Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man aldri finner noen som er bra nok så burde det begynne å ringe en bjelle.

Enten er man da totalt urealistisk, eller på helt feil dating side. Eventuelt begge deler.

Jeg skal være enig med deg hvis det er snakk om år, men 2 mnd? Nei, det er helt realistisk å være på nettdating i 2 mnd. Det tar tid å finne den partneren man ønsker!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal være enig med deg hvis det er snakk om år, men 2 mnd? Nei, det er helt realistisk å være på nettdating i 2 mnd. Det tar tid å finne den partneren man ønsker!

Fatter ikke at du gidder ta den debatten med S40. Jeg mener, du prøver å forklare ham at det er realistisk å være på nettdating i et par måneder. Ja, det er det, og mye lenger enn det også. Hvorfor legge innsats i å prøve å forklare noen noe så innlysende som det?

• Liker 3
Skrevet

Jeg sa ikke at 2 mnder er lenge.

Skrevet

Fatter ikke at du gidder ta den debatten med S40. Jeg mener, du prøver å forklare ham at det er realistisk å være på nettdating i et par måneder. Ja, det er det, og mye lenger enn det også. Hvorfor legge innsats i å prøve å forklare noen noe så innlysende som det?

Helt enig...skal slutte å diskutere med han...blir bare så provosert...hehe

Skrevet

Helt enig...skal slutte å diskutere med han...blir bare så provosert...hehe

Fint, og jeg vil legge til at hvis TS eller du ønsker å ta seg god tid på nettdatinga så er det da ikke et tegn på useriøsitet (overdrevent kresen, prinsessenykker eller whatever), men det motsatte. Det tar for mange tid å finne noen spesiell.

Skrevet

Fint, og jeg vil legge til at hvis TS eller du ønsker å ta seg god tid på nettdatinga så er det da ikke et tegn på useriøsitet (overdrevent kresen, prinsessenykker eller whatever), men det motsatte. Det tar for mange tid å finne noen spesiell.

Du klarer ikke å smiske litt mer da? :smoke:

:ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får nesten aldri brev og sjelden svar på de jeg sender:( (er jente). Har det noe med at jeg er overvektig? Vill ikke si at jeg er stygg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får nesten aldri brev og sjelden svar på de jeg sender:( (er jente). Har det noe med at jeg er overvektig? Vill ikke si at jeg er stygg.

Hvis du har svart "et par kilo for mye" styrer de fleste menn unna. Hvis du vil ha svar anbefaler jeg deg å skrive "gjennomsnittlig", og droppe helfigurbildene. Vær dog forberedt på at de du møter IRL kan bli skuffet når du møter dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har svart "et par kilo for mye" styrer de fleste menn unna. Hvis du vil ha svar anbefaler jeg deg å skrive "gjennomsnittlig", og droppe helfigurbildene. Vær dog forberedt på at de du møter IRL kan bli skuffet når du møter dem.

Synes ikke det er så lurt å lyve, gidder ikke at folk skal føle seg snytt når de møter meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har planer om å møte dem så er det nok lurt å svare ærlig. Men hva vet jeg, det er jo mange som er der inne bare for å få litt oppmerksomhet :)

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Det kan absolutt ha noe med det å gjøre. Spesielt hvis de ikke er overvektig selv.

Men jeg har jo sett at det er en del gjennomsnittlige, og også overvektige der inne. Hva med å prøve å kontakte noen som ikke virker så overflatisk?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe jeg er interessert i at hele KG skal få vite. Men dersom du sender meg en PM, så skal jeg vurdere det ;)

ASL? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Da må det være noe alvorlig galt med min profil....jeg får nesten ingen respons i det hele tatt...:(. Jeg har sendt flere meldinger, men intet svar....er ikke særlig bra for selvtillitten min dette her...

Har du et bilde hvor ansiktet ikke synes godt?

AnonymBruker
Skrevet

I snitt mottar jeg som en gjennomsnittelig mann utseendemessig 1-2 meldinger i uka.

Da er du over gjennomsnittlig :) Jeg mottar kanskje 1-2 i måneden. Vil si jeg er litt over gjennomsnittlig utseendemessig, men dessverre kun 1.66, noe som gjør meg uinteressant for de fleste. Ja, folk blir ganske overfladiske på nettdatingsider :gjeiper:

• Liker 1
Gjest True Khaleesi
Skrevet

ASL? ;)

Kanskje vi heller skal gjøre hele KG til det nye sukker? :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi heller skal gjøre hele KG til det nye sukker? :gjeiper:

Ja :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg har vært på date i dag!!! Herregud, var så j&€@€&€@ nervøs! Veit å søren jeg... Kanskje han tar kontakt igjen. Men føler det er opptil han. Sa greit i fra at jeg var interessert. Så null sukker-surf de neste dagene ;)

Ser jeg får et par natt-mld sv div nå, inkl et par jeg har skrevet m før. Som noen skrev her: tror nesten folk blir litt for ivrige og glemmer at det ikke er sånn i virkeligheten. Sats på en av gangen!

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig SKAL man satse på EN av gangen.

Ellers blir det bare surr.

AnonymBruker
Skrevet

Wow. Tydeligvis noen som får det til. Jeg sender men har fortsatt ikke motatt noe....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne,34 og har vært der i 2-3 uker. Har fått ca 14 meldinger, fire hjerter. Av disse meldingene er det bare to det har vært aktuelt å svare på (innholdsmessig noe mer enn "chat?", "pen dame, vær så snill å svar" o.l.). Har sendt ett gult hjerte først og fått svar (hyggelig), og sendte nettopp min første melding til en jeg ikke tror er aktuell, men som jeg ønsket å kommentere profilen til.

Jeg la ikke ut bilde de første dagene, så la jeg ut et som ikke var så veldig fint (i følge eksen, av alle) + hadde ikke skrevet mye på profilen. Etter at jeg ble superbruker har jeg vel fått nesten en melding om dagen (men det er bare snakk om få dager). Vil si jeg ser bra ut, men ikke sånn som gutta snur seg etter. Tror en kan tjene på å ha et album med noen beskrivende bilder, også helfigur - personlig ville jeg kanskje tapt på det pga små pupper :ler: Men bedre å få svar fra færre, mer realistiske og interessante folk, enn masse "spam".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...