Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 http://www.dagbladet.no/2012/03/04/nyheter/vold_and_barn/vold/innenriks/politi/20517479/ Hva skal en gjøre? For min del, returner ALLE fra dette landet umiddelbart! 6
sebastianen Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 http://www.dagbladet.no/2012/03/04/nyheter/vold_and_barn/vold/innenriks/politi/20517479/ Hva skal en gjøre? For min del, returner ALLE fra dette landet umiddelbart! Det mest utrolige er at ingen griper inn, på en stasjon, det må jo være mye folk der .hvorfor, er det fordi man blir anklaget for rasisme om man tar på et av disse små beista ? Og tror dere de får noe straff ? Nei, de er jo under 18. Hva lærer en dem ? At de bare kan gjøre hva de vil, for de. Hellige kuer ? Etterhvert blir nok det faren i artikkelen frykter en realitet, borgervern, det går en grense for folk. 6
BellaSwan Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Returnere dem? Er du ikke riktig klok??? De er jo en sånn fantastisk berikelse for landet vårt Endret 4. mars 2012 av Madchen 5
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Hverken bussjåføren eller andre medpassasjerer prøvde å hjelpe den unge kvinnen. Det sier litt om hvor psykologisk underkuet nordmenn er. I sannhet et folkeslag av feiginger. 5
hmmz Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Det sier litt om hvor psykologisk underkuet nordmenn er. I sannhet et folkeslag av feiginger. Eller plutselig drar en av jævlene en kniv? Er ikke første gang det har skjedd... 7
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Latterlig kvalm og provoserende å lese. Den faren skulle ikke ha kontakta politiet, men ordna oppi det med balltreet han hadde med seg! Er så dritt lei av sånne idioter at det stopper meg fra å sette barn til denne verden, jeg er ikke norsk, men har snart forståelse for at fremmedfrykt vokser mer og mer fram i etnisk norske. 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Få dem ut. Det provoserer meg j*** når det kommer 5 politibiler, så står jæ***** å ler. Sku hatt seg en runde med ballreet skulle dem. Fy f* Nei,jeg er ikke en FRP`er, langt derifra, men en bekymret / provosert / redd norsk dame. 7
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Innføre obligatorisk kastrering ved inngang? Slipper vi voldtekter samt testosteron-produksjon! 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Det var på en buss/busstopp, og de var tallmessig overlegne og organisert. Det er vanskelig å få til et mottiltak som har en sjanse til å lykkes i en slik situasjon. Det ville ført til slosskamp, og det er sannsynlig at noen av dem har hatt våpen med seg, så sjansen er stor for at det ville blitt alvorlige skader. Dessverre kommer politikerne bare til å la dette gli ut til det renner over for folk, og vi plutselig får store partier som er mye mer ekstreme enn FrP. Vi ser allerede tendensene flere andre steder i Europa. 2
sebastianen Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Eller plutselig drar en av jævlene en kniv? Er ikke første gang det har skjedd... Mener du det er grunn til å bare stå å se på at de banker opp en jentunge? Isåfall har terroren deres virkelig funka, at nordmenn er så redde for disse rabiate villmennene at ingenting blir gjort. Det er tull, det er drittunger , og en skikkelig omgang i full offentlighet hadde hjulpet godt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Nå er det nok ikke lenge til voldtektssesongen begynner igjen heller. 5
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Plukk ut én og gå inn for å lemleste. det vil fungere så fremt en slår til brutalt nok. Problemet er jo at en blir straffet for det av rettsvesenet 2
Snøvott Skrevet 4. mars 2012 #13 Skrevet 4. mars 2012 Svina skulle hatt en god omgang juling før de ble lempa tilbake til landet de kom fra. 3
Silfen Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Tydeligvis flere som burde vært kastet ut av landet sammen med dem, ser jeg. 5
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #15 Skrevet 4. mars 2012 Hver jævla gang jeg åpner avisen så er det alltid noen som har blitt knivstukket, ranet, voldtatt, svindlet eller banket opp av våre nye landsmenn. Hva har skjedd med Norge? Det er på tide vi våkner opp og innser at denne innvandringspolitikken ikke kan fortsette. Alle innvandrere har et hjemland, det er ikke synd i dem om de ikke får lov til å komme til Norge. 8
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 Tydeligvis flere som burde vært kastet ut av landet sammen med dem, ser jeg. Ska du dra rasist og ABB kort her nå? Ska det aldri være rom for dem som mener at nok er nok og skriker ut at idioter vil vi ikke ha flere av? 11
Silfen Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 Ska du dra rasist og ABB kort her nå? Nei, jeg drar simpelthen et søppelmenneskekort. Jeg stemmer for at alle, svarte og hvite, sendes til Svalbard, så kan de finne ut av problemene sine sammen, så får vi andre være i fred for alle sammen. 5
Lista Skrevet 4. mars 2012 #18 Skrevet 4. mars 2012 Tydeligvis flere som burde vært kastet ut av landet sammen med dem, ser jeg. Hva mener du? Slike udyr (ja, you heard me) fortjener faen ikke å bo i landet vårt. 4
Lutetium 71 Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 Latterlig kvalm og provoserende å lese. Den faren skulle ikke ha kontakta politiet, men ordna oppi det med balltreet han hadde med seg! De hadde nok heller ført til at gjengen (med forsterkninger), hadde kommet på hjemmebesøk. Skal noe skje, tror jeg vi må til med borgervern, desverre. Politet er jo bundet på hender og føtter, når de faktisk gjør noe. Er så dritt lei av sånne idioter at det stopper meg fra å sette barn til denne verden, jeg er ikke norsk, men har snart forståelse for at fremmedfrykt vokser mer og mer fram i etnisk norske. Det har jeg forståelse for også. 2
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #20 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Nei, jeg drar simpelthen et søppelmenneskekort. Jeg stemmer for at alle, svarte og hvite, sendes til Svalbard, så kan de finne ut av problemene sine sammen, så får vi andre være i fred for alle sammen. I denne saken så skulle denne somalske gjengen vært sendt til Somalia for denne stakkars 17åringen gjorde ikke annet enn å sitte på samme buss som disse idiotene. Hvorfor ska vi andre straffes for å reagere på sånn barbarisk oppførsel? Jeg har personlig ingen problem som må løses annet enn at jeg er dritt lei av idiotiske drittunger med null respekt for norske lover og regler! Endret 4. mars 2012 av Gullskje 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå