Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, jeg syns at det å bli sendt til Svalbard sammen med f.eks. halvparten i denne tråden her er straff. Hvordan får du det til å bli at jeg er mot straff?

Du bare rører, du er etter min mening en typisk representant for dem som mener vi må forstå andre folkeslag ihjel.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært en lettelse om vi fikk en politisk ledelse med baller nok til å si at vi ikke tar imot mennesker med søppelkultur i bagasjen, uansett hva situasjon de måtte befinne seg i. Hvis ikek ender vi opp der cosette påpeker. Rasistiske og udemokratiske partier.

Ja, jeg håper de også har baller nok til å fjerne den delen av Norge som innehar søppelkultur. Da er alt finfint. Gleder meg. :D

Skrevet

Du bare rører, du er etter min mening en typisk representant for dem som mener vi må forstå andre folkeslag ihjel.

Forståelse er et nydelig redskap.Prøv det. :)

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at dere gjerne "forstår " den delen av kulturen som skriker høyest og setter det som norm for alle fra samme kultur. Og dere stiller ikke samme krav til andre kulturer som dere gjør til deres egen.

• Liker 5
Skrevet

Problemet er at dere gjerne "forstår " den delen av kulturen som skriker høyest og setter det som norm for alle fra samme kultur. Og dere stiller ikke samme krav til andre kulturer som dere gjør til deres egen.

Her er det jo dere som roper høyest, men jeg setter ikke dere som norm for kulturen her anyway. :)

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Ja, jeg håper de også har baller nok til å fjerne den delen av Norge som innehar søppelkultur. Da er alt finfint. Gleder meg. :D

Jeg også, da blir vi kvitt masse av de innvandrede nekene.

• Liker 3
Skrevet

Greit. Kan du fortelle oss hva vi kan forstå av den saken MorAase linker til?

• Liker 4
Skrevet

Jeg også, da blir vi kvitt masse av de innvandrede nekene.

Og kanskje deg. :)

Skrevet

Greit. Kan du fortelle oss hva vi kan forstå av den saken MorAase linker til?

Jeg skulle så gjerne bidratt til din økte bevissthet, men akkurat nå skal jeg senke min litt med Once upon a time.

Skrevet

Enhver med litt omløp i hodet ser jo at det nødvendigvis ikke går an. Hva om de har norsk statsborgerskap? Nei, da kan de heller sendes til Svalbard, sammen med deg og resten av gjengen her, så kan vi se på det som et slags Big Brother; hvem vinner, borgervernet eller somalierne m.fl. Hadde vært artig. Dessuten så hadde det blitt langt bedre tilstander her i lander om vi hadde blitt kvitt alle ytterlighetene og fått være i fred på vår gyldne middelvei. Himmelsk.

Poenget er jo nettopp at de aldri skulle hatt det statsborgerskape!

Jeg er ikke norsk og det provoserer meg at de ska behandles på lik linje som meg og andre som faktiske setter pris og respekterer landet vi bor i.

Din gyldne middelvei er å holdekjeft og bite det i seg tydeligvis, den veien kan du gå alene.

Det artige hadde vært din reaksjon når du eller noen kjenner blir utsatt for disse idiotene, da vil jeg gjerne vite om din gyldne middel vei om å holdekjeft og være politisk korrekt vil fungere.

• Liker 6
Skrevet

Poenget er jo nettopp at de aldri skulle hatt det statsborgerskape!

Jeg er ikke norsk og det provoserer meg at de ska behandles på lik linje som meg og andre som faktiske setter pris og respekterer landet vi bor i.

Din gyldne middelvei er å holdekjeft og bite det i seg tydeligvis, den veien kan du gå alene.

Det artige hadde vært din reaksjon når du eller noen kjenner blir utsatt for disse idiotene, da vil jeg gjerne vite om din gyldne middel vei om å holdekjeft og være politisk korrekt vil fungere.

Tullinger sender vi til Svalbard, det er ikke å holde kjeft og bite det i seg.

Forøvrig HAR jeg blitt utsatt for negativ oppførsel fra innvandrere, men det gjør da ikke at jeg skjærer alle over en kam uansett.

Gjest Cosette
Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hvilken norsk søppelkultur du refererer til her, men jeg kan anta at det er rasister du tenker på. Javisst finnes det nok enkelte sjeler her i landet som mener menneskeverd avgjøres av rase og bevisst diskriminerer etter hudfarge (dog ser jeg ikke at det i denne tråden har blitt uttrykt på noen måte at det er ikke-vestlige innvandres rase som er det problematiske, så hvilken relevans det egentlig skulle ha her, begriper jeg ikke). Men disse idiotene er norske, vi kan ikke belaste noen andre land med dem, vi må hanskes med dem selv. Det betyr ikke at vi ikke kan hindre problemindivider som kommer fra andre riker å entre landet, andre verdensborgeres dårlige oppførsel er det ikke uten videre vår moralske plikt å hanskes med. Det er et overgrep mot den eksisterende befolkningen å slippe tikkende bomber inn i landet og på den måten drastisk minske befolkningens trygghet og bevegelsesfrihet.

• Liker 3
Skrevet

Tullinger sender vi til Svalbard, det er ikke å holde kjeft og bite det i seg.

Forøvrig HAR jeg blitt utsatt for negativ oppførsel fra innvandrere, men det gjør da ikke at jeg skjærer alle over en kam uansett.

Jo, det er det for til dags dato har jeg forsatt til gode at "vi" sender noen til Svalbard som straff!

Det er ingen so skjærer alle under samme kam her, jeg er invandrer selv og Gud forby om jeg noen gang skulle stille meg selv lik linje som disse idiotene. Men jeg blir forbanna og kvalm på at staten stiller dem på lik linje som meg og andre med vett og respekt for Norge og norske regler.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje på tide å avvise alle somaliere ved grensen og nekte dem innpass automatisk? De representerer en søppelkultur uten like. Jeg driter i hvor mye krig det er der de kommer fra, jeg vil IKKE ha en enste somalier til inn i Norge!

Men, du bor jo ikke i Oslo? Hvor mange somaliere har du møtt?

Gjest Gjest
Skrevet

Eller plutselig drar en av jævlene en kniv? Er ikke første gang det har skjedd...

Ja, det er mye som kan skje. Du kan bli slått ned bakfra på gata uten å merke noen ting, du kan bli overfallsvoldtatt i et kratt og du kan bli ranet i ditt eget hjem. På et eller annet tidspunkt må man innse at risikoen ved å ikke gjøre noe er større enn ved å handle, og disse menneskene vokser på nordmenns frykt. Det er derfor de står og ler etterpå - fordi de vet at ingen kommer til å gjøre noe.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Få dem ut. Det provoserer meg j*** når det kommer 5 politibiler, så står jæ***** å ler. Sku hatt seg en runde med ballreet skulle dem. Fy f*

Nei,jeg er ikke en FRP`er, langt derifra, men en bekymret / provosert / redd norsk dame.

"Jeg er ikke FrP'er, men..."

"Jeg er ikke rasist, men..."

"Jeg er ikke imot innvandring, men..."

Er det rart vi blir rævkjørt... :roll:

• Liker 3
Gjest MorAase
Skrevet

Men, du bor jo ikke i Oslo? Hvor mange somaliere har du møtt?

For mange. Tror du at en aldri er i Oslo og at det ikke finnes somaliere andre steder i Norge? Det er en nifs gjeng rett og slett. Jeg blir skremt når jeg hører holdningene de tar med seg.

• Liker 6
Skrevet

"Jeg er ikke FrP'er, men..."

"Jeg er ikke rasist, men..."

"Jeg er ikke imot innvandring, men..."

Er det rart vi blir rævkjørt... :roll:

Er det virkelig galt å påpeke at en ikke nødvendigvis hører til de "kjente" invandremotstander gruppene for å være imot og lei av dette som foregår rundt forbi i landet?

• Liker 3
Gjest MorAase
Skrevet

Er det virkelig galt å påpeke at en ikke nødvendigvis hører til de "kjente" invandremotstander gruppene for å være imot og lei av dette som foregår rundt forbi i landet?

Det er jo det dagens innvandringspolitikk vil føre til. Tverppolitsik enighet i folket om at pakket må ut! Da vil vi oppleve borgervern og det som verre er, og ingen vil gidde å bry seg. Nettopp fordi ingen satte foten ned tidsnok. det er en trist fremtid vi går i møte. En fremtid med vold og ytterligere segregering.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enhver med litt omløp i hodet ser jo at det nødvendigvis ikke går an. Hva om de har norsk statsborgerskap? Nei, da kan de heller sendes til Svalbard, sammen med deg og resten av gjengen her, så kan vi se på det som et slags Big Brother; hvem vinner, borgervernet eller somalierne m.fl. Hadde vært artig. Dessuten så hadde det blitt langt bedre tilstander her i lander om vi hadde blitt kvitt alle ytterlighetene og fått være i fred på vår gyldne middelvei. Himmelsk.

Siden du sier at alle som mener at noen bør sendes ut er ekstremister som må sendes ut så regner jeg med at du skjønner at du også må sendes ut?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...