AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #121 Skrevet 4. mars 2012 Returnere dem? Er du ikke riktig klok??? De er jo en sånn fantastisk berikelse for landet vårt Ja, vi trenger jo arbeidsinnvandring. Disse er jo midt i blinken. 1
Drizzt Skrevet 4. mars 2012 #122 Skrevet 4. mars 2012 http://www.dagbladet.no/2012/03/04/nyheter/vold_and_barn/vold/innenriks/politi/20517479/ Hva skal en gjøre? For min del, returner ALLE fra dette landet umiddelbart! Det er ikke vanskelig å bli enig med deg. Iallefall takker jeg hjertelig nei, takk, til slike drittsekker som har ingenting i Norge å gjøre og deres tvilsom "berikelse" av landet med søppelkultur. Reddselen av å bli stemplet som rasist bør ikke føre til at folk aksepterer all slags dritt fra mennesker med annen hudfarge enn sin egen. Jeg aksepterer ikke slik oppførsel - uansett om det er hvit, svart, brun, gul eller andre farger på huden. SV, Rødt og Ap - ingen kommentarer? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #123 Skrevet 4. mars 2012 Jøss, skulle nesten tro at FrP har flyttet landsmøtet til kvinneguiden gitt. 2
sebastianen Skrevet 4. mars 2012 #124 Skrevet 4. mars 2012 Det finnes nok, ja. Jeg anser misbruk av ordet rasisme som et problem, slik jeg også ser på generakjerringer og fremmedhat som et problem. Ingen av delene er konstruktive eller løsningsorienterte. Denne serviliteten er et problem,fordi servilitet alltid fører til motvilje. Se på enhver kultur i verdenshistorien. Bare dersom man kan stå rakrygget som likeverdige mennesker med de samme rettigheter og krav , kan man levefritt sammen i samfunnet. Ogda må man haet felles sett verdier som alle får sine rettigheter og plikter ut ifra. Man kan ikke ha et sett regler for nordmenn og ett sett for somaliere f.eks. Dette har ingenting med matvaner og klesstil eller musikksmak eller religiøs tilhørighet å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #125 Skrevet 4. mars 2012 Det er ikke vanskelig å bli enig med deg. Iallefall takker jeg hjertelig nei, takk, til slike drittsekker som har ingenting i Norge å gjøre og deres tvilsom "berikelse" av landet med søppelkultur. Reddselen av å bli stemplet som rasist bør ikke føre til at folk aksepterer all slags dritt fra mennesker med annen hudfarge enn sin egen. Jeg aksepterer ikke slik oppførsel - uansett om det er hvit, svart, brun, gul eller andre farger på huden. SV, Rødt og Ap - ingen kommentarer? Og hvor kommer du fra, er ikke du også utlendiing? Hva rømte du fra? 1
sebastianen Skrevet 4. mars 2012 #126 Skrevet 4. mars 2012 Jøss, skulle nesten tro at FrP har flyttet landsmøtet til kvinneguiden gitt. Å den var morsom altså ( ironi ) jeg tror ikke det er så mange frp ere her. Jeg er en , men jeg tror ikke det er så mange .
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #127 Skrevet 4. mars 2012 Interesant og lese denne tråden og sammenlikne ordbruken her med det som benyttes i tråden om drapet på Hilda Feste.
Drizzt Skrevet 4. mars 2012 #128 Skrevet 4. mars 2012 Og hvor kommer du fra, er ikke du også utlendiing? Hva rømte du fra? Jeg har ikke rømt fra noe som helst. Jeg har utenlandsk opprinnelse, men ikke prøv å sette meg i samme gruppe som disse tenåringene. For jeg har en annen type kultur og slike som meg havner ikke i avisa med slike hendelser. 3
sebastianen Skrevet 4. mars 2012 #129 Skrevet 4. mars 2012 Interesant og lese denne tråden og sammenlikne ordbruken her med det som benyttes i tråden om drapet på Hilda Feste. Hvilken tråd er det ? Og hva er likhetene /forskjellene.
Brunhilde Skrevet 4. mars 2012 #130 Skrevet 4. mars 2012 Å den var morsom altså ( ironi ) jeg tror ikke det er så mange frp ere her. Jeg er en , men jeg tror ikke det er så mange . Et av få lyspunkt. At dere ikke er så mange, mener jeg. 1
Gjest Blair Skrevet 4. mars 2012 #131 Skrevet 4. mars 2012 Det finnes nok, ja. Jeg anser misbruk av ordet rasisme som et problem, slik jeg også ser på generakjerringer og fremmedhat som et problem. Ingen av delene er konstruktive eller løsningsorienterte. Men allikevel så misbruker du ordet så det holder selv... Igjen; inkonsistent og uten mening. 2
sebastianen Skrevet 4. mars 2012 #132 Skrevet 4. mars 2012 Og hvor kommer du fra, er ikke du også utlendiing? Hva rømte du fra? Hva mener du med det ? Siden Drizzt er utlending bør han støtte disse motbydelige drittungene ? 2
sebastianen Skrevet 4. mars 2012 #133 Skrevet 4. mars 2012 Et av få lyspunkt. At dere ikke er så mange, mener jeg. Flere enn dere IRL ihvertfall, får være glad for det . 1
Brunhilde Skrevet 4. mars 2012 #134 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har ikke rømt fra noe som helst. Jeg har utenlandsk opprinnelse, men ikke prøv å sette meg i samme gruppe som disse tenåringene. For jeg har en annen type kultur og slike som meg havner ikke i avisa med slike hendelser. Du har utenlandsk opprinnelse? Hva gjør at du, imotsetning til andre, skal få bli? Hudfarge? Religion? Tro på egen fortreffelighet? Jeg bare lurer.
sebastianen Skrevet 4. mars 2012 #135 Skrevet 4. mars 2012 Du har utenlandsk opprinnelse? Hva gjør at du, imotsetning til andre, skal få bli? Hudfarge? Religion? Tro på egen fortreffelighet? Jeg bare lurer. Hva med vilje til å følge landets lover og bidra til samfunnet ? Har det noe å si eller ? 4
Tabris Skrevet 4. mars 2012 #136 Skrevet 4. mars 2012 Men allikevel så misbruker du ordet så det holder selv... Igjen; inkonsistent og uten mening. Nei, jeg misbrukte det ikke. Og du har ikke svart på spørsmålet mitt.
Drizzt Skrevet 4. mars 2012 #137 Skrevet 4. mars 2012 Du har utenlandsk opprinnelse? Hva gjør at du, imotsetning til andre, skal få bli? Hudfarge? Religion? Tro på egen fortreffelighet? Jeg bare lurer. Hva er det du snakker om? Kan du ikke lese hva som står skrevet før du uttaler deg? Jeg trenger ikke å gjenta meg, fordi enkelte nekter å lese. Slutt med personangrep på meg som du gjør hver eneste gang jeg kritiserer uakseptabelt oppførsel av utlendinger. 1
Brunhilde Skrevet 4. mars 2012 #138 Skrevet 4. mars 2012 Hva med vilje til å følge landets lover og bidra til samfunnet ? Har det noe å si eller ? Hvis man går ut fra trådene om innvandrere/utlendinger/flyktninger på KG svært lite!
yes2yes Skrevet 4. mars 2012 #139 Skrevet 4. mars 2012 SV, Rødt og Ap - ingen kommentarer? Joda, om så ikke fra partiledelsen så har nok medlemmer kommentert i tråder med liknende tema. Vi, eller rettere sagt jeg, ønsker heller ikke velkommen til folk som hensynløst utnytter og skader vårt samfunn. Et godt samfunn kommer ikke gratis, og det ligger mye arbeid bak Norge som 'verdens beste land å bo i'. Allikevel er det de som ødelegger samfunnet som skal bures inne eller returneres hjem o.l., og konsekvensen bør ikke gå utover hele folkemassen(der mange aldri vil støtte opp slike hendelser som vi ser i media daglig). 1
Brunhilde Skrevet 4. mars 2012 #140 Skrevet 4. mars 2012 Hva er det du snakker om? Kan du ikke lese hva som står skrevet før du uttaler deg? Jeg trenger ikke å gjenta meg, fordi enkelte nekter å lese. Slutt med personangrep på meg som du gjør hver eneste gang jeg kritiserer uakseptabelt oppførsel av utlendinger. Personangrep? Nå må du gi deg! jeg har da lov til å undres!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå