Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det må være noe galt med meg. :tristbla: Virker jo som alle andre er kjempe populære.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anna.S
Skrevet

Det må være noe galt med meg. :tristbla: Virker jo som alle andre er kjempe populære.

Det er det helt sikkert ikke! Hvis du sender meg nicket ditt på PM der du er registrert så kan jeg ta en titt og se om jeg kan finne en løsning på hvorfor du ikke får respons :) Siden jeg jobber litt med dette på si.. :klemmer:

Skrevet

Jeg blir alltid sjarmert når noen har tatt seg tid til å se på profilen min. Spesiellt de som har sett linken til bloggen min og som har lest litt der også. Det viser at de virkelig har interesse av å lære meg å kjenne :)

Det skjønner jeg godt:-) Det er jo interessen man kan lage noe fint ut av :-) Det er jo i seg selv utrolig spennende, så får man litt se hva slags partner det blir.

Skrevet (endret)

Jeg skriver med en del kjekke folk og har det nokså trivelig inn på sukker. Men det var en som var litt merkelig..

Han sa Hei, og at jeg var søt. Kun det.

Jeg svarte: Tusen takk!

Han svarte: "Ja.. Jaja. Håper du finner noen her inne da!"

Hva er dette for en oppførsel?? :gjeiper:

Han regnet med et spørsmål, en kommentar om hans profiltekst eller i beste fall et lite kompliment tilbake fra deg når han først viste interesse for deg. Når du ikke gjør noe av dette regner han med at du bare er normalt høflig og ikke noe mer. Der av hopper han videre til neste blomst i stedet for å bruke tid på en som egentlig ikke er så interessert. ;)

Endret av Pene sko...
AnonymBruker
Skrevet

Ja, Pens Sko har rett.

Det er nok av jenter på Sukker som bare er interessert i oppmerksomhet. Jeg ville nok gitt deg en sjanse til, men mister fort interessen hvis den ikke er gjensidig.

Gjest Anna.S
Skrevet

Han regnet med et spørsmål, en kommentar om hans profiltekst eller i beste fall et lite kompliment tilbake fra deg når han først viste interesse for deg. Når du ikke gjør noe av dette regner han med at du bare er normalt høflig og ikke noe mer. Der av hopper han videre til neste blomst i stedet for å bruke tid på en som egentlig ikke er så interessert. ;)

Ja når jeg tenker meg om så er dette helt rett ja! Jeg hadde vel ikke akkuratt giddet å fortsette en samtale med noen som bare sa tusen takk etter et kompliment og så ikke noe mer.. :sjenert:

*må tenker etter om jeg har gjort det samme*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at noe av populariteten skyldes at man klarer å presentere seg på en bra måte på nettsiden. Er mye markedsføring i en profil, har jeg innsett. Klart at om en er veldig heldig med utseendet og ser søt, blid og sexy ut, trenger en ikke masse bilder i albumet, men får heller ikke "lokket til seg" de en passer best sammen med uten å jobbe med profiltekst og karakteristiske bilder.

Jeg registrerte meg på sukker for noen uker siden, og synes det er lovende, men merker jeg kan bli stressa hvis jeg ikke får meldinger "ofte nok" - så jeg er kanskje ikke helt klar for dette likevel. Må i hvert fall bli mer bevisst på hva jeg egentlig vil ha ut av å være der, for jeg ønsker ikke å være oppmerksomhetssyk. Har i hvert fall kommet i prat med flere hyggelige karer, ingen av dem drømmepartneren, men bra folk på hver sin måte. Synes det i seg selv er interessant å se hvor forskjellig jeg kommuniserer med hver enkelt (èn er nesten som et jobbintervju, èn er ganske morsom og uformell, èn blir jeg litt trist av - han er så seriøs og virker som han nesten har behov for å forsvare holdningene sine).

Flikker stadig på profilteksten min og vet jeg må legge ut fler bilder i albumet.

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere menn enn meg som mister lysten til å kontakte denne jenta?

Jeg er en jente i min beste alder som trenger en mann med stor M!

Her er det kvalitet fra topp til tå - og du må kunne matche det! :)

Ser fram til å bli "blown away"! ...om du når opp i konkurransen da! ;)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg tror mange menn vil få prestasjonsangst av en slik tekst. I hvert fall om damen i tillegg er brennheit og tilsynelatende perfekt.

Man tenker da som så: Hun er pen, og hun vet det. Hun krever top notch på alle felt, som om jeg liksom var en gresk gud. Dessuten har hun sikkert mange hunks som sloss om å få innpass i hennes liv eller bukse. : /

På en annen side kan det også vitne om mangel på bakkekontakt og dårlig selvinnsikt. Snille venninner har skrytet henne opp i skyene så mange ganger at hun selv tror på det. Eller hun tror at hun er spesiell fordi hun får henvendelser fra stålkåte menn både på nett og på sene lørdager.

Litt sånn pro et contra rundt den profilteksten, sagt med andre ord.

Dog tror jeg at jeg ville dempet kravet om perfeksjon og utelatt ordet konkurranse. "Blown away" ville jeg definitivt fjernet.

Greit nok at du har krav og ønsker at veien inn til ditt hjerte skal ses litt på som en labyrint, men ikke gjør labyrinten uoverkommelig.

Endret av Pene sko...
Gjest Anna.S
Skrevet

Er det flere menn enn meg som mister lysten til å kontakte denne jenta?

Hva i alledager! Her var det høye tanker om seg selv! :gjeiper: Greit med selvtilitt men det der ble bare ekkelt!

Skrevet

Hva i alledager! Her var det høye tanker om seg selv! :gjeiper: Greit med selvtilitt men det der ble bare ekkelt!

Enig! Kan jo hende hun bare prøver å være morsom, men det kommer ikke så særlig godt frem.

Jeg har fått noen tilbakemeldinger på at jeg har veldig mye tekst på profilsiden men, men virker ikke som det egentlig har en negativ effekt. De(n) jeg har fått best kontakt med har tydeligvis lest alt, og likt det :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg har fått noen tilbakemeldinger på at jeg har veldig mye tekst på profilsiden men, men virker ikke som det egentlig har en negativ effekt. De(n) jeg har fått best kontakt med har tydeligvis lest alt, og likt det :)

Enig. Så lenge man er flink med å ha mellomrom innimellom og ikke skriver tørt synes jeg det er hyggelig å lese skikkelig lange profiltekster. Og når noen tar kontakt fordi de har lest det du har skrevet så vet du jo også at de virkelig er intressert :D

Føler du at du nærmer deg den rette? Noen du skal treffe snart?

Skrevet (endret)

Føler du at du nærmer deg den rette? Noen du skal treffe snart?

Jeg vet egentlig ikke, har jo bare holdt på noen få dager, men har en samtale som flyter utrolig godt, og kunne tenkt meg å møtes. Vil heller gjøre det litt snart enn å vente i evigheter. Men det er jo litt skummelt :fnise:

Litt småflaut hvis han er inne og leser det jeg skriver her da :sjenert:

Edit: Jeg har en date :rodme:

Endret av HedvigR
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best profiler der det ikke står så eksplisitt hvordan man er - altså bruk av adjektiver på seg selv. Syns fort det blir kleint når man skriver "jeg er 0mgjengelig, morsom, ansvarsfull bla bla), og har også unngått dette i min egen profil.

Jeg syns sånne ord er veldig relative og sier lite om en person. Synes det er mye mer interessant med profiltekster hvor man klarer å tegne et bilde av seg selv gjennom måten man skriver på, hva man liker av forskjellige underfundige greier osv. Man kan ha forskjellig oppfatning av hva som er morsomt f.eks.

Sier mye mer om en person synes jeg. Merker selv også at de jeg får noe fra stort sett er folk jeg likegjerne kunne satt et hjerte eller skrevet til selv, får lite useriøse henvendelser. Kan godt også være fordi jeg ikke er modellpen eller ser så billig ut kanskje, men tror det har mye å si at man klarer å beskrive seg selv uten å beskrive. Hvis dere skjønner:P

Liker derfor også best meldinger som ikke er full av intervju-lignende spørsmål som hva søker du, hvem leter du etter osv. Det blir kleint og da mister jeg lysten.

Lettere å finne det ut på annen måte syns jeg.

Gjest Tidssone
Skrevet

Ingen som ser snerten i den altså?

Skrevet

Spørs nok om du attraherer rett type mannfolk på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke, den var bare "cheesy", overdramatisk og veldig generell. Sier veldig lite om jenta. Klisjeer som "den beste alder" brukes jo av annenhver nettdater, så null originalitet der.

Skrevet

Ingen som liker min profil heller :(

Skrevet

Jeg ville sjekket henne opp, men i utgangspunktet kun for utfordringens skyld.

Utfordringen ville ikke nødvendigvis ligge i at dama er perfekt, men snarere i at hun tror hun er det.

Gjest Karm a
Skrevet

Er også ille med menn som har detaljert liste over sin drømmepartner som for eksempel:

- Du må være aktiv og ta vare på deg selv (betyr at han egentlig er en overflatisk dritt)

- Du må være engasjert i jobben og interessene mine, så kan jeg interessere meg for dine (betyr at han er en egosentrisk dritt)

- Du må være sosial, men ikke føle at du alltid må være midtpunktet (betyr at han vil ha en kvinne uten meninger, en såkalt 'nikkedukke')

- Du må akseptere at jeg drar på gutteturer med kompisene mine (betyr at han er en utro dritt)

- Du må ha mål og ambisjoner (Greit nok igrunnen)

- Du må utfordre meg! (Dette er et punkt som er noe de fleste har på sin liste over drømmepartnere, men i realiteten kan mange jenter bli skremt av dette, og er redd for å virke kjedelig, fordi av at han tror han er verdens smarteste siden HAN trenger en intellektuell utfordring. Cry me a fucking river liksom.. :gjeiper: )

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...