Gjest kml Skrevet 27. mars 2012 #181 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har nylig meldt meg inn og ting går fort her. Snakker nå med et par og vil møte de. Men jeg er så redd for at uansett hvor kjekke og interessante de er der, om jeg møter de vil jeg bli veldig skuffet over utseendet/personlighet? Så kjipt for han! Han kan jo seff bli det over meg også, men jeg frykter virkelig en slik situasjon...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #182 Skrevet 27. mars 2012 OT: Hvem er den yngste personen du har sett der inne? Tittet innom siden, og jeg kunne visst velge mellom gutter helt ned i 15-årsalderen...? jeg synes det er litt merkelig når jeg ser gutter som er bare 15-16 år der...det værste er vel når de de som er mye yngre enn meg kontakter meg.jeg blokkerer disse umiddelbart!;P
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #183 Skrevet 27. mars 2012 men jeg lurer på en ting: har sett flere menn som har profil bilde hvor de sitter på toalettet.unnskyld meg men hva er greia med det? 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #184 Skrevet 27. mars 2012 jeg synes det er litt merkelig når jeg ser gutter som er bare 15-16 år der...det værste er vel når de de som er mye yngre enn meg kontakter meg.jeg blokkerer disse umiddelbart!;P Jeg som hadde føler meg alt for ung (18) til å prøve nettdating... Men er det uvanlig med folk ned i 18-årsalderen? Igjen, OT: Hva er forskjellen på å være betalende og ikke-betalende?
Steinar40 Skrevet 27. mars 2012 #185 Skrevet 27. mars 2012 men jeg lurer på en ting: har sett flere menn som har profil bilde hvor de sitter på toalettet.unnskyld meg men hva er greia med det? Det kan bare være at de vil fortelle verden at de ikke er helt gode i hodet. Og det er jo hyggelig av dem egentlig. Slik at alle normale folk kan unngå dem
Sommee Skrevet 27. mars 2012 #186 Skrevet 27. mars 2012 Jeg som hadde føler meg alt for ung (18) til å prøve nettdating... Men er det uvanlig med folk ned i 18-årsalderen? Igjen, OT: Hva er forskjellen på å være betalende og ikke-betalende? Den som betaler kan sende mld til både detalende og ikke betalende. Den som ikke betaler kan kun sende til de som betaler. Tror det er 15 eller 16 årsgrense der. Når det gjelder ei lenger opp her som er redd for å bli skuffet v møte mtp. at bildene ikke stemmer i virkeligheten så vil jeg si det er en begrunnet frykt... Enkelte damer jeg møtte var for å si det pent noe fyldigere enn jeg hadde trodd. Dette gjelder helt sikkert menn også. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mars 2012 #187 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har blitt positivt overrasket noen ganger også,så du trenger ikke nødvendigvis bli skuffet...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #188 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har blitt positivt overrasket noen ganger også,så du trenger ikke nødvendigvis bli skuffet... helt klart! kan gå begge veier for begge parter her:) opplevd både å bli positivt overrasket og negativt.
RoH Skrevet 27. mars 2012 #189 Skrevet 27. mars 2012 Er også ille med menn som har detaljert liste over sin drømmepartner som for eksempel: - Du må være aktiv og ta vare på deg selv (betyr at han egentlig er en overflatisk dritt) - Du må være engasjert i jobben og interessene mine, så kan jeg interessere meg for dine (betyr at han er en egosentrisk dritt) - Du må være sosial, men ikke føle at du alltid må være midtpunktet (betyr at han vil ha en kvinne uten meninger, en såkalt 'nikkedukke') - Du må akseptere at jeg drar på gutteturer med kompisene mine (betyr at han er en utro dritt) - Du må ha mål og ambisjoner (Greit nok igrunnen) - Du må utfordre meg! (Dette er et punkt som er noe de fleste har på sin liste over drømmepartnere, men i realiteten kan mange jenter bli skremt av dette, og er redd for å virke kjedelig, fordi av at han tror han er verdens smarteste siden HAN trenger en intellektuell utfordring. Cry me a fucking river liksom.. :gjeiper: ) 10-0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #190 Skrevet 27. mars 2012 Jenter på Sukker ber om at daten skal bli skuffet. Har enda til gode å møte en som ser minst like bra ut i virkeligheten som på bildet! Hva er vitsen med å laste opp det desidert beste bildet dere har!?
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #191 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Jeg har blitt positivt overrasket av sukker-date. Hun så ganske ordinær ut på profilen, men det som møtte meg var noe brennheit med upåklagelig klesstil. Jeg var så visst ikke flau av å ha med meg henne på Karl Johan. Endret 27. mars 2012 av Pene sko... 1
Gjest Karm a Skrevet 27. mars 2012 #192 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Jeg har blitt positivt overrasket av sukker-date. Hun så ganske ordinær ut på profilen, men det som møtte meg var noe brennheit med upåklagelig klesstil. Jeg var så visst ikke flau av å ha med meg henne på Karl Johan. Du hadde altså blitt flau dersom hun så ordinær ut eller til og med var litt mindre pen? Dette sier jo kanskje en del om deg. Endret 27. mars 2012 av Karm a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #193 Skrevet 27. mars 2012 Det betyr mye for en mann å ha en vakker kvinne ved sin side.
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #194 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Det var ikke sånt ment. Poenget er at hun var en normalt pen dame uansett som jeg var interessert i å møte. Og når jeg endelig møtte henne var hun slående vakker og hadde en klesstil som imponerte meg. Altså ble jeg positivt overrasket. Men det ble med to dater. Det kjølnet litt etter andre daten. Endret 27. mars 2012 av Pene sko... 1
Gjest Karm a Skrevet 27. mars 2012 #195 Skrevet 27. mars 2012 Det betyr mye for en mann å ha en vakker kvinne ved sin side. Mann og mann... Det er snakk om en date, ikke nødvendigvis kvinnen i ditt liv. Dersom jeg er sammen med noen som ser på det som flaut å omgås mindre pene mennesker, så sier det noe om selvbildet hans, som mest sannsynlig er av usikker art.
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #196 Skrevet 27. mars 2012 Utseende er ikke alfa omega på noen måte for min del, men det er lov å bli positivt overrasket? 1
Gjest Karm a Skrevet 27. mars 2012 #197 Skrevet 27. mars 2012 Utseende er ikke alfa omega på noen måte for min del, men det er lov å bli positivt overrasket? Selvsagt er det lov, og det er jo en positiv ting Hvor mange sukkerdates har du vært på?
Utropstegn Skrevet 27. mars 2012 #198 Skrevet 27. mars 2012 Huff, jeg synes det blir så rart å beskrive meg selv jeg.. Får liksom ikke det til på en festlig måte. Jeg greier mye bedre å føre samtaler på meldinger gitt.. Sukker er et rart univers spør du meg, jeg skjønner ikke alltid helt hvordan man skal få napp uten å vie mye tid til det. Men det er kanskje det som er trikset? Hva er deres beste triks for å skille seg ut da? Klart det er lov å bli positiv overrasket, håper nesten heller det for min egen del. Vil tro jeg er bedre på ekte enn bare på nettet gitt (Kanskje litt OT, men....)
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #199 Skrevet 27. mars 2012 7 eller 8 tror jeg. Så har jeg avlyst to. Enkelte dater ble bare med det ene møtet og andre ble til noe mer.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #200 Skrevet 27. mars 2012 Helt ærlig, hvor mange brev (og disse irriterte de hjertene) er vanlig å få per dag? Og er det alltid sånn at det er mannen spør om første date?! :-/ Hva skriver evt dere??? Jeg er dame, 33, akkurat passe sporty og med 3 bilder (inkludert et litt "styggere" så ikke menn skal tro jeg er noe jeg ikke er..) Og ellers noen tips fra menn og samer som er drevne i gamet? Jente, over snittet pen og langt over snittet sporty, fikk 100+ pr dag... Synes det var slitsom og meldte meg av. The end. (Nei, hadde ingen bikini jeg-er-deilig bilder av meg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå