AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #81 Skrevet 18. mars 2012 Om ikke eldre, så i hvert fall noen som er litt mer modne i toppen. Jeg er eldre i toppen og i år, og lover å behandle deg pent 2
Gjest made4u Skrevet 18. mars 2012 #82 Skrevet 18. mars 2012 Jeg for min del kan ikke huske å ha fått en eneste henvendelse på sukker, om det er fordi jeg ikke er betalende medlem eller fordi jeg er uinteressant for det motsatte kjønn vet jeg ikke? Benytter samme brukernavn som her forresten, made4u.
Gjest Tidssone Skrevet 18. mars 2012 #83 Skrevet 18. mars 2012 Tar du selv kontakt på sukker, made4u? 1
Gjest Tidssone Skrevet 18. mars 2012 #84 Skrevet 18. mars 2012 Og om du gjør, hvordan gjør du det? (Ble en gang kontaktet av en med ditt nick, tror jeg. Mulig han skrev det litt annerledes.)
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #85 Skrevet 18. mars 2012 Off topic, men kunne du ikke heller skrevet "sukker.NO" i trådtittelen fremfor SUKKER? Trodde det skulle være en diskusjon rundt SUKKER i seg selv, og ikke sukker.no. Kan ingen fikse det? Sånne ting gjør meg så pizzed!
Gjest Tidssone Skrevet 18. mars 2012 #86 Skrevet 18. mars 2012 Når tråden ligger på singelforumet, er sukker et kjent begrep, tenker jeg? 3
Gjest Karm a Skrevet 18. mars 2012 #87 Skrevet 18. mars 2012 Off topic, men kunne du ikke heller skrevet "sukker.NO" i trådtittelen fremfor SUKKER? Trodde det skulle være en diskusjon rundt SUKKER i seg selv, og ikke sukker.no. Kan ingen fikse det? Sånne ting gjør meg så pizzed! Folk som skriver "pizzed" med "z" er ennå mer irriterende! Sjekk hvilket underforum de ulike sakene ligger i neste gang du går inn på en tråd. Det skal ikke være så vanskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #88 Skrevet 18. mars 2012 Folk som skriver "pizzed" med "z" er ennå mer irriterende! Sjekk hvilket underforum de ulike sakene ligger i neste gang du går inn på en tråd. Det skal ikke være så vanskelig. Jeg skriver med zzzzzzz fordi jeg vet at sånne fjortis-fanatikere som deg blir pizzed.
Gjest Karm a Skrevet 18. mars 2012 #89 Skrevet 18. mars 2012 Jeg skriver med zzzzzzz fordi jeg vet at sånne fjortis-fanatikere som deg blir pizzed. Drit i å ødelegge tråden er du snill. Gå tilbake til kosthold&trening, og lag en tråd om raffinert sukker! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #90 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er jente, og skjønner ikke dette med at jenter blir nedrent av meldinger. Er det virkelig vanlig å få 20 unike henvendelser om dagen? Synes jeg har en ganske grei profil, fint profilbilde, greie helfigursbilder, godt språk(noe jeg synes er viktig),osv. Kan ikke skjønne hva som er galt? Kan det hende at jeg har vært for streng i relasjonstesten? Skrev viktig på det meste, har jeg utelukket mange da? Synes forøvrig det matchingsystemet deres virker tåpelig. Jeg vil se hva folk har skrevet+bildene, for så evt. å møte dem i virkeligheten. Har ikke noe tro på det utsorteringssystemet til Sukker. Så over til en annen ting: kan man ikke se profilene til damene? Hadde jo vært greit å se hva andre skrev, slik at man kan se hva man "konkurrerer" mot.
Gjest Karm a Skrevet 18. mars 2012 #91 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er jente, og skjønner ikke dette med at jenter blir nedrent av meldinger. Er det virkelig vanlig å få 20 unike henvendelser om dagen? Synes jeg har en ganske grei profil, fint profilbilde, greie helfigursbilder, godt språk(noe jeg synes er viktig),osv. Kan ikke skjønne hva som er galt? Kan det hende at jeg har vært for streng i relasjonstesten? Skrev viktig på det meste, har jeg utelukket mange da? Synes forøvrig det matchingsystemet deres virker tåpelig. Jeg vil se hva folk har skrevet+bildene, for så evt. å møte dem i virkeligheten. Har ikke noe tro på det utsorteringssystemet til Sukker. Så over til en annen ting: kan man ikke se profilene til damene? Hadde jo vært greit å se hva andre skrev, slik at man kan se hva man "konkurrerer" mot. Tror ikke det er normalt å få direkte så mange som 20 unike henvendelser hver dag. Men jeg får alt fra 3-10 daglig. Jeg har greie bilder, awesome tekst og var "streng" i relasjonstesten, eller dvs ærlig. Vil jo at matchene skal bli mest mulig korrekt. Du kan se profilen til enkelte damer dersom du går i diskusjonsforumet. Ellers så kan du jo alltids huke av for at du er bifil og ser etter begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #92 Skrevet 18. mars 2012 Så 3-10 henvendelser om dagen er altså normalt? Huff, tærer på selvtilliten dette. Skal innrømme at teksten min er litt kjedelig, men jeg synes det blir så påtatt med alle som skal komme med noe fryktelig morsomt og unikt. Er det bare jeg som synes det er litt unaturlig? Tror jeg melder meg ut av hele opplegget.
Gjest Karm a Skrevet 18. mars 2012 #93 Skrevet 18. mars 2012 Så 3-10 henvendelser om dagen er altså normalt? Huff, tærer på selvtilliten dette. Skal innrømme at teksten min er litt kjedelig, men jeg synes det blir så påtatt med alle som skal komme med noe fryktelig morsomt og unikt. Er det bare jeg som synes det er litt unaturlig? Tror jeg melder meg ut av hele opplegget. Jeg vet jo egentlig ikke hva som er normalt, siden jeg kun har meg selv som erfaringsgrunnlag, men det varierer nok selvfølgelig en del. Noen får drøssevis, andre får litt, mens noen får nesten ingen. De som ikke får noen har enten uheldige bilder eller uheldig/kjedelig tekst. Du trenger ikke å være fryktelig morsom, men for å skille deg ut blant tusenvis av andre, så kan det være litt smart å tenke litt utenfor boksen. Når datingen foregår på nettet, så er det veldig lett å finne andre kjedelig.
ElectricScum Skrevet 18. mars 2012 #94 Skrevet 18. mars 2012 Så 3-10 henvendelser om dagen er altså normalt? Huff, tærer på selvtilliten dette. Skal innrømme at teksten min er litt kjedelig, men jeg synes det blir så påtatt med alle som skal komme med noe fryktelig morsomt og unikt. Er det bare jeg som synes det er litt unaturlig? Tror jeg melder meg ut av hele opplegget. Hvor ofte er du innom profilen din, da? Om du bare stikker innom én gang i uka så "synes" du ikke like stor grad som når du er oftere online. Jeg opplever at det ramler inn masse meldinger om jeg er pålogget en time eller to, men er man derimot pålogget døgnet rundt tror jeg folk kan bli lei av trynet ditt som stadig dukker på på "online nå". Merker iallfall selv jeg blir litt fed-up av å se de samme, svette karene som alltid står som online de gangene jeg titter innom. 1
Pene sko... Skrevet 18. mars 2012 #95 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er eldre i toppen og i år, og lover å behandle deg pent Herlig!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #96 Skrevet 18. mars 2012 Jeg for min del kan ikke huske å ha fått en eneste henvendelse på sukker, om det er fordi jeg ikke er betalende medlem eller fordi jeg er uinteressant for det motsatte kjønn vet jeg ikke? Benytter samme brukernavn som her forresten, made4u. Ingenting galt med utseendet i hvert fall, men det er ikke så vanlig at jenter tar kontakt. Og ikke kan de det heller, når du ikke er betalende medlem (bare superbrukere som kan kontakte deg da). Du får kontakte noen selv
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #97 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er jente, og skjønner ikke dette med at jenter blir nedrent av meldinger. Er det virkelig vanlig å få 20 unike henvendelser om dagen? Synes jeg har en ganske grei profil, fint profilbilde, greie helfigursbilder, godt språk(noe jeg synes er viktig),osv. Kan ikke skjønne hva som er galt? Kan det hende at jeg har vært for streng i relasjonstesten? Skrev viktig på det meste, har jeg utelukket mange da? Synes forøvrig det matchingsystemet deres virker tåpelig. Jeg vil se hva folk har skrevet+bildene, for så evt. å møte dem i virkeligheten. Har ikke noe tro på det utsorteringssystemet til Sukker. Så over til en annen ting: kan man ikke se profilene til damene? Hadde jo vært greit å se hva andre skrev, slik at man kan se hva man "konkurrerer" mot. Jo mer bimbo du ser ut, jo flere henveldelser får du. Jeg går gjerne etter de som ser litt mer naturlige ut og har et pent smil. Disse får ikke alltid så mange henvendelser. Du virker som en bra jente, du. Hva er nicket ditt der inne?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #98 Skrevet 18. mars 2012 En kjedelig profiltekst gjøre ikke at menn ikke kontakter deg. Menn tenker utseende, utseende, utseende. Får du få henveldelser finnes det kun én forklaring: dårlig profilbilde. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #99 Skrevet 18. mars 2012 Jo mer bimbo du ser ut, jo flere henveldelser får du. Jeg går gjerne etter de som ser litt mer naturlige ut og har et pent smil. Disse får ikke alltid så mange henvendelser. Du virker som en bra jente, du. Hva er nicket ditt der inne? Ah, jeg skjønner. Prøver heller å se litt naturlig og blid ut på bildene, inkl. profilbildet. Det blir bare ikke naturlig for meg å ta bilde foran speilet på badet, med trutmunn og utrigning. Er det virkelig det menn vil ha? Takk for komplimentet, men jeg tør nok dessverre ikke å si nicket mitt her. Godt å høre at det fins noen ikke går etter bimbo-utseendet da.
Pene sko... Skrevet 18. mars 2012 #100 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Jeg går ikke for bimbo-look. En god profiltekst med godt språk og interesser som tiltaler meg, kombinert med en anstendig klesstil er veien inn til meg. Et normalt pent smil sjarmerer meg. Endret 18. mars 2012 av Pene sko...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå