AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #121 Skrevet 19. mars 2012 Du må jo være tidenes optimist, om du sitter på sukker.no uten medlemskap, og venter på at jentene skal kontakte deg Husk at 99% av de som i det hele tatt kan kontakte deg, er jenter som har måttet kjøpe medlemskap pga ingen tok kontakt med de... Det er bare tull. Det finnes jenter der ute som vet hva de vil ha og som foretrekker å lete litt aktivt selv og ikke bare stille seg i et hjørne og vente på å bli sjekket opp. Blant superbrukerne finner du mange av disse (selvfølgelig i tillegg til de som aldri blir kontaktet, som du nevner). Jeg så gjennom de siste superbrukerne og sammenlignet med de siste nyregistrerte brukerne, og det er vanskelig å spore noen forskjell i attraktivitetsnivået.
Danonym Skrevet 19. mars 2012 #122 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg overdrev kanskje litt når jeg skrev 99%, men tror ikke 80% er så feil fordeling. Jeg har bare sett på mine matcher, og der er det i alle fall en helt klar forskjell på "attraktivitetsnivået" på de som betaler og de som ikke. Men uansett må vi vel være enig i at han er optimist om han sitter og venter på at noen skal kontakte han, når vi vet at: 1. Det er kun de med medlemskap som kan kontakte han 2. Det er svært få jenter som har medlemskap 3. Jenter generelt tar sjelden kontakt Endret 19. mars 2012 av Danonym
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #123 Skrevet 19. mars 2012 Det er veldig feil, jo. Gjør som jeg gjorde: Gå på "matchlister" og "besøkende og topplister", deretter sammenligner du "nye brukere" med "nye superbrukere". Sistnevnte er betalende medlemmer. Synes du 80% her ser ut som jenter som aldri vil bli kontaktet? Synes du disse ser merkbart mindre attraktive ut enn gratisbrukerne?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #124 Skrevet 19. mars 2012 Men ja, jeg er helt enig i at det er naivt (ikke bare optimistisk) å forvente at jenter skal ta kontakt. Men hvis han absolutt ønsker en jente som tar initiativ, så er jo dette måten å gå fram på. Men han bør bli superbruker, da, slik at det store flertallet faktisk kan kontakte han.
HedvigR Skrevet 19. mars 2012 #125 Skrevet 19. mars 2012 Det har skjedd med meg også! En fra ungdomsskoleklassen havnet øverst. Det var da jeg nettopp hadde registrert meg, så jeg fikk helt hetta og blokkerte henne asap :gjeiper: 95 i match var det vel. Det sykeste er at hun var forelsket i meg på den tiden, og vi gikk på skoleballet sammen. Verden er ganske liten. Dette var jo egentlig ganske artig, ikke så skummelt og rart som jeg hadde forestilt meg på forhånd. Har allerede kommet i snakk med noen som virker ganske så normale, og søte.
Gjest Anna.S Skrevet 19. mars 2012 #126 Skrevet 19. mars 2012 Ok nå har jeg faktisk lest gjennom hele denne tråden *puh* Jeg er registrert både på Møteplassen, Sukker og på Match. I dag har jeg fått 4 mailer på sukker fra nye som jeg ikke har snakket med før, mens jeg på Match har fått 15 og på Møteplassen har jeg fått 12. Hjerter på sukker sjekker jeg sjelden for jeg har som regel nok med å svare de brevene jeg har fått. Jeg svarer alle fordi jeg synes det er høflig. Jeg tror at veldig mange av dere som ikke får brev ville fått flere brev hvis dere hadde et abonement som gjør at alle kan kontakte dere. Jeg vet at mange ikke betaler fordi de forventer at mannen skal betale, men så er det menn som gjør akkuratt det samme med damene. Unødvendig gjerrighet hvis man er ute etter å treffe noen spør du meg.. Greit nok mange av de som nå kan kontakte meg fordi jeg har gitt dem muligheten er ikke noen prinser, men innimellom dukker det opp en prins og to i den kategorien også. Jeg synes også det er helt latterlig at man skal bli tatt som useriøs fordi man har nettdatet en stund og ikke har funnet noen. Jeg kan få meg type hver dag hvis jeg ønsker det, men jeg er faktisk ikke på nettet for å finne NOEN, men for å finne HAN! Det viktigste jeg har sett er å date. Hver eneste date er ett skritt i riktig retning. Du lærer om deg selv og om de du treffer og du blir mer bevisst på hva du er ute etter og hva mennene er ute etter. Har gått på ganske mange smeller selv og hjertet har blitt knust noen ganger, men er ikke jeg den rette for han er ikke han den rette for meg heller Jeg har heller ikke sex med noen på første date (eller tredje for den saks skyld) så da siler jeg ut de useriøse som bare er ute etter en ting. Sånn det var min erfaring..
Gjest Karm a Skrevet 19. mars 2012 #127 Skrevet 19. mars 2012 Anna. S: Du er jo vakker! Ikke rart du får henvendelser Men er nok mye i det du sier. Har forresten også profil på Match, og der fikk jeg ca 15-20 meldinger hver dag. Jeg gidda ikke være der mer fordi jeg synes hele designet dems er uoversiktlig og elendig laget til, og lagde meg egentlig profil der bare for å sammenligne med sukker. Synes uten tvil sukker er best. Og jeg lider også av høflighetssyndromet. Svarte ALLE i starten. Men nå klarer jeg faktisk ikke mer. Fikk sår på fingertuppene.. 1
HedvigR Skrevet 19. mars 2012 #128 Skrevet 19. mars 2012 Jeg orker ikke å svare de som bare skrivet "søt" og sånne ting merker jeg. Har ignorert en god del sånne i dag, håper det ikke er altfor frekt. Ser jeg at noen setter hjerte på meg tar jeg kontakt hvis de virker interessante Må si jeg er kjempepositivt overrasket over siden, har allerede fått kontakt med noen som virker kjempeålreite, som kan holde en normal samtele. Får se hvordan dette går da
Gjest Anna.S Skrevet 19. mars 2012 #129 Skrevet 19. mars 2012 hehe jeg skriver heldigvis ganske sjapt så de korte svarene de uintressante får går ganske sjapt. Det jeg synes er litt rart er at de som er ganske pene ikke tar kontakt, men hvis jeg kontakter de blir de kjempe glad. Er det sånn at de som faktisk ser bra ut er de som er mest redd for å bli avvist?
Gjest Anna.S Skrevet 19. mars 2012 #130 Skrevet 19. mars 2012 Jeg orker ikke å svare de som bare skrivet "søt" og sånne ting merker jeg. Har ignorert en god del sånne i dag, håper det ikke er altfor frekt. Ser jeg at noen setter hjerte på meg tar jeg kontakt hvis de virker interessante Må si jeg er kjempepositivt overrasket over siden, har allerede fått kontakt med noen som virker kjempeålreite, som kan holde en normal samtele. Får se hvordan dette går da Så gøy!!! :D Nei jeg svarer ikke de som bare skriver "søt" jeg heller.. hehe innrømmer det.. så jeg svarer visst ikke alle, men nesten alle.. hehe
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #131 Skrevet 19. mars 2012 Så gøy å høre om andres erfaring! TS her. Jeg var på to dates i helgen. Og er utslitt! Hehe, jeg er nok ingen dobbeldaterdame. Nr 1 var absolutt best, så veldig hyggelig å høre fra han igjen. Nr 2 lar jeg nok bare fade ut.. Burde sikkert si fra, han var ganske interessert. Jeg fikk jo merke nå hvor kjipt det var å vente.... Jeg har vært medlem i to omganger. Forrige gang var uten bilde og ganske rett etter et brudd. Ikke lurt.. Mye bedre når man kan gi litt f og se på det som en ekstra måte å være "der" på. For jeg synes fortsatt dette er kleint.... Ingen fellesreferanser, litt jobbintervju ;-) Denne gang har jeg kjørt på med bilder, skrevet en spesifikk tekst og beskrevet meg godt. Sjekket både med søster, venninner og en kompis. Så får lite "søppel" egentlig, ala Frank på 47 i bar overkropp fra Troms som lurer på om jeg har skype.. Og så sitter vi ofte noen venninner sammen. Da blir det faktisk mindre kleint:-D Lykke til!
Gjest Karm a Skrevet 19. mars 2012 #132 Skrevet 19. mars 2012 hehe jeg skriver heldigvis ganske sjapt så de korte svarene de uintressante får går ganske sjapt. Det jeg synes er litt rart er at de som er ganske pene ikke tar kontakt, men hvis jeg kontakter de blir de kjempe glad. Er det sånn at de som faktisk ser bra ut er de som er mest redd for å bli avvist? Jeg tror nok absolutt at mange pene føler et visst press på seg eller noe i den duren. Og at man er pen trenger jo ikke å bety at man har god selvtillit. Men jeg tror mest av alt at mange såkalte pene forventer å bli kontakta selv, men blir ikke kontakta så altfor ofte (hvis de er menn)pga jenter som er redde for å ikke få svar, så de blit ekstra glad når de får oppmerksomhet og at jenta tar initiativ. 1
Gjest Anna.S Skrevet 19. mars 2012 #133 Skrevet 19. mars 2012 Men jeg tror mest av alt at mange såkalte pene forventer å bli kontakta selv, men blir ikke kontakta så altfor ofte (hvis de er menn)pga jenter som er redde for å ikke få svar, så de blit ekstra glad når de får oppmerksomhet og at jenta tar initiativ. Tror det er tidenes tips til jenter! For jeg ser ofte par hvor han er rålekker og hun er litt sånn søt men ikke superpen. De fleste pene menn er faktisk ikke så overfaldiske som vi tror. Selv om jeg har en tendens til å falle for de som er det.. Jeg har akkuratt avtalt ukens første date med en fra Match. Voksen og kjekk mann. Så får vi se hvordan det går.
Gjest Anna.S Skrevet 19. mars 2012 #134 Skrevet 19. mars 2012 Så gøy å høre om andres erfaring! TS her. Jeg var på to dates i helgen. Og er utslitt! Hehe, jeg er nok ingen dobbeldaterdame. Nr 1 var absolutt best, så veldig hyggelig å høre fra han igjen. Nr 2 lar jeg nok bare fade ut.. Burde sikkert si fra, han var ganske interessert. Jeg fikk jo merke nå hvor kjipt det var å vente.... Så spennende! Men vær snill nå og gi han beskjed om at du desverre ikke er intressert Så slipper han å ha det sånn som vi har det innimellom
emilo Skrevet 19. mars 2012 #135 Skrevet 19. mars 2012 Så gøy!!! :D Nei jeg svarer ikke de som bare skriver "søt" jeg heller.. hehe innrømmer det.. så jeg svarer visst ikke alle, men nesten alle.. hehe Tror det er lett for menn(?) å bli litt enkle i åpningsmeldingen. Jeg gjør det selv noen ganger og tenker at en enkel åpning er bedre enn ingen åpning. Men blir jo fort mer seriøst om en gir litt info om hvem man er, hvorfor profilen passer og hva en vil i livet el. Synes det er flott at du svarer (nesten) alle. Det er jo alltid hyggelig med tilbakemelding og kjedelig å bli ignorert. Jeg svarer også alle, men jeg er jo mann og får jo omtrent meldinger etter egen innsats. Skriver noen "kjekk" skal jeg svare med glede :-)
Gjest Karm a Skrevet 19. mars 2012 #136 Skrevet 19. mars 2012 Jeg skriver med en del kjekke folk og har det nokså trivelig inn på sukker. Men det var en som var litt merkelig.. Han sa Hei, og at jeg var søt. Kun det. Jeg svarte: Tusen takk! Han svarte: "Ja.. Jaja. Håper du finner noen her inne da!" Hva er dette for en oppførsel?? :gjeiper:
emilo Skrevet 19. mars 2012 #137 Skrevet 19. mars 2012 Jeg skriver med en del kjekke folk og har det nokså trivelig inn på sukker. Men det var en som var litt merkelig.. Han sa Hei, og at jeg var søt. Kun det. Jeg svarte: Tusen takk! Han svarte: "Ja.. Jaja. Håper du finner noen her inne da!" Hva er dette for en oppførsel?? :gjeiper: Pussig svar fra ham hehe. Gir jo opp før han har begynt
Gjest Anna.S Skrevet 19. mars 2012 #138 Skrevet 19. mars 2012 Han sa Hei, og at jeg var søt. Kun det. Jeg svarte: Tusen takk! Han svarte: "Ja.. Jaja. Håper du finner noen her inne da!" Hva er dette for en oppførsel?? :gjeiper: Enten så fikk han sjokk over at du svarte og tenkte at nå har jeg ikke noe mer å tilby den vakre damen, eller så var han bare på sånn "jeg sender samme melding til 100 jenter og ser om jeg får repons" tur :gjeiper:
Gjest Karm a Skrevet 19. mars 2012 #139 Skrevet 19. mars 2012 Pussig svar fra ham hehe. Gir jo opp før han har begynt Hehe, jepp. Hvis han spilte hard to get, så tjente han ikke på det iallefall. Svarte ikke han mer.. :gjeiper:
Gjest Anna.S Skrevet 19. mars 2012 #140 Skrevet 19. mars 2012 Tror det er lett for menn(?) å bli litt enkle i åpningsmeldingen. Jeg gjør det selv noen ganger og tenker at en enkel åpning er bedre enn ingen åpning. Men blir jo fort mer seriøst om en gir litt info om hvem man er, hvorfor profilen passer og hva en vil i livet el. Jeg blir alltid sjarmert når noen har tatt seg tid til å se på profilen min. Spesiellt de som har sett linken til bloggen min og som har lest litt der også. Det viser at de virkelig har interesse av å lære meg å kjenne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå