Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg opplever ofte at menn med gjennomsnittlig utseende prøver å imponere med penger. Har de ikke utseende så satser de på at pengene skal gjøre susen for at de skal få seg en litt penere dame enn de kanskje egentlig kan få.

Jævla pinlig for de her overfladiske mennene. :skratte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anna.S
Skrevet

Ok..

Jeg forstår det.

Menn skal få utnytte kvinner for sex, men kvinner skal ikke få utnytte menn for middag. Hva er liksom forskjellen her da???

Nettopp!

Enkelte menn er tydeligvis sære og bitre.

Når jeg er på date med noen så betaler de regninga uten å blunke engang og selv om det ikke blir noe mer så sutrer de aldri om det. DET er en skikkelig mann det! De tar sjanser, er gentlemen og sutrer ikke over spilt melk..

For noen uker siden ble jeg hentet opp til Trondheim for en date. Flybillett betalt. Vi spiste på en fantastisk restaurant hadde gode drinker og god vin og dro på nattkino. Dagen etter tok han meg med ut på lunsj, på tross av at han ikke fikk annet enn et kyss etter daten, og at jjeg tidligere på dagen fortalte han at jeg desverre ikke kjente "noe" for han annet enn vennskap.

Dere må slutte å sutre så fælt. Har dere ikke råd til å ta med damer ut på middag så ikke gjør det.

Skrevet

Så du vil ha sex med henne som en slags syk hevn?

Jaja, hvis det gir deg noe så. Men da finnes du ikke det spor bedre enn henne.

Det er jo ikke en syk hevn, han spiller bare med på spillet hun har satt i gang.

Kanskje har det en viss preventiv effekt også, en slags lærepenge for henne. Tvilsomt egentlig. Men gleden ved å se skuffelsen til denne parasitten er nok verdt det.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Vel, en gjennomsnittsmann må lære seg å legge an på gjennomsnittskvinnen, ikke gå etter heftige kvinner som deg som gruser ham.

Endret av "gjest"
  • Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det er jo ikke en syk hevn, han spiller bare med på spillet hun har satt i gang.

Kanskje har det en viss preventiv effekt også, en slags lærepenge for henne. Tvilsomt egentlig. Men gleden ved å se skuffelsen til denne parasitten er nok verdt det.

Tro det eller ei, men jeg hadde faktisk litt høyere tanker om deg enn dette. Lesson learned.

Hvorfor gidde å ligge med "parasitter". Bruk heller tiden på noe fornuftig. Livet er for kort til å kaste bort på bitterhet og hevn.

Skrevet

Nettopp!

Når jeg er på date med noen så betaler de regninga uten å blunke engang og selv om det ikke blir noe mer så sutrer de aldri om det. DET er en skikkelig mann det! De tar sjanser, er gentlemen og sutrer ikke over spilt melk..

For noen uker siden ble jeg hentet opp til Trondheim for en date. Flybillett betalt. Vi spiste på en fantastisk restaurant hadde gode drinker og god vin og dro på nattkino. Dagen etter tok han meg med ut på lunsj, på tross av at han ikke fikk annet enn et kyss etter daten, og at jjeg tidligere på dagen fortalte han at jeg desverre ikke kjente "noe" for han annet enn vennskap.

Dere må slutte å sutre så fælt. Har dere ikke råd til å ta med damer ut på middag så ikke gjør det.

Nå skal du høre en ting. Jeg tror mange menn er som meg når de dater. De liker å spandere, som en gest. Som gleden ved å gi. Hvis damen derimot gir inntrykk av å forvente dette er denne gleden borte. Da føles det som en plikt, en grovt urettferdig en.

Med denne posten din gir du et slikt inntrykk. Vi skal spandere og spandere, i hvert fall de første datene. Hvorfor i h.....forventer du dette? Når kvinnene vi dater er i jobb, tjener like godt som oss eller mer, hvorfor skal vi da spandere, HELE TIDA? Du kaller oss sære og bitre når vi stiller spørsmål ved hvorfor vi skal betale DIN middag, når du ikke er interessert i betale din egen? Hva er det for slags snylterholdning?

• Liker 2
Skrevet

Vel, en gjennomsnittsmann må lære seg å legge an på gjennomsnittskvinnen, ikke gå etter heftige kvinner som deg som gruser ham.

Du må kanske bruke litt mindre tid på å rapportere tråder på KG og date litt selv. Du blir ikke akkurat yngre snuppa. For hver dag som går er det mindre sjanse for at du finner noen. Tikk-tokk, klokken går. Nei, du får bruke enda en kveld på å legge ut bilder av langhårede metalltyper i seksualforumet. Det ordner seg sikkert til slutt for deg også.

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

haha.. takk for komplimentet.. *ler* men jeg ser faktisk etter en gjennomsnittsmann jeg.. de pene skremmer meg og får meg til å føle at jeg aldri er bra nok.. For de vil jo ha damer som ser ut som om de er 25 resten av livet.. En gjennomstnittslig, snill god og familiekjær mann, det er min greie :D

Men greit, kan han ta meg med til bahamas i tillegg så sier jeg jo ikke nei takk! :sjenert:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Nå skal du høre en ting. Jeg tror mange menn er som meg når de dater. De liker å spandere, som en gest. Som gleden ved å gi. Hvis damen derimot gir inntrykk av å forvente dette er denne gleden borte. Da føles det som en plikt, en grovt urettferdig en.

Vel, hvis det er fyren som tar initiativ til en date så betaler han, hvis det er damen som tar initiativ betaler hun, og siden det er initativet i første omgang ligger hos mannen (for hvis en kvinne viser for mye interesse så føler han seg jo truet på sin maskulinitet), så er det så enkelt som at han skal betale.

Gjest "gjest"
Skrevet

Du må kanske bruke litt mindre tid på å rapportere tråder på KG og date litt selv. Du blir ikke akkurat yngre snuppa. For hver dag som går er det mindre sjanse for at du finner noen. Tikk-tokk, klokken går. Nei, du får bruke enda en kveld på å legge ut bilder av langhårede metalltyper i seksualforumet. Det ordner seg sikkert til slutt for deg også.

Du følte deg truffet. Steinbra. :popcorn:

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg hadde faktisk litt høyere tanker om deg enn dette. Lesson learned.

Hvorfor gidde å ligge med "parasitter". Bruk heller tiden på noe fornuftig. Livet er for kort til å kaste bort på bitterhet og hevn.

For å være ærlig bryr det meg ikke stort hva en anonym bruker på et sted som dette tenker om meg, men for å gjenta: jeg dater ikke skanks, jeg dater bare de jeg er interessert i, jeg utnytter ingen, og du skal ikke automatisk gå ut fra at jeg snakker av egen erfaring selv om jeg har en mening på KG.

Gjest Søgni
Skrevet

Denne tråden gjennomsyres av platthet og et trist menneskesyn fra flere, mener nå jeg. Det er som om menn og kvinner er to lag som konkurrerer om å oppføre seg verst mot og få mest ut av de man dater. Som om alle er like, og er ute etter det samme. Penger og sex.. jaja.

• Liker 3
Skrevet

Penger og sex.. jaja.

Velkommen til verden slik vi kjenner den. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Med denne posten din gir du et slikt inntrykk. Vi skal spandere og spandere, i hvert fall de første datene. Hvorfor i h.....forventer du dette? Når kvinnene vi dater er i jobb, tjener like godt som oss eller mer, hvorfor skal vi da spandere, HELE TIDA? Du kaller oss sære og bitre når vi stiller spørsmål ved hvorfor vi skal betale DIN middag, når du ikke er interessert i betale din egen? Hva er det for slags snylterholdning?

Jeg likte best delen der en stakkars rik fyr fikk henne flydd inn fra en annen by og påspanderte henne etter alle kunstens regler- og alt denne stakkarslige fyren fikk var "lets just be friends".

Det som gjør det enda bedre er at hun for noen minutter siden klaget over rike menn som brukte penger for å imponere, for så i dette innlegget snakke om skikkelige menn som "tar en sjanse" og spanderer. Fucking women logic.

Takk og pris for at jeg har ei flott samboer, for disse idiotiske tøsene gjør at man kan miste troen på litt av hvert.

Endret av Adonis
Skrevet

haha.. takk for komplimentet.. *ler* men jeg ser faktisk etter en gjennomsnittsmann jeg.. de pene skremmer meg og får meg til å føle at jeg aldri er bra nok.. For de vil jo ha damer som ser ut som om de er 25 resten av livet.. En gjennomstnittslig, snill god og familiekjær mann, det er min greie :D

Men greit, kan han ta meg med til bahamas i tillegg så sier jeg jo ikke nei takk! :sjenert:

Du kan vel heller ta ham med til Bahamas? For øvrig var det en malplassert kompliment med mindre hun faktisk kjenner deg personlig. Alt du har vist her er en viss forventning om at mannen betaler, og at du skal bli påspandert. Fullstendig uten nærmere begrunnelse whatsoever. Hva du har av personlige egenskaper som liksom skal fortjene en slik gullkantet behandling må gudene vite.

Gjest Anna.S
Skrevet

Det som er greia di det er at du liker å spandere for å komme deg ned i buksa på dama eller "vinne" henne.. ;) Når du har fått henne så slutter du å engasjere deg og curtisere henne for du har jo gjort jobben din.

Du gjør det altså ikke som en gest men for å oppnå noe selv. En EKTE mann gjør det faktisk for å glede og vil fortsette med dette også etter at man har blitt et par. Han vil ta med seg dama ut på middag i ny og ne og behandle henne som en prinsesse fordi hun er god og snill mot han.

For meg og andre kvinner handler det ikke om å snylte, det handler rett og slett om å finne en skikkelig flott og spandabel mann, fordi vi liker det! Det får oss til å føle oss spesielle :)

Så sånne som deg som ikke gleder andre bare for å glede, men som vil ha noe igjen for det er ikke noe for meg.

Gjest "gjest"
Skrevet

Du kan vel heller ta ham med til Bahamas? For øvrig var det en malplassert kompliment med mindre hun faktisk kjenner deg personlig. Alt du har vist her er en viss forventning om at mannen betaler, og at du skal bli påspandert. Fullstendig uten nærmere begrunnelse whatsoever. Hva du har av personlige egenskaper som liksom skal fortjene en slik gullkantet behandling må gudene vite.

Alt du har vist her er at du driver ett spill bare for å få sex, så du har ingen rett til å dømme noen kvinne.

Gjest .-L-.
Skrevet

Men da mån jo faktisk gjennomsnittsmannen vite at kvinnen er en gjennomsnittskvinne. Kordan vet han det?

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Hva du har av personlige egenskaper som liksom skal fortjene en slik gullkantet behandling må gudene vite.

Vel tydeligvis så gjør jeg noe rett siden det er mange som synes jeg fortjener det :)

Skrevet

(for hvis en kvinne viser for mye interesse så føler han seg jo truet på sin maskulinitet),

Jeg synes det bare er fint jeg men. Synes det ville være bedre om damene generelt var litt mer frempå med flørt og invitasjoner og setter veldig pris på de som er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...