Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ah, jeg skjønner. Prøver heller å se litt naturlig og blid ut på bildene, inkl. profilbildet. Det blir bare ikke naturlig for meg å ta bilde foran speilet på badet, med trutmunn og utrigning. Er det virkelig det menn vil ha?

Mange menn vil ha det, ja. Særlig de som går bevisst etter one nighters. Vet ikke hva du tenker om saken, men jeg vil ikke ha sex før jeg har blitt kjent med jenta.

Takk for komplimentet, men jeg tør nok dessverre ikke å si nicket mitt her.

Det var synd. Kan jo være du går glipp av drømmemannen. Ha en fin søndagskveld!

Videoannonse
Annonse
Gjest Karm a
Skrevet

Det var synd. Kan jo være du går glipp av drømmemannen. Ha en fin søndagskveld!

Legg ut ditt eget nick, tough guy! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sletter man seg egentlig fra Sukker?

Gjest krabat
Skrevet

Legg ut ditt eget nick, tough guy! ;)

Vedkommende får i stedet sende meg en PM her ;) Enten det er du eller noen andre.

AnonymBruker
Skrevet

Vedkommende får i stedet sende meg en PM her ;) Enten det er du eller noen andre.

Ja, kanskje jeg skal sende deg en pm og be om litt profilhjelp? Få litt mannlig perspektiv på saken...

Ha en fin kveld du også :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sletter man seg egentlig fra Sukker?

?

Gjest krabat
Skrevet

Ja, kanskje jeg skal sende deg en pm og be om litt profilhjelp? Få litt mannlig perspektiv på saken...

Ha en fin kveld du også :)

Synes jeg absolutt du skal gjøre! Mest sannsynlig er vi ikke skapt for hverandre, men du har ingenting å tape. Jeg er for øvrig rå på profilhjelp ;)

AnonymBruker
Skrevet

En kjedelig profiltekst gjøre ikke at menn ikke kontakter deg. Menn tenker utseende, utseende, utseende. Får du få henveldelser finnes det kun én forklaring: dårlig profilbilde.

Tror det er litt sant... profilbilde og ikke minst album! En mannlig venn som også er på sukker, kommenterte at det var veldig vanskelig å se "forbi" utseendet, enda han ikke er særlig overfladisk. Menn ER mer visuelle, og når de ikke har hele personen foran seg er det kanskje vanskelig for dem å koble annerledes. Foreslo for ham å akseptere at han er mann og at utseendet betyr noe (han ser også bra nok ut til å kunne kontakte pene jenter uten å virke teit), men at det kanskje var lurt å SÅ lese tekstene skikkelig så han har noe å begynne samtalen med, og finne ut om de har noe felles.

Selv som jente legger jeg også merke til profilbilde og album, om ikke det er viktigere enn teksten går jeg i hvert fall ofte inn på dette før jeg i det hele tatt gidder å lese. Synes bildene gir et viktig inntrykk, selvsagt litt sånn facebook-versjon av vedkommende, men likevel.

Gjest Karm a
Skrevet

Med tanke på album og slikt, så svarer jeg sjeldent de som kun har et profilbilde. Det er bedre å se personen på forskjellige måter, og det holder ikke med bare et bilde. Dette tror jeg går begge veier, så man må gi litt av seg selv, bokstavelig talt.

Skrevet

Jeg ble så nysgjerrig på hvordan Sukker fungerer, så måtte registrere meg nå. Så langt fire meldinger gitt.

Men litt kjipt at jeg ikke får lest profilteksten til så mange, og at de ikke får lest min. Vet ikke helt om jeg vil betale for dette :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble så nysgjerrig på hvordan Sukker fungerer, så måtte registrere meg nå. Så langt fire meldinger gitt.

Du har vært innom profilen min, jo :gjeiper:

Skrevet

Du har vært innom profilen min, jo :gjeiper:

Jeg tror jeg vet hvem du er, for jeg vet jeg har vært inne på profilen til en KG-er. Kjente igjen bildet, så måtte jo klikke meg inn :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg vet hvem du er, for jeg vet jeg har vært inne på profilen til en KG-er. Kjente igjen bildet, så måtte jo klikke meg inn :fnise:

Stemmer!

Fire meldinger på noen timer(?) er imponerende. Jeg tror du får enda flere hvis du bruker bilde nummer 1 eller 2 fra albumet ditt :)

Skrevet

Stemmer!

Fire meldinger på noen timer(?) er imponerende. Jeg tror du får enda flere hvis du bruker bilde nummer 1 eller 2 fra albumet ditt :)

Hehe, takk? :fnise:

Det er faktisk en veldig teit og litt flau grunn til at jeg ikke bruker et av de bildene, og det er at jeg vil ikke at vennene mine skal kjenne igjen bildet ved første øyekast hvis de skulle scrolle forbi :sjenert: Profilbildet har de antagelig ikke sett før. De kjenner meg jo igjen uansett hvis de skulle se etter, men... haha, så jo det var en teit grunn :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte litt sånn i starten jeg også :gjeiper: Etter hvert har jeg sett flere venner og bekjente der, og jeg tenker ikke noe over det lenger. De som eventuelt ser meg er jo der inne selv, så hvor pinlig kan det være?

Overrasket en venninne litt på en fest forleden.

"Du skal ikke prøve nettdating, da?" spurte jeg

"Nei, jeg er helt der enda, altså."

"Jaså, er det derfor du er på Sukker?"

• Liker 1
Skrevet

Haha :fnise:

En ting som var på grensen til creepy: Søkte etter matcher, og den som kom HELT øverst på lista var en fyr i klassen min! Hva er oddsene for det??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha :fnise:

En ting som var på grensen til creepy: Søkte etter matcher, og den som kom HELT øverst på lista var en fyr i klassen min! Hva er oddsene for det??

Det har skjedd med meg også! En fra ungdomsskoleklassen havnet øverst. Det var da jeg nettopp hadde registrert meg, så jeg fikk helt hetta og blokkerte henne asap :gjeiper: 95 i match var det vel. Det sykeste er at hun var forelsket i meg på den tiden, og vi gikk på skoleballet sammen.

Gjest made4u
Skrevet

Tar du selv kontakt på sukker, made4u?

Tar i ytterst liten grad kontakt med noen selv (både på sukker og andre steder på nettet), jeg liker nemlig jenter med initiativ. Dog hender det at jeg kontakter noen og er nysgjerrig, men min erfaring er at det er sjelden man blir alvorlig godt kjent med noen på nettet, således kan jeg dermed si at forventningene sjelden blir innfridd.

Men savner noen å skrive med til tider, jeg gjør det...

AnonymBruker
Skrevet

jeg liker nemlig jenter med initiativ.

De er ytterst sjeldne. Jenter liker menn som tar initiativ. De fleste betalende på Sukker er også menn. Jeg vil anslå at du 20-dobler sjansene dine ved å ta kontakt selv.

Skrevet
Kan det hende at jeg har vært for streng i relasjonstesten? Skrev viktig på det meste, har jeg utelukket mange da? Synes forøvrig det matchingsystemet deres virker tåpelig.

Ja, mulig du har sortert ut litt vel mange, med mindre du bor i Oslo. Jeg har heller ikke så veldig tro på matchsystemet, og har derfor valgt å svare "ikke viktig" på det meste, og kun viktig på ting som faktisk er veldig viktig.

Valgene er ganske forvirrende. Så vidt jeg har forstått er hvorvidt noe er viktig eller ikke viktig, ikke hvor viktig det er for DEG, men hvor viktig det er for en du søker etter.

Med andre ord, om du f.eks. setter nesten maks på hvor mye jobben betyr for deg, og setter det som "viktig", så utelukkker du alle som ikke bryr seg like mye om jobben sin.

Det blir bare ikke naturlig for meg å ta bilde foran speilet på badet, med trutmunn og utrigning. Er det virkelig det menn vil ha?

Tror ikke seriøse menn vil ha det. Om du bruker et slikt bilde vil du nok få masse henvendelser, men de vil nok stort sett være useriøse.

Send gjerne melding til meg med nick om du vil ha en tilbakemelding på profilen (eventuelt kan du bare kopiere profilteksten inn PM om det blir for skummelt).

Jeg må faktisk innrømme at dersom jeg ikke raskt ser noe spesifikt å kommentere i profilteksten har jeg ofte bare gått videre til neste, selv om hun forsåvidt har virket veldig OK. Om du bare skriver generelt prat om hvordan du er som person, hva du jobber med etc, så er det ganske vanskelig å komme på noe smart å skrive til deg. Foreløpig har jeg kun skrevet meldinger til folk hvor jeg faktisk har spørsmål eller gode kommentarer direkte tilknyttet profilteksten.

Tar i ytterst liten grad kontakt med noen selv (både på sukker og andre steder på nettet), jeg liker nemlig jenter med initiativ.

Du må jo være tidenes optimist, om du sitter på sukker.no uten medlemskap, og venter på at jentene skal kontakte deg :)

Husk at 99% av de som i det hele tatt kan kontakte deg, er jenter som har måttet kjøpe medlemskap pga ingen tok kontakt med de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...