter for høyt? Jeg dater ikke lenger, trenger ikke det. Ikke tenk så kvinnelig, dvs. at alle ytringer, meninger, standpunkt er personlige. Jeg ytrer meg på forum fordi jeg ønsker å debattere sak. Ikke alt er biografi, ikke alt er private betroelser.
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #160 Skrevet 20. mars 2012 Det er ikke alle som sitter å lager regnskap når de dater ser du.. Vi synes det bare er koselig å glede andre og tenker ikke på om vi kom økonomisk dårlig utav opplevelsen.. Forsiktighet er noe helt annet enn å lage pertentlige regnskap. Ikke spill dummere enn hva du er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå