Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da er du over gjennomsnittlig :) Jeg mottar kanskje 1-2 i måneden. Vil si jeg er litt over gjennomsnittlig utseendemessig, men dessverre kun 1.66, noe som gjør meg uinteressant for de fleste. Ja, folk blir ganske overfladiske på nettdatingsider :gjeiper:

Ah, det tror jeg du har litt rett i. Lett å feste seg ved det en kan se av info der inne. Men hvis du tar kontakt først og bare er hyggelig, så får du vel noen svar?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, folk blir ganske overfladiske på nettdatingsider :gjeiper:

Det er gøy når man spør om ting som de burde ha lest om i min profil, men som de tydeligvis ikke har gjort. Altfor mange blar bare gjennom albumet og trekker en konklusjon. Boken dømmes etter omslaget på nettet, dessverre.

Endret av Pene sko...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var medlem på sukker, og joda, det finnes nok noen som tar sukker.no alvorlig, men de fleste der inne er der for å få seg noe.

Kollegaen min på jobben min skryter på seg nye ligg derfra hver helg, og mannfolka der tar lett til takke med det (så klart, mennene der inne er ikke menn, men små guttevalper).

Har skrevet med flere, men har selv trukket meg rett før vi skulle møtes. Jeg er rett og slett ikke interessert i et ligg med en som tar månedlige turer til Russland for knull, som briefer med advokat-tittelen sin, eller med kirkurgen som skrev flere A4-sider om hvordan kirurgi er (som om jeg bryr meg - som om jeg skulle skreve mer for han da). Virker som om stedet er et "se og bli sett" sted, og et sted for mange som er usikre og rett og slett ikke får seg noe irl, fordi personlighetene deres er ikke-eksisterende.

Slettet meg i fra den prostitusjons-siden der, ja.

En annen ting som forundret meg var alle interessene til guttungene der.

En lege likte gjerne å skrive, spille gitar, stå slalom og kjøre wakeboard. Alt på en dag, i mens han var på skift, eller? Syntes alt for mange syntes de hadde et lite snev av messias-kompleks der inne. :ler:

Jente 29.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: han var ikke på datingsider :sjokkert: :sjokkert:

Ikke? skulle tro det ut i fra det thai-profil-bildet hans. Tydeligvis thai-damer som er hans thing, da? ;)

Skrevet (endret)

Ulikt deg over meg har jeg problemer med å finne seriøse damer på sukker. De virker å være mest opptatt av sex. Men så er jeg også blant de tydeligvis få som vil ha noe mer enn bare sporadiske ligg med forskjellige damer når sjansen byr seg. : /

Jeg har til og med lagt igjen en uttrykkelig fotnote i min profil angående det at jeg ikke vil ha fuckfriends, men de færreste leser profilteksten.

Bah! Skulle ønske jeg var eldre. Damene rundt min alder er sjeldent på utkikk etter noe seriøst. :snurt:

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Hvor gamle er damene rundt din alder, Pene sko...?

Skrevet

Ulikt deg over meg har jeg problemer med å finne seriøse damer på sukker. De virker å være mest opptatt av sex. Men så er jeg også blant de tydeligvis få som vil ha noe mer enn bare sporadiske ligg med forskjellige damer når sjansen byr seg. : /

Jeg har til og med lagt igjen en uttrykkelig fotnote i min profil angående det at jeg ikke vil ha fuckfriends, men de færreste leser profilteksten.

Bah! Skulle ønske jeg var eldre. Damene rundt min alder er sjeldent på utkikk etter noe seriøst. :snurt:

You said it, man!

• Liker 1
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Jeg synes det høres tvilsomt ut at det er så mange damer der inne som er ute etter kun sex. Spesielt siden både Pene Sko og Mr.Omg er på min alder. Tror faktisk det vanligste er at mennene på vår alder er ute etter kun én ting.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var medlem på sukker, og joda, det finnes nok noen som tar sukker.no alvorlig, men de fleste der inne er der for å få seg noe.

Kollegaen min på jobben min skryter på seg nye ligg derfra hver helg, og mannfolka der tar lett til takke med det (så klart, mennene der inne er ikke menn, men små guttevalper).

Har skrevet med flere, men har selv trukket meg rett før vi skulle møtes. Jeg er rett og slett ikke interessert i et ligg med en som tar månedlige turer til Russland for knull, som briefer med advokat-tittelen sin, eller med kirkurgen som skrev flere A4-sider om hvordan kirurgi er (som om jeg bryr meg - som om jeg skulle skreve mer for han da). Virker som om stedet er et "se og bli sett" sted, og et sted for mange som er usikre og rett og slett ikke får seg noe irl, fordi personlighetene deres er ikke-eksisterende.

Slettet meg i fra den prostitusjons-siden der, ja.

En annen ting som forundret meg var alle interessene til guttungene der.

En lege likte gjerne å skrive, spille gitar, stå slalom og kjøre wakeboard. Alt på en dag, i mens han var på skift, eller? Syntes alt for mange syntes de hadde et lite snev av messias-kompleks der inne. :ler:

Jente 29.

Jøss - jeg har et helt annet inntrykk. Greit, du har begge deler der inne - som ute i den virkelige verden. Jeg har allerede lagt merke til flere menn som virker kjempetrivelige, selv om de ikke nødvendigvis passer sammen med meg. Eksen min er også der inne, han er en seriøs, ærlig fyr, og har raskt kommet i kontakt med flere bra damer. Klart det er mye å sile ut, men heldigvis kan en sile ganske raskt og indirekte, uten å såre.

Mangel på personlighet - jaha? Jeg tror heller det er slik at mange av oss har et forholdsvis lite nettverk til daglig, og om en ikke vil bli sammen med kollegaer eller nære venner, er det fint å kunne utvide genpoolen litt. Kjenner flere som har truffet drømmepartneren sin via nettet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det høres tvilsomt ut at det er så mange damer der inne som er ute etter kun sex. Spesielt siden både Pene Sko og Mr.Omg er på min alder. Tror faktisk det vanligste er at mennene på vår alder er ute etter kun én ting.

Det er også mitt inntrykk. Selv har jeg krysset av for at jeg ønsker et langvarig forhold på sukker, men blir likevel nedrent av menn som foreslår uforpliktende.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Det er også mitt inntrykk. Selv har jeg krysset av for at jeg ønsker et langvarig forhold på sukker, men blir likevel nedrent av menn som foreslår uforpliktende.

Jepp. Samme her. Jeg skriver også i brevene med de at jeg ikke vil møtes med mindre jeg føler at det kan bli noe mer enn bare sex. Dessverre er det slik at de likevel ikke fatter hva jeg mener og fortsetter i sex-sporet sitt. Slitsomt.

Skrevet (endret)

Så langt har jeg datet tre damer fra sukker som brått sluttet kontakten etter noen ligg med meg. Det ender med en sms eller en samtale der hun gråtkvalt forteller at dette ikke fungerer av ymse årsaker, men jeg er selvsagt en meget flott mann, så det er liksom ikke der det ligger i følge dem. Yeah, right...

Rundt 22 år er min aldersgruppe.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Så langt har jeg datet tre damer fra sukker som brått sluttet kontakten etter noen ligg med meg. Det ender med en sms eller en samtale der hun gråtkvalt forteller at dette ikke fungerer av ymse årsaker, men jeg er selvsagt en meget flott mann, så det er liksom ikke der det ligger. Yeah, right...

Rundt 22 år er min aldersgruppe.

Vel, det er jo faktisk slik at det ikke alltids må fungere selv om man har sex. Det betyr ikke at de bare var ute etter sex, selv om de dumpet deg etter noen ligg. Tvert imot kan det jo være at de faktisk så noe mer med deg, men at kjemien til syvende og sist ikke funka. Derfor følte de seg kanskje billig og ekkel som hadde ligget med deg til ingen nytte, derfor gråtkvalte telefonsamtaler.

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Samme her. Jeg skriver også i brevene med de at jeg ikke vil møtes med mindre jeg føler at det kan bli noe mer enn bare sex. Dessverre er det slik at de likevel ikke fatter hva jeg mener og fortsetter i sex-sporet sitt. Slitsomt.

Enig, enig.

Skrevet (endret)

Nei, jeg tror ikke helt på det heller, TK. De lekte nok mer betatte enn de egentlig var tror jeg. Kalte meg for gutten sin og lurte på om det var for tidlig å kalle oss for kjærester, ville presentere meg for hele slekten, osv. I det hele tatt virket det rart i mitt hode.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Det kan hende at jenter tidlig i tjueårene rett og slett har sex med den de dater før de vet om de faktisk er interessert?

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Nei, jeg tror ikke helt på det heller, TK. De lekte nok mer betatte enn de egentlig var tror jeg. Kalte meg for gutten sin og lurte på om det var for tidlig å kalle oss for kjærester, ville presentere meg for hele slekten, osv. I det hele tatt virket det rart i mitt hode.

Joda, det finnes nok slike jenter, men jeg kjenner min aldersgruppe og jentene her er ikke slik du beskriver, så det høres bare merkelig ut. Jeg tipper at du går for de som kanskje er rundt 20-22 (?), og de er ikke alle helt modne. Dvs at de gjerne har sex med folk selv om de kanskje egentlig ikke er klar for det, fordi de er ikke modne nok til å vite hva de egentlig ser etter.

Men poenget er likevel, de er ikke bare ute etter sex.

Kanskje du bør gå noen år eldre?

Skrevet

Om ikke eldre, så i hvert fall noen som er litt mer modne i toppen.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Om ikke eldre, så i hvert fall noen som er litt mer modne i toppen.

Joda. Men sjansen er større for dette hvis du søker litt eldre.

AnonymBruker
Skrevet

Joda, det finnes nok slike jenter, men jeg kjenner min aldersgruppe og jentene her er ikke slik du beskriver, så det høres bare merkelig ut. Jeg tipper at du går for de som kanskje er rundt 20-22 (?), og de er ikke alle helt modne. Dvs at de gjerne har sex med folk selv om de kanskje egentlig ikke er klar for det, fordi de er ikke modne nok til å vite hva de egentlig ser etter.

Men poenget er likevel, de er ikke bare ute etter sex.

Problemet med det er jo at de aller fleste av jentene vil ha gutter som er eldre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...