Sommee Skrevet 10. april 2012 #241 Skrevet 10. april 2012 Jeg var aktivt medlem på sukker i ca en måned. DVS. jeg stalket alle jeg kjenner som jeg fant på sukker og gapskrattet av profilene deres, Jeg fikk mye respons fra mange forskjellige menn. Desverre var alle sukkerbrukerene jeg ble kontaktet av og kom over av den karakter at jeg husket hvorfor jeg var singel i utgangspunktet og hvorfor jeg trivdes med nettopp det. Og det konkluderte du med av å se bilder og skrive noen meldinger?
Gjest HunterLady Skrevet 10. april 2012 #242 Skrevet 10. april 2012 Jeg skal nå deaktivere både profilen på Sukker og på Møteplassen. Men jeg vil gjerne si at responsen på Møteplassen er veldig mye større. Så for de som sliter på Sukker, så kan Møteplassen være en idé.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #243 Skrevet 10. april 2012 Jeg skal nå deaktivere både profilen på Sukker og på Møteplassen. Men jeg vil gjerne si at responsen på Møteplassen er veldig mye større. Så for de som sliter på Sukker, så kan Møteplassen være en idé. Kan jeg spørre hvorfor du skal deaktivere profilene dine? Er du misfornøyd med begge sidene eller er du ikke singel lenger?
Gjest HunterLady Skrevet 10. april 2012 #244 Skrevet 10. april 2012 Kan jeg spørre hvorfor du skal deaktivere profilene dine? Er du misfornøyd med begge sidene eller er du ikke singel lenger? Nei, er ennå singel Men nettdating er nok ikke min greie. Satser på at kjærligheten dukker opp under andre omstendigheter.
Blomst89 Skrevet 14. april 2012 #245 Skrevet 14. april 2012 Etter å ha lest noen av innleggene her tror jeg virkelig jeg må ha gjort noe feil med profilteksten min (eller noe annet) på Sukker. De siste månedene har jeg fått meldinger fra mellom 2 og 8 personer i måneden (mest de første måneden, og så har det dabbet mer og mer av). Første måneden fikk jeg en god det meldinger, særlig siden jeg i tillegg tok en måned med superbruker-medlemskap. Nå er jeg gratismedlem igjen, fordi jeg som student ikke gidder å betale flere hundre kroner i måneden for å kanskje finne meg en gutt å date. Jeg er ganske søt/pen, men vet ikke om bildene mine der inne er "attraktive" nok? Føler i tillegg at jeg har en fin profiltekst (har fått en jeg tidligere datet derifra til å lese gjennom den også). Så skjønner ikke helt hvorfor jeg får så utrolig lite respons. Kanskje jeg har for mange strenge krav i relasjonstesten? Eller kanskje problemet mitt er at jeg er lav (litt under 160), og mange gutter gjerne vil ha litt høyere jenter? Noen som har noen tips til hva jeg bør endre på på profilen min for å få mere respons? Og hvor lange profiltekster er det normalt å ha for ei jente? Får jo ikke tilgang til andre jenters profiler når jeg selv er jente, og gidder ikke begynne å lage en gutte-profil bare for å få sett det heller..
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #246 Skrevet 14. april 2012 Etter å ha lest noen av innleggene her tror jeg virkelig jeg må ha gjort noe feil med profilteksten min (eller noe annet) på Sukker. De siste månedene har jeg fått meldinger fra mellom 2 og 8 personer i måneden (mest de første måneden, og så har det dabbet mer og mer av). Første måneden fikk jeg en god det meldinger, særlig siden jeg i tillegg tok en måned med superbruker-medlemskap. Nå er jeg gratismedlem igjen, fordi jeg som student ikke gidder å betale flere hundre kroner i måneden for å kanskje finne meg en gutt å date. Jeg er ganske søt/pen, men vet ikke om bildene mine der inne er "attraktive" nok? Føler i tillegg at jeg har en fin profiltekst (har fått en jeg tidligere datet derifra til å lese gjennom den også). Så skjønner ikke helt hvorfor jeg får så utrolig lite respons. Kanskje jeg har for mange strenge krav i relasjonstesten? Eller kanskje problemet mitt er at jeg er lav (litt under 160), og mange gutter gjerne vil ha litt høyere jenter? Noen som har noen tips til hva jeg bør endre på på profilen min for å få mere respons? Og hvor lange profiltekster er det normalt å ha for ei jente? Får jo ikke tilgang til andre jenters profiler når jeg selv er jente, og gidder ikke begynne å lage en gutte-profil bare for å få sett det heller.. Hvis du er interessert så kan du ta en titt på min profil, også kan jeg få se på din. Jeg får relativt god respons. Send meg en PM dersom du vil.
Pene sko... Skrevet 15. april 2012 #247 Skrevet 15. april 2012 (endret) Send meg gjerne brukernavnet på PM, så tar jeg en titt og kommer med velmente råd. Jeg er ganske søt/pen, men vet ikke om bildene mine der inne er "attraktive" nok? Føler i tillegg at jeg har en fin profiltekst (har fått en jeg tidligere datet derifra til å lese gjennom den også). Så skjønner ikke helt hvorfor jeg får så utrolig lite respons. Kanskje jeg har for mange strenge krav i relasjonstesten? Eller kanskje problemet mitt er at jeg er lav (litt under 160), og mange gutter gjerne vil ha litt høyere jenter? Det skal mye til for at bildene ikke er attraktive nok sett gjennom en manns øyne. Jeg tror ikke problemet ligger der. Bor du sentralt? Dette er viktig for å få god respons. Om du bord i Troms vil du ha et lite problem siden folk generelt er litt skeptiske og redde for avstandsforhold. Mange menn (og damer, for så vidt) er jævlig overfladiske på nettet. Du må ha et bilde som viser din kroppsfasong. Mange krysser av på gjennomsnittelig kroppsbygning, noe som er et vagt og høyst tolkbart begrep. Der av burde man med et bilde oppklare hvordan du ser ut. Et bilde sier tross alt mer enn tusen ord. For å være ærlig kikker jeg veldig sjeldent på match-treet. Kommunikasjonen skjer gjennom tekst etter at jeg har lest profilteksten og sett albumet. Høyde skal heller ikke være et problem. Jeg har truffet flere som ligger på +/- 160. Dette er en fin høyde. Selv om du går på høye hæler vil du fremdeles være lavere enn meg. For øvrig er jeg bare 180. Endret 15. april 2012 av Pene sko...
Blomst89 Skrevet 15. april 2012 #248 Skrevet 15. april 2012 Send meg gjerne brukernavnet på PM, så tar jeg en titt og kommer med velmente råd. Skal ta og sende deg brukernavnet. Hadde vært greit med litt tilbakemelding/råd. Jeg hadde jo en periode hvor jeg fikk ganske bra respons, men av en eller annen grunn har det dabbet veldig av i det siste.. Det skal mye til for at bildene ikke er attraktive nok sett gjennom en manns øyne. Jeg tror ikke problemet ligger der. Bor du sentralt? Dette er viktig for å få god respons. Om du bord i Troms vil du ha et lite problem siden folk generelt er litt skeptiske og redde for avstandsforhold. Mange menn (og damer, for så vidt) er jævlig overfladiske på nettet. Du må ha et bilde som viser din kroppsfasong. Mange krysser av på gjennomsnittelig kroppsbygning, noe som er et vagt og høyst tolkbart begrep. Der av burde man med et bilde oppklare hvordan du ser ut. Et bilde sier tross alt mer enn tusen ord. Jeg bor i Trondheim, kanskje 15-20 min i gåavstand fra sentrum, så vil nå si at det er rimelig sentralt. Er jo mange gutter i Trondheimsområdet også (selv om det sikkert er enda flere i f.eks. Oslo, da), så tror nok ikke det er det som er problemet. Har også noen bilder av meg i albumet hvor hele meg vises, så da kan de jo også se at jeg har en normal kropp (jeg er en av de som krysset av for gjennomsnittlig). Kanskje problemet også er at jeg har vært lite pålogget i det siste, og når jeg i tillegg ikke er superbruker så blir jeg kanskje da lite synling? Ellers så er det noe av det jeg har skrevet som ikke fanger interessen til gutta lenger. Ikke godt å vite. Vurderer å ta en ny måned med superbruker-medlemskap snart da, for så i går at det er mange av de kjekke guttene i Trondheim som heller ikke er superbrukere, og da blir det plutselig vanskelig å få kontakt med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #249 Skrevet 15. april 2012 Det med synlighet har noe å si, jeg ser i hvert fall at det er nokså mange innom profilen min nå når jeg er superbruker osv. Men jeg får varierende med post, og mye er helt teite "hei, fine dame/ta en kaffe?/søker?" som jeg ikke gidder å bruke tid på. Får noen hjerter, men hva skal jeg gjøre da? Takke? Vente på at de tar kontakt? Jeg vet jo ikke om de har delt ut hjerter til hundre jenter eller om de faktisk synes jeg er nokså interessant - det er lettere å skjønne om de skriver noe... Sånn generelt: det kan gå dager uten at jeg får noe post, så kan jeg få noen uinteressante henvendelser pr dag, 2-3 hjerter i uka kanskje. Fornøyd med utseendet mitt, men framstår ikke som noen åpen gjennomsnittsdame (ikke noe negativt i å være det! men jeg er det ikke) og har stort sett turtøy på i albumbildene, så det er sikkert mange som ikke blir tiltrukket.
Gjest HunterLady Skrevet 15. april 2012 #250 Skrevet 15. april 2012 Blomst89: Jeg har tatt en titt på profilen din. Du virker veldig jordnær, seriøs og søt, og har fine bilder. Teksten din er veldig bra synes jeg. Jeg tror problemet kan være at du kanskje virker for snill og grei? Jeg har ikke noe fasit på dette, men en god del der inne er nok ute etter de som er litt villere, om du skjønner. Men dette trenger jo ikke være en dårlig ting, for da slipper du å treffe på de som er useriøse og som ikke passer til deg. Jeg ville også satset på et profilbilde der du smiler og ser ut som du har det gøy!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #251 Skrevet 15. april 2012 TS her. Gøy at denne tråden har tatt av. Dette er noe mange single lurer på! Selv er profilen deaktivert. Møtte plutselig en kompis til en kompis. Bra kar Men det var en hverdagspiff å date på sukker. Men oftest var det veldig overfladisk da vi først møttes. Moro med "trening" på dating da. Alle trenger det. Lykke til der ute!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå