Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlig å se at også damer kan være bitre. :gjeiper:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at noe av populariteten skyldes at man klarer å presentere seg på en bra måte på nettsiden. Er mye markedsføring i en profil, har jeg innsett. Klart at om en er veldig heldig med utseendet og ser søt, blid og sexy ut, trenger en ikke masse bilder i albumet, men får heller ikke "lokket til seg" de en passer best sammen med uten å jobbe med profiltekst og karakteristiske bilder.

En av eksene mine hadde etter en uke på ferie en sommer over 400 uleste mld (på møteplassen). Inntil da hadde jeg bare "hørt" om at en del damer fikk mange mld. Må innrømme at det var litt spesielt å se det med egne øyne. Alder er viktig da, damer 22-30 er helt sikkert de som har størst målgruppe hos menn.

Skrevet

Attraktive jenter får gjerne 30-40 brev om dagen. Jeg er en middels attraktiv mann, får kanskje to brev i måneden. Det er gjerne mannen som må ta kontakt, ja :)

jeg fikk ca 10 brev hvr dag, da jeg var på sukker. Da var jeg vel ikke særlig attraktiv....

men jeg likte ikke å være der, synes det hele virket så systematisk, kynisk og kalkulert. Ikke koselig eller romantisk i det hele tatt.... :sukk:

dessuten var det så kjipt å avvise folk, og hvis jeg lot være, så betydde det at de ikke fikk svar, og det føltes frekt det også :sukk:

:sukk:

Gjest _Blomsten_
Skrevet (endret)

Jeg får bare et par brev om dagen, og det er hvis jeg har vært veldig aktiv. Er fornøyd med meg selv og mitt utseende, så lurer på hvordan de som får 30-40 brev om dagen ser ut og hva de har skrevet.

Endret av _Blomsten_
AnonymBruker
Skrevet

Jo høyere bimbofaktor, jo flere brev.

Heller to seriøse henvendelser enn 40 puleinvitasjoner.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får bare et par brev om dagen, og det er hvis jeg har vært veldig aktiv. Er fornøyd med meg selv og mitt utseende, så lurer på hvordan de som får 30-40 brev om dagen ser ut og hva de har skrevet.

word. hadde egentlig vært kult med en egen sukker-profil-tråd, hvor man kunne sjekke profilene til hverandre + vite hvor mange brev hver enkelt får. Men kjipt for anonymiteten til folk... :gjeiper:

Gjest Karm a
Skrevet (endret)

word. hadde egentlig vært kult med en egen sukker-profil-tråd, hvor man kunne sjekke profilene til hverandre + vite hvor mange brev hver enkelt får. Men kjipt for anonymiteten til folk... :gjeiper:

Jeg har tenkt samme tanken! :)

PS: Har fått 10 brev idag! :)

Endret av Karm a
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg har tenkt samme tanken! :)

Er du ekstremt pen, eller er det andre ting som tiltrekker guttene? Er kvaliteten på de som tar kontakt bra?

Gjest Karm a
Skrevet (endret)

Er du ekstremt pen, eller er det andre ting som tiltrekker guttene? Er kvaliteten på de som tar kontakt bra?

Jeg er ikke ekstremt pen, men er pen og har ikke et veldig alminnelig, typisk utseendet.

Ikke alle er bra, men en del av de har jeg fått bra kontakt med. Men idag f.eks, så var det bare 1 av de 10 jeg vil fortsette å skrive litt med.

Edit: Måtte sjekke litt. 3 av de jeg fikk kontakt med idag er av bra kvalitet og noen jeg vil fortsette å taste litt med. Men er jo litt vanskelig å si kvalitet, siden jeg ikke kjenner de ennå.

Endret av Karm a
Skrevet

Hm, og jeg følte meg som en konge når jeg fikk to brev på en dag. Hahaha!

Gjest Karm a
Skrevet

Men jeg er jente da.. Er liksom noe med det. :gjeiper:

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hva er brukernavnet ditt?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg er ikke ekstremt pen, men er pen og har ikke et veldig alminnelig, typisk utseendet.

Ikke alle er bra, men en del av de har jeg fått bra kontakt med. Men idag f.eks, så var det bare 1 av de 10 jeg vil fortsette å skrive litt med.

Edit: Måtte sjekke litt. 3 av de jeg fikk kontakt med idag er av bra kvalitet og noen jeg vil fortsette å taste litt med. Men er jo litt vanskelig å si kvalitet, siden jeg ikke kjenner de ennå.

Jeg er også ganske pen, men har kanskje ikke de kvalitetene menn ser etter i en kjæreste. Jeg vet ikke helt. Ser ganske typisk ut jeg også, med langt blondt hår, slank og sunne interesser. Mulig jeg ikke er så pen som jeg føler meg da hehe, er sikkert veldig mange søte jenter der inne.

Skrevet

Jeg er også ganske pen, men har kanskje ikke de kvalitetene menn ser etter i en kjæreste. Jeg vet ikke helt. Ser ganske typisk ut jeg også, med langt blondt hår, slank og sunne interesser. Mulig jeg ikke er så pen som jeg føler meg da hehe, er sikkert veldig mange søte jenter der inne.

Man får flest mld i starten da, men hvorfor er det så viktig å få mange mld?

Jeg som mann fikk ca 10-15 mld første dagen både på sukker og mp, men kvaliteten var ymse..

Som Karm a, hvis dere bare vurderer og dater de dere får mld av så er det jo et veldig begrenset utvalg menn dere søker i.

Hvorfor ikke lete litt selv blant de 99% menn som ikke har sendt dere mld??

Gjest Anna.S
Skrevet

Når en mann skal finne seg en å dele livet med er hvordan hun er som kjæreste like viktig som at utseende er tiltrekkende. Kanskje du virker litt skremmende på dem? Uåpnåerlig på en måte?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Man får flest mld i starten da, men hvorfor er det så viktig å få mange mld?

Jeg som mann fikk ca 10-15 mld første dagen både på sukker og mp, men kvaliteten var ymse..

Som Karm a, hvis dere bare vurderer og dater de dere får mld av så er det jo et veldig begrenset utvalg menn dere søker i.

Hvorfor ikke lete litt selv blant de 99% menn som ikke har sendt dere mld??

Plager meg ikke at jeg ikke får 10 meldinger om dagen, spør mest av nysgjerrighet. Sender meldinger til de jeg er interessert i selv jeg, så 99% av de jeg har møtt var det jeg som tok kontakt med. Møter mange bra og oppegående menn, selv om det ikke har vært full klaff foreløpig :)

Skrevet (endret)

Følte det samme da jeg fikk 3 brev i går. Jeg tenkte "uuuhuu! :danse: " Meeeen så leste jeg profilene til disse jentene, og alle skriver i profilen sin at de har litt temperament, samtidig som de sier at de liker skyting :redd:

Endret av Mr.Omg
  • Liker 1
Skrevet

Følte det samme da jeg fikk 3 brev i går. Jeg tenkte "uuuhuu! :danse: " Meeeen så leste jeg profilene til disse jentene, og alle skriver i profilen sin at de har litt temperament, samtidig som de sier at de liker skyting :redd:

Risikosport! :ler:

• Liker 1
Skrevet

We never get what we really want. :sukk:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy søren så mange pene jenter det var på sukker! Hadde aldri blitt lagt merke til jeg. :sukk:

OT: Hvem er den yngste personen du har sett der inne? Tittet innom siden, og jeg kunne visst velge mellom gutter helt ned i 15-årsalderen...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...