Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #61 Skrevet 4. mars 2012 Er det virkelig galt å påpeke at en ikke nødvendigvis hører til de "kjente" invandremotstander gruppene for å være imot og lei av dette som foregår rundt forbi i landet? Nei, overhodet ikke, men vi har ingenting å stå med lua i hånda og unnskylde oss for her. Den mentaliteten er direkte skadelig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #62 Skrevet 4. mars 2012 Men MorAase, trodde du ikke stemte ved sist valg. Er dog enig i at det beste å vise innvandringsmotstand på er å gi FrP gode galluper, da blir kanskje Ap såpass skremt at de faktisk gjør noe konkret. 1
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #63 Skrevet 4. mars 2012 Nei, overhodet ikke, men vi har ingenting å stå med lua i hånda og unnskylde oss for her. Den mentaliteten er direkte skadelig. Jeg for min del unnskylder meg ikke når jeg påpeker at jeg ikke tilhører overnevnte grupper, men heller for å vise at vi er flere uten spesiell politisk tilhørlighet kjent for invandremotstander mentalitet som nå er dritt lei av den utrygge situasjonen som er resultat av naivitet og snilisme. At dette ikke lenger er så fantastisk berikende for vårt samfunn som det en gang og stadig vekk blir fremlagt, men at det skaper mer hat og fremmedfrykt blandt mennesker som egentlig aldri har hatt slike holdninger tideligere. Jeg for min del skriver om min oppfatning av dagens samfunn for å vise at vi med invandrebakgrunn også har fått nok av at det landet vi bosatte oss i for trygghet blir ødelagt av de samme idiotene som gjorde at vi i utgangspunktet flykta hit. Jeg vil ikke være vitne til at dette skjer med Norge og det samfunnet jeg bor i nå! 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #64 Skrevet 4. mars 2012 Gullskje, hvis det er slik at du har opprinnelse fra den 3. verden, så burde du vært et forbilde for de andre. Nordmenn flest er ikke rasistisk anlagt. Vi enser knapt nok hudfargen. Det vi ikke forstår er utakknemligheten mange viser (fordi at vi i en tilfredsstillende situasjon ville vist vertene grenseløs takknemlighet) 2
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #65 Skrevet 4. mars 2012 Gullskje, hvis det er slik at du har opprinnelse fra den 3. verden, så burde du vært et forbilde for de andre. Nordmenn flest er ikke rasistisk anlagt. Vi enser knapt nok hudfargen. Det vi ikke forstår er utakknemligheten mange viser (fordi at vi i en tilfredsstillende situasjon ville vist vertene grenseløs takknemlighet) Jeg opprinnelig fra Iran! Jeg prøver å være et forbilde med å påta jobber som går på å jobbe med invandre ungdom i Norge, jeg prøver å lære de det jeg har lært og mine holdninger for Norge, norsk kultur og regler. Jeg er bare 22år, men prøver det jeg kan for å vise min takknemlighet gjennom jobben og det er gjennom den jeg bidrar til samfunnet rundt meg! 8
Gjest Hard Ride Skrevet 4. mars 2012 #66 Skrevet 4. mars 2012 Ja, jeg håper de også har baller nok til å fjerne den delen av Norge som innehar søppelkultur. Da er alt finfint. Gleder meg. :D Hva er vitsen med å være så gørrfornuftig å påpeke at nordmenn er drittsekker de også? Vi vet at nordmenn kan være drittsekker, vi forstår det, men råtne nordmenn er ikke noe vi trenger å diskutere når det som egentlig diskuteres er hvem vi slipper inn i landet vårt. Det er som om du kommer og prøver å gi folk dårlig samvittighet eller noe bare for å tenke at enkelte innvandrere gjør det verre for oss. 3
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #67 Skrevet 4. mars 2012 Jeg opprinnelig fra Iran! Jeg prøver å være et forbilde med å påta jobber som går på å jobbe med invandre ungdom i Norge, jeg prøver å lære de det jeg har lært og mine holdninger for Norge, norsk kultur og regler. Jeg er bare 22år, men prøver det jeg kan for å vise min takknemlighet gjennom jobben og det er gjennom den jeg bidrar til samfunnet rundt meg! Som er og blir den innvandrergruppen jeg har mest positivt inntrykk av. Da er svensker, dansker og tyskere innkludert! 3
Gjest viking Skrevet 4. mars 2012 #68 Skrevet 4. mars 2012 Eller plutselig drar en av jævlene en kniv? Er ikke første gang det har skjedd... Slutt å grin. Du får vel gå med kniv selv da hvis du er så redd for det. Jeg hadde ikke kunnet leve med meg selv som mann dersom jeg ikke grep inn i en slik situasjon, selv om det kunne koste meg livet. Vi var vikinger for faen. Hva er vi nå? En gjeng sofapoteter. Våkn opp, stå opp! 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #69 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har ingenting mot at Ashia fra Irak ikke liker gris og Fatima fra Somalia synes det er litt grått her oppe og kler seg i fargerike klær. Jeg har heller ingenting mot at innvandrene foretrekker pitabrød og kebab fremfor raspaball og dupp. Det jeg ikke liker er at mange innvandrere skal fremheve ulikheten, og dermed stille seg på utsiden av samfunnet. Man burde drevet en assimilleringslinje fremfor integreringslinje (lokalt særpreg er godtatt, men man sender ikke barna på koranskole i Pakistan når de er fire). Mange pakistanske jenter og iranere flest gjør jo det virkelig godt på skolen, og det setter vi pris på. 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #70 Skrevet 4. mars 2012 Huff http://www.dagbladet.no/2012/03/04/nyheter/utenriks/libya/storbritannia/20528623/ 1
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #71 Skrevet 4. mars 2012 Som er og blir den innvandrergruppen jeg har mest positivt inntrykk av. Da er svensker, dansker og tyskere innkludert! Iranere flest er ikke i Norge pga fattigdom og krig, men pga ekstreme holdninger og religiøse holdninger i Iran. Derfor tar "vi" avstand fra mennesker som vil videreføre dette i Norge ! 5
Tabris Skrevet 4. mars 2012 #72 Skrevet 4. mars 2012 Jeg støtter uttalelsen om å deportere søppelmennesker ut av landet! Ikke til Svalbard, da, jeg har ikke lyst å belemre de som bor der med dette. Nordpolen, kanskje? Siden folk i denne tråden bedyrer at de "ikke er rasist, men...", så anter jeg dere er enige i at søppelmennesker, uavhengig av hudfarge, religion og kulturell bakgrunn, skal depoteres ut.
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #73 Skrevet 4. mars 2012 Jeg støtter uttalelsen om å deportere søppelmennesker ut av landet! Ikke til Svalbard, da, jeg har ikke lyst å belemre de som bor der med dette. Nordpolen, kanskje? Siden folk i denne tråden bedyrer at de "ikke er rasist, men...", så anter jeg dere er enige i at søppelmennesker, uavhengig av hudfarge, religion og kulturell bakgrunn, skal depoteres ut. Nei, bare de som er innvandret og deres barn som innehar samme søppelkultur. 3
Tabris Skrevet 4. mars 2012 #74 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Nei, bare de som er innvandret og deres barn som innehar samme søppelkultur. Bra du i det minste innrømmer at du er en rasist. Et søppelmenneske er et søppelmenneske uavhengig av opphav. Eller er du ikke enig? Endret 4. mars 2012 av Tabris 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #75 Skrevet 4. mars 2012 Bra du i det minste innrømmer at du er en rasist. Dette blir politisk korrekt visvas igjen. Å kritisere en annen kultur er ikke rasisme. 5
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #76 Skrevet 4. mars 2012 Bra du i det minste innrømmer at du er en rasist. Et søppelmenneske er et søppelmenneske uavhengig av opphav. Eller er du ikke enig? Jeg har ikke snakket om søppelmennsker, men søppelkulturer. Der er den somaliske kulturen veldig høyt oppe på listen. Så lenge de ikke vil la seg assimilere så synes jeg vi skal depotere. Jeg driter i hudfarge, men jeg henger meg opp i kultur. 2
Tabris Skrevet 4. mars 2012 #77 Skrevet 4. mars 2012 Dette blir politisk korrekt visvas igjen. Å kritisere en annen kultur er ikke rasisme. Nei, men å ønske å deportere folk utelukkende basert på deres bakgrunn er temmelig nær rasisme.
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #78 Skrevet 4. mars 2012 Nei, men å ønske å deportere folk utelukkende basert på deres bakgrunn er temmelig nær rasisme. 2+2=4. Altså veldig nær 5. 2
Tabris Skrevet 4. mars 2012 #79 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har ikke snakket om søppelmennsker, men søppelkulturer. Der er den somaliske kulturen veldig høyt oppe på listen. Så lenge de ikke vil la seg assimilere så synes jeg vi skal depotere. Jeg driter i hudfarge, men jeg henger meg opp i kultur. Men hvis du ønsker å deportere et menneske kun basert på dere søppelkultur, så må jo det bety at du mener de er farget av denne kulturen, og da altså er søppelmennesker. Hvorfor skulle du ellers ønske å deportere dem? Ergo er du rasist. Eller i det minste en som diskrimerer basert på fordommer mot kultur. Men innlegg som dine gjør at jeg er enig i at søppelmennesker kan deporteres fra landet, vi trenger dem ikke her. De kan gå og spre søppelet sitt et annet sted.
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #80 Skrevet 4. mars 2012 Men hvis du ønsker å deportere et menneske kun basert på dere søppelkultur, så må jo det bety at du mener de er farget av denne kulturen, og da altså er søppelmennesker. Hvorfor skulle du ellers ønske å deportere dem? Ergo er du rasist. Eller i det minste en som diskrimerer basert på fordommer mot kultur. Men innlegg som dine gjør at jeg er enig i at søppelmennesker kan deporteres fra landet, vi trenger dem ikke her. De kan gå og spre søppelet sitt et annet sted. Jeg diskrimnerer ikke, jeg velger det som er bra. Forøvrig glad for at du er enig med meg i at vi kan kvitte oss med somalisk kultur. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå