Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tidssone
Skrevet

Envy; du kan skrive hav som helst i profilen din. Det er ikke så mange som leser den, ser du.

I alle fall fikk jeg bøttevis av brev fra menn som helt åpenbart ikke kune lese.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Envy; du kan skrive hav som helst i profilen din. Det er ikke så mange som leser den, ser du.

I alle fall fikk jeg bøttevis av brev fra menn som helt åpenbart ikke kune lese.

Haha, har fått noen av de også ja! :lol:

AnonymBruker
Skrevet

Nå bør jeg kanskje legge til at jeg ikke har vært så aktiv selv, men hva skal man skrive i disse brevene? Synes de hjertene er litt teite egentlig. Og må vel forberede meg på å bli avvist :popcorn:

Skrevet

@Envy: Du skjønner vel at du kommer til å skremme vekk en del menn som faktisk faller inn for kravene dine også da?

Det kan godt hende :sjenert:

Jeg tror ikke jeg er skapt for sånn nettdatingsgreier :gjeiper:

Skrevet (endret)

Dette går begge veier.

*Blar gjennom album* = yay or nay. : /

Endret av Pene sko...
Skrevet

Noen som kan fortelle om møter de har hatt med gutter fra sukker? Jeg skal møte en snart som virker kjempegrei. Men siden han bor i en annen by føler jeg at jeg burde la han sove hos meg over natta, derfor er jeg hakket nervøs....

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Noen som kan fortelle om møter de har hatt med gutter fra sukker? Jeg skal møte en snart som virker kjempegrei. Men siden han bor i en annen by føler jeg at jeg burde la han sove hos meg over natta, derfor er jeg hakket nervøs....

Ville aldri gjort det. Noen har overrasket positivt, men noen har jeg med en gang visst at ikke var noe for meg og da hadde det vært superkleint med overnatting. Daten kan gå kjempebra, men jeg ville ikke tatt den sjansen etter de erfaringene jeg har.

Skrevet

Mer redd for voldtekt enn kleinhet for å si det sånn.

Skrevet

Med god grunn.

Idiotisk å la fremmede mannfolk inn i huset.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ja, det bør man kanskje også tenke på, selv om jeg aldri har møtt på noen jeg har vært redd for sånn sett. Lag heller en avtale om at han sover på hotell.

Skrevet

Ja. Avtalen er nå at han skal ha en annen soveplass, så kan han heller sove hos meg om jeg føler for det :-) men! Hvordan er det skumlere å la gutter fra internett sove hos deg enn feks en ONS? Han fra internwt har jeg jo blitt litt kjent med over noen uker, likevel er jeg mer trygg på å ta med gutter hjem fra byen som jeg ikke kjenner. Superrart! Er personlig kontakt virkelig så avgjørende mon tro?

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ja. Avtalen er nå at han skal ha en annen soveplass, så kan han heller sove hos meg om jeg føler for det :-) men! Hvordan er det skumlere å la gutter fra internett sove hos deg enn feks en ONS? Han fra internwt har jeg jo blitt litt kjent med over noen uker, likevel er jeg mer trygg på å ta med gutter hjem fra byen som jeg ikke kjenner. Superrart! Er personlig kontakt virkelig så avgjørende mon tro?

For min del er personlig kontakt superviktig. Føler meg ikke trygg på en fyr før jeg har sett han live. Har mange ganger tenkt på at jeg sikkert ville følt meg tryggere dersom jeg så en videosnutt av personen på forhånd.

AnonymBruker
Skrevet

! Er personlig kontakt virkelig så avgjørende mon tro?

Ja, uten tvil. Man danner seg kjapt et mer riktig bilde av en person man har møtt på ordentlig, fordi det er så ekstremt mye mer enn det man sier (skriver) som kommuniserer hvordan man er.

Derfor er jeg generelt "skeptisk" til å bruke masse tid på skrive med folk på nett, fordi det egentlig er irrelevant.

Skrevet (endret)

Om du føler noe som helst gnist er det uten tvil best å arrangere et treff så raskt som mulig for å finne ut.

Jeg gamblet en gang, og reiste hjem til henne allerede på første daten etter at hun iniviterte meg. Det gikk jo fint kan man si. ;) Generelt burde man være litt ekstra forsiktig. Den søte Guro kunne fort vise seg å være bøffe Hugo med store venner på besøk.

Jeg kan legge til info om at jeg hadde opplyst mine nærmeste om at jeg skulle til den og den adressen og hadde nødnummeret klart på mobilen i tilfelle det var en set up. Paranoid much? Men man kan aldri være sikker nok. Hun hadde også sikkerhet på plass. Storebroren kom "tilfeldigvis" innom for å hente noen nøkler en time ut i daten, og da lå vi sammen i sofaen og klinte. Hahaha!

Endret av Pene sko...
Skrevet

Hvordan er det skumlere å la gutter fra internett sove hos deg enn feks en ONS? Han fra internwt har jeg jo blitt litt kjent med over noen uker, likevel er jeg mer trygg på å ta med gutter hjem fra byen som jeg ikke kjenner. Superrart! Er personlig kontakt virkelig så avgjørende mon tro?

Begge deler er akkurat like dumt.

Så det kan du jo tenke over.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Begge deler er akkurat like dumt.

Så det kan du jo tenke over.

Må du slenge om deg med kommentarer hele tiden i ele tråder? Du er ikke på sukker.no så skjønner ikke hvorfor du skal være så ivrig i denne diskusjonen.

Skrevet

Må du slenge om deg med kommentarer hele tiden i ele tråder? Du er ikke på sukker.no så skjønner ikke hvorfor du skal være så ivrig i denne diskusjonen.

Jeg forklarte henne illusjonen som hun åpenbart ikke forstår.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame på 30år og har profil på sukker. Jeg har 1000++ treff på siden min i måneden, 250 har gitt meg hjerter og jeg får mail hver dag. Men i virkeligheten er jeg grå mus, usynlig for menn og har vært singel hele livet. Hva er greia med nett? Og hvorfor tar folk sånn av på sukker og liknende sider, men ikke ellers? Tør vi ikke snakkes ansikt til ansikt lengre?

Hva tror dere?

Skrevet

Jeg er dame på 30år og har profil på sukker. Jeg har 1000++ treff på siden min i måneden, 250 har gitt meg hjerter og jeg får mail hver dag. Men i virkeligheten er jeg grå mus, usynlig for menn og har vært singel hele livet. Hva er greia med nett? Og hvorfor tar folk sånn av på sukker og liknende sider, men ikke ellers? Tør vi ikke snakkes ansikt til ansikt lengre?

Hva tror dere?

Det er veldig lite akseptert å prate med fremmende folk i dette landet, ja.

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig, hvor mange brev (og disse irriterte de hjertene) er vanlig å få per dag?

Og er det alltid sånn at det er mannen spør om første date?! :-/ Hva skriver evt dere???

Jeg er dame, 33, akkurat passe sporty og med 3 bilder (inkludert et litt "styggere" så ikke menn skal tro jeg er noe jeg ikke er..)

Og ellers noen tips fra menn og samer som er drevne i gamet?

Jeg var aktivt medlem på sukker i ca en måned.

DVS. jeg stalket alle jeg kjenner som jeg fant på sukker og gapskrattet av profilene deres,

Jeg fikk mye respons fra mange forskjellige menn.

Desverre var alle sukkerbrukerene jeg ble kontaktet av og kom over av den karakter at jeg husket hvorfor jeg var singel i utgangspunktet og hvorfor jeg trivdes med nettopp det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...