AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #201 Skrevet 27. mars 2012 Fått tre-fire henveldelser på tre måneder. Ser nokså bra ut, men har svært få besøkende. Tror det kan skyldes at jeg grunnet ganske lav høyde ikke kommer opp i online- og søk-listene til folk.
AloeVera Skrevet 27. mars 2012 #202 Skrevet 27. mars 2012 Jeg fikk rundt 10 brev om dagen, mer eller mindre. Men nå har jeg tatt en pause og forhåpentligvis sluttet helt med å være på sukker
Flanør Skrevet 27. mars 2012 #203 Skrevet 27. mars 2012 Jente, over snittet pen og langt over snittet sporty, fikk 100+ pr dag... Synes det var slitsom og meldte meg av. The end. (Nei, hadde ingen bikini jeg-er-deilig bilder av meg) Wow. Jeg fikk kanskje et brev pr. dag. Det må bety at du er 100 ganger mer attraktiv enn meg, eller hva? Gratulerer! 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mars 2012 #204 Skrevet 27. mars 2012 Jenter på Sukker ber om at daten skal bli skuffet. Har enda til gode å møte en som ser minst like bra ut i virkeligheten som på bildet! Hva er vitsen med å laste opp det desidert beste bildet dere har!? Det gjør guttene også, men jeg pleier å sjekke ut facebookprifilen til de som har få eller litt utydelige bilder. Liker å se hele fyren så jeg ser hva slags klesstil han har. Er ofte klesstilen og holdningen som bestemmer om jeg blir positivt eller negativt overrasket. Ansiktet pleier jo å stemme med virkeligheten.
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #205 Skrevet 27. mars 2012 Wow. Jeg fikk kanskje et brev pr. dag. Det må bety at du er 100 ganger mer attraktiv enn meg, eller hva? Gratulerer! *Host* En MANN som får brev hver dag!? Hva slags hunk er du da, Flanør? Kunne du sendt ditt nick på PM. Jeg vil veldig gjerne se hvordan din profil er kontra min egen.
Flanør Skrevet 27. mars 2012 #206 Skrevet 27. mars 2012 *Host* En MANN som får brev hver dag!? Hva slags hunk er du da, Flanør? Kunne du sendt ditt nick på PM. Jeg vil veldig gjerne se hvordan din profil er kontra min egen. Haha! Jeg har deaktivert den nå. Men brevene burde da renne inn hos deg. Liker ikke damer skriveføre og velkledde menn?
Gjest Karm a Skrevet 27. mars 2012 #207 Skrevet 27. mars 2012 *Host* En MANN som får brev hver dag!? Hva slags hunk er du da, Flanør? Kunne du sendt ditt nick på PM. Jeg vil veldig gjerne se hvordan din profil er kontra min egen. Flanør er hjertelig velkommen til å sende nick til min innboks også
Flanør Skrevet 27. mars 2012 #208 Skrevet 27. mars 2012 Flanør er hjertelig velkommen til å sende nick til min innboks også Hyggelig, men denne grinebiteren er opptatt ;-)
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #209 Skrevet 27. mars 2012 Jeg får ikke brev hver dag, nei. Når jeg selv er aktiv er det snakk om kanskje 1-2 henvendelser i uka.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mars 2012 #210 Skrevet 27. mars 2012 Alle er velkommen til å sende nicket sitt til meg også. Jeg er nysgjerrig
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mars 2012 #211 Skrevet 27. mars 2012 Hyggelig, men denne grinebiteren er opptatt ;-) Regner med du var litt mer imøtekommende på sukker enn på KG...Eller var det grinebiterfaktoren damene fallt for?
Gjest Karm a Skrevet 27. mars 2012 #212 Skrevet 27. mars 2012 Hyggelig, men denne grinebiteren er opptatt ;-) *Ligger i fosterstilling og griner* 2
Flanør Skrevet 27. mars 2012 #213 Skrevet 27. mars 2012 Regner med du var litt mer imøtekommende på sukker enn på KG...Eller var det grinebiterfaktoren damene fallt for? Inne og utestemme vet du ;-) Grinebiteri vet jeg ikke, men damene jeg skrev med likte stort sett at jeg var krass og direkte, selv om noen mente jeg var en uforskammet tølper også da. Vil ikke si jeg klandrer dem for det nei :-)
Flanør Skrevet 27. mars 2012 #214 Skrevet 27. mars 2012 *Ligger i fosterstilling og griner* Det tenkte jeg nok :-)
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #215 Skrevet 27. mars 2012 Mann her... I starten fikk jeg ca 3-4 brev hver dag. Etter ca 2mnd var det nede i 2-3 i uka. Har deaktivert profilen iogmed jeg fant drømmedama ganske fort der Mengden brev har egentlig lite å si. Ville heller hatt få seriøse henvendelser enn ørten useriøse. Det skal jo bare ETT brev til fra den "rette", så er det gjort En ting jeg har lært utifra sukker osv, er at: Pene slanke/gjennomsnittlige jenter må regne med STOR pågang, og behøver ikke være så aktive selv. Mindre pene og overvektige jenter stiller litt bak i køen. Kjipt men sånn er det nå bare. Gjelder forsåvidt menn også. Folk kan si hva dem vil, men det blir mye fokus på utseende på disse datingsidene. Hovedbildet BØR være bra, iogmed det er førsteinntrykket. Ironisk nok hadde ikke kjæresten min bilde engang da vi kom i prat med hverandre på nett. Så LITT flaks må man ha 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #216 Skrevet 2. april 2012 Hmm..leste litt i tråden nå, og utifra det dere sier om antall brev og hjerter ol. så må da jeg være ganske så gjennomsnittlig i utseene / mindre pen Er helt ny og på to dager har jeg fått 2 brev og 1 hjerte. Ingen av dem som interesserer meg. Snakket litt med den ene personen men virket som at han kun var ute etter en ting. Kan jeg forresten spørre dere hva dere gjør med de henvendelsene dere ikke er interessert i? Skriver dere et avvisende brev til dem eller bare ignorerer dere dem?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #217 Skrevet 2. april 2012 Hmm..leste litt i tråden nå, og utifra det dere sier om antall brev og hjerter ol. så må da jeg være ganske så gjennomsnittlig i utseene / mindre pen Er helt ny og på to dager har jeg fått 2 brev og 1 hjerte. Ingen av dem som interesserer meg. Snakket litt med den ene personen men virket som at han kun var ute etter en ting. Kan jeg forresten spørre dere hva dere gjør med de henvendelsene dere ikke er interessert i? Skriver dere et avvisende brev til dem eller bare ignorerer dere dem? 99% av alle jentene på sukker bare ignorer, men jeg foretrekker heller å få et avvisende brev.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #218 Skrevet 2. april 2012 Mann her... I starten fikk jeg ca 3-4 brev hver dag. Etter ca 2mnd var det nede i 2-3 i uka. Har deaktivert profilen iogmed jeg fant drømmedama ganske fort der Mengden brev har egentlig lite å si. Ville heller hatt få seriøse henvendelser enn ørten useriøse. Det skal jo bare ETT brev til fra den "rette", så er det gjort En ting jeg har lært utifra sukker osv, er at: Pene slanke/gjennomsnittlige jenter må regne med STOR pågang, og behøver ikke være så aktive selv. Mindre pene og overvektige jenter stiller litt bak i køen. Kjipt men sånn er det nå bare. Gjelder forsåvidt menn også. Folk kan si hva dem vil, men det blir mye fokus på utseende på disse datingsidene. Hovedbildet BØR være bra, iogmed det er førsteinntrykket. Ironisk nok hadde ikke kjæresten min bilde engang da vi kom i prat med hverandre på nett. Så LITT flaks må man ha Du må jo være modell eller noe, for det der er helt latterlig bra respons.
Envy Skrevet 2. april 2012 #219 Skrevet 2. april 2012 Jeg synes ikke responsen der inne var så enorm, et par brev om dagen, kontra f.eks nettby, hvor brevene rant inn så det ble rent slitsomt. Men det er sant som Anon over her sier, det er bare ETT brev fra den rette som skal til Kan responsen være laber fordi jeg stiller over middels høye krav? Orker ikke så mye post fra folk som overhode ikke interesserer meg, så skrev opp en del "må ha" krav
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #220 Skrevet 2. april 2012 @Envy: Du skjønner vel at du kommer til å skremme vekk en del menn som faktisk faller inn for kravene dine også da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå