AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #21 Skrevet 15. mars 2012 Hva er egentlig disse hjertene dere snakker om, hvor får man dem?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #22 Skrevet 16. mars 2012 Har du skrevet det rett ut i profilteksten din da? Altså at du bare er ute etter seriøse henvendelser. Det mener jeg må være smart. Ja, jeg har skrevet at jeg er ute etter et langvarig forhold, og at jeg tiltrekkes av rolige menn som drikker og fester lite. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 16. mars 2012 #23 Skrevet 16. mars 2012 jeg kjenner en same. skal spørre han ! straks tilbake 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 16. mars 2012 #24 Skrevet 16. mars 2012 :sjokkert: :sjokkert: han var ikke på datingsider :sjokkert: 3
Gjest Tidssone Skrevet 16. mars 2012 #25 Skrevet 16. mars 2012 Sist runde på sukker var det vel mail fra tjue, tjuefem forskjellige de første dagene. Så går det nedover med antall nye som tar kontakt. Fikk ikke like mange hjerter som mail og hjertene kom ofte fra veldig unge Oslogutter.
Gjest True Khaleesi Skrevet 16. mars 2012 #26 Skrevet 16. mars 2012 Og hva er nicket ditt på Sukker? Det er ikke noe jeg er interessert i at hele KG skal få vite. Men dersom du sender meg en PM, så skal jeg vurdere det
Flanør Skrevet 16. mars 2012 #27 Skrevet 16. mars 2012 Jeg får ca 5 hjerter per dag og ca 2-5 brev hver dag. Det viser seg at hjertesenderne og de som faktisk sender noe annet ikke er de samme. De som bare sender hjerter er egentlig bare kjedelige i mine øyne, og jeg tar sjeldent kontakt med de med mindre de skiller seg veldig ut på en positiv måte. Hvor mange tar du kontakt med selv, dvs. førstekontakt?
Gjest True Khaleesi Skrevet 16. mars 2012 #28 Skrevet 16. mars 2012 Hvor mange tar du kontakt med selv, dvs. førstekontakt? Jeg pleier å se igjennom besøkende og de som popper opp på siden. Også pleier jeg å sjekke diskusjonsforumet noen ganger (men der er det ofte bare de samme som går igjen..) Anyways, det du spurte om! Jeg tar ca kontakt med 1-2 per uke. Varierer litt. Dersom jeg ser noe jeg liker, så tar jeg kontakt. Men jeg er nok dessverre veldig picky!
Sophie-Ann Skrevet 16. mars 2012 #29 Skrevet 16. mars 2012 Da må det være noe alvorlig galt med min profil....jeg får nesten ingen respons i det hele tatt.... Jeg har sendt flere meldinger, men intet svar....er ikke særlig bra for selvtillitten min dette her...
Gjest True Khaleesi Skrevet 16. mars 2012 #30 Skrevet 16. mars 2012 Da må det være noe alvorlig galt med min profil....jeg får nesten ingen respons i det hele tatt.... Jeg har sendt flere meldinger, men intet svar....er ikke særlig bra for selvtillitten min dette her... Det er nok ikke noe galt med deg. Men det er mulig at profilen din ikke appellerer særlig pga spesielle ting du har skrevet eller ikke har skrevet? Det er faktisk mange som sliter med å skrive profil slik at den skal skille seg ut i mengden. Finnes sånn profilhjelp der inne har jeg sett. Kanskje det er noe å hente der? Er iallefall sikker på at du er helt herlig
Sophie-Ann Skrevet 16. mars 2012 #31 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Det er nok ikke noe galt med deg. Men det er mulig at profilen din ikke appellerer særlig pga spesielle ting du har skrevet eller ikke har skrevet? Det er faktisk mange som sliter med å skrive profil slik at den skal skille seg ut i mengden. Finnes sånn profilhjelp der inne har jeg sett. Kanskje det er noe å hente der? Er iallefall sikker på at du er helt herlig Tusen takk, skjønne du!! Jeg er nok litt kjedelig i profilen min ja..Kanskje jeg skal få Sukker til å hjelpe meg litt. Jeg har faktisk bedt et KG medlem om hjelp, men jeg tror vedkommende har glemt det...og jeg gidder ikke mase. Jeg sendte masse meldinger med en fyr i forrige uke, han som begynte, og nå har han ikke engang lest den siste jeg sendte. Og det er 6 dager siden. Så han er nok ikke interessert lenger...Jaja, jeg får psyke meg opp og gå på med fornyet styrke Endret 16. mars 2012 av Sophie-Ann
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #32 Skrevet 16. mars 2012 Boplass har også noe å si. Da jeg bodde i Oslo, fikk jeg mange brev om dagen. Flyttet til nord-norge og får nå ett par brev i måneden hehe 1
Sophie-Ann Skrevet 16. mars 2012 #33 Skrevet 16. mars 2012 Jeg bor i Bergen, så det burde være nok mannfolk her
Gjest True Khaleesi Skrevet 16. mars 2012 #34 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Tusen takk, skjønne du!! Jeg er nok litt kjedelig i profilen min ja..Kanskje jeg skal få Sukker til å hjelpe meg litt. Jeg har faktisk bedt et KG medlem om hjelp, men jeg tror vedkommende har glemt det...og jeg gidder ikke mase. Jeg sendte masse meldinger med en fyr i forrige uke, han som begynte, og nå har han ikke engang lest den siste jeg sendte. Og det er 6 dager siden. Så han er nok ikke interessert lenger...Jaja, jeg får psyke meg opp og gå på med fornyet styrke Jeg kan godt hjelpe deg jeg, hvis du har lyst. Er bare å ta kontakt på PM. Det høres ut som han har mistet interessen ja. Dessverre. Men det kan være han er travel og ikke har tid å svare ennå. Jeg har ennå ikke svart en fyr (gått 4 dager), og jeg er faktisk interessert i han. Kanskje jeg bør svare han nuh! Også gikk det en gang 1 uke før jeg fikk svar hos en fyr. Jeg var sikker på at han ikke likte meg mer. Men det gjorde han. Han hadde bare vært i New York en tur :D Endret 16. mars 2012 av True Khaleesi
Steinar40 Skrevet 16. mars 2012 #35 Skrevet 16. mars 2012 Jeg kan godt hjelpe deg jeg, hvis du har lyst. Er bare å ta kontakt på PM. Det høres ut som han har mistet interessen ja. Dessverre. Men det kan være han er travel og ikke har tid å svare ennå. Jeg har ennå ikke svart en fyr (gått 4 dager), og jeg er faktisk interessert i han. Kanskje jeg bør svare han nuh! Også gikk det en gang 1 uke før jeg fikk svar hos en fyr. Jeg var sikker på at han ikke likte meg mer. Men det gjorde han. Han hadde bare vært i New York en tur :D Utifra det du skriver her så får man faktisk inntrykket av at du har holdt på med dette over lengre tid. Du virker ikke mye seriøs da gitt.
Sophie-Ann Skrevet 16. mars 2012 #36 Skrevet 16. mars 2012 Utifra det du skriver her så får man faktisk inntrykket av at du har holdt på med dette over lengre tid. Du virker ikke mye seriøs da gitt. Nå må du slutte Steinar40, man blir ikke mindre seriøs fordi man driver med nettdating over en periode?? 1
Sophie-Ann Skrevet 16. mars 2012 #37 Skrevet 16. mars 2012 Jeg kan godt hjelpe deg jeg, hvis du har lyst. Er bare å ta kontakt på PM. Det høres ut som han har mistet interessen ja. Dessverre. Men det kan være han er travel og ikke har tid å svare ennå. Jeg har ennå ikke svart en fyr (gått 4 dager), og jeg er faktisk interessert i han. Kanskje jeg bør svare han nuh! Også gikk det en gang 1 uke før jeg fikk svar hos en fyr. Jeg var sikker på at han ikke likte meg mer. Men det gjorde han. Han hadde bare vært i New York en tur :D Takk, kanskje jeg gjør det Nå prøver jeg å finne et profil bilde jeg kan bruke....finner ikke noe som jeg syns er fint nok...
Gjest True Khaleesi Skrevet 16. mars 2012 #38 Skrevet 16. mars 2012 Utifra det du skriver her så får man faktisk inntrykket av at du har holdt på med dette over lengre tid. Du virker ikke mye seriøs da gitt. 2 mnd.. Skikkelig lenge. 1
Pene sko... Skrevet 16. mars 2012 #39 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Helt ærlig, hvor mange brev (og disse irriterte de hjertene) er vanlig å få per dag? Og er det alltid sånn at det er mannen spør om første date?! :-/ Hva skriver evt dere??? Jeg er dame, 33, akkurat passe sporty og med 3 bilder (inkludert et litt "styggere" så ikke menn skal tro jeg er noe jeg ikke er..) Og ellers noen tips fra menn og samer som er drevne i gamet? For den normalt pene damen er det 1-5 meldinger per dag slik jeg har fått inntrykket av de jeg har datet. Der i blant er kanskje halvparten rene invitasjoner til sextreff. I snitt mottar jeg som en gjennomsnittelig mann utseendemessig 1-2 meldinger i uka. Meldinger om rene sextreff får jeg heller sjeldent, heldigvis. På mine tre måneder har jeg kun fått fire av disse. Senest i går tikket det en melding via sms fra en slags "venninne" jeg kjenner her i byen gjennom sukker. Men jeg takker nei til dette av prinsipp. Endret 16. mars 2012 av Pene sko...
Steinar40 Skrevet 16. mars 2012 #40 Skrevet 16. mars 2012 Nå må du slutte Steinar40, man blir ikke mindre seriøs fordi man driver med nettdating over en periode?? Hvis man aldri finner noen som er bra nok så burde det begynne å ringe en bjelle. Enten er man da totalt urealistisk, eller på helt feil dating side. Eventuelt begge deler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå