Gjest Rastl0s Skrevet 5. mars 2012 #201 Skrevet 5. mars 2012 Hvilke grep mener du at Norge bør ta for å ikke lenger ha mennesker av utenlandsk opprinnelse her? Skal vi melde oss ut av FN? NATO? Andre samarbeid? Skal vi trekke tilbake signeringen av FN-konvensjonene? Skal vi trekke oss fra samarbeid med andre land? Du mener altså at alle utenlandske som setter sine bein over grensen er potensielle kriminelle. Gjelder dette også svensker, dansker, tyskere, polakker og briter, sånn for å nevne noen av de det er flest av her til lands? Eller gjelder det bare somaliere? Eller gjelder det alle som er mørkere i huden enn Nord-Europa? Sør-Europa? Og du spør hvilken planet vi er fra ... Ja, det gjelder egentlig alle her. Jeg etterlyser en plan for hvordan man skal iverksette stenging av grensene. Jeg etterlyser langtidseffekt, korttidseffekt, internasjonale sanksjoner som vil iverksettes, eller ikke, etc. Kom gjerne med en kort, men saklig liste over reaksjoner og motreaksjoner, samt samarbeid med internasjonale organisasjoner og land som vi må avbryte/endre. Hvordan kan dette gjøres og hva tror dere effekten blir. Ja, sånn om dere har baller nok, altså. Det er da ikke opp til meg å lage en plan for hvordan man skal redusere inntak... Og kaste ut fengselsfugler. Er en grunn til at jeg ikke sitter i regjeringen eller er statsminister. Men når vi har gruppe idioter som styrer landet må det da være lov til å mene at det er på trynet at det blir flere og flere utlendinger her?? Folk hadde jo ikke klagd om det ikke gjorde noe, men det har bare blitt verre og verre. Når jeg gikk på ungd. skolen hadde jeg ingen problemer med utlendinger og det var relativt få i forhold til nå. Vi var i Nato og FN da og? Så hvorfor skal vi plutselig bare ha inn enda flere nå da? 2
Silfen Skrevet 5. mars 2012 #202 Skrevet 5. mars 2012 Det er da ikke opp til meg å lage en plan for hvordan man skal redusere inntak... Og kaste ut fengselsfugler. Er en grunn til at jeg ikke sitter i regjeringen eller er statsminister. Men når vi har gruppe idioter som styrer landet må det da være lov til å mene at det er på trynet at det blir flere og flere utlendinger her?? Folk hadde jo ikke klagd om det ikke gjorde noe, men det har bare blitt verre og verre. Når jeg gikk på ungd. skolen hadde jeg ingen problemer med utlendinger og det var relativt få i forhold til nå. Vi var i Nato og FN da og? Så hvorfor skal vi plutselig bare ha inn enda flere nå da? Når du tydeligvis mener at vi må stenge grensene, så regner jeg jo med at du har satt deg inn i effektene av dette. Ellers må du jo nesten bare ti still.
Gjest Rastl0s Skrevet 5. mars 2012 #203 Skrevet 5. mars 2012 Så da regner jeg med at hvis vi finner ut at det er noen svensker i dette landet som har voldtatt, stjelt eller bedrevet andre kriminelle handlinger, så skal vi stenge landet for alle svensker også? Eller er det slik at man skal leve etter regelen om at jo mørkere man er i huden, jo mer kriminell er man? Ikke lek dum. Har ikke sagt noe om farge. Jeg har sagt BEGRENS inntak og pælm ut de som ikke klarer annet enn å havne på stasjonen og/eller i fengsel. Merkelig hvordan folk vrir og vender på ting. Er relativt sjelden jeg har lest i avisa eller sett på tv at en svenske står bak noe som helst. Men hører ALLTID om somaliere blant annet... 3
Lutetium 71 Skrevet 5. mars 2012 #204 Skrevet 5. mars 2012 Hvilke grep mener du at Norge bør ta for å ikke lenger ha mennesker av utenlandsk opprinnelse her? Skal vi melde oss ut av FN? NATO? Andre samarbeid? Skal vi trekke tilbake signeringen av FN-konvensjonene? Skal vi trekke oss fra samarbeid med andre land? Den der med Nato var veldig original, det skal du ha. 2
Gjest Rastl0s Skrevet 5. mars 2012 #205 Skrevet 5. mars 2012 Når du tydeligvis mener at vi må stenge grensene, så regner jeg jo med at du har satt deg inn i effektene av dette. Ellers må du jo nesten bare ti still. Hvor dum er du? Siter innlegget hvor jeg sa jeg vil at grensen skal stenges.
Silfen Skrevet 5. mars 2012 #206 Skrevet 5. mars 2012 Hvor dum er du? Siter innlegget hvor jeg sa jeg vil at grensen skal stenges. Jeg stilte deg spørsmål først. Vennligst svar. Eller er du balleløs?
Gjest Rastl0s Skrevet 5. mars 2012 #207 Skrevet 5. mars 2012 Jeg stilte deg spørsmål først. Vennligst svar. Eller er du balleløs? Så ikke noe spørsmål jeg. Hvor ble det av spørsmålstegnet? Nei sist jeg sjekket er jeg fortsatt av kjønnet gutt/mann.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mars 2012 #208 Skrevet 5. mars 2012 Ikke lek dum. Har ikke sagt noe om farge. Jeg har sagt BEGRENS inntak og pælm ut de som ikke klarer annet enn å havne på stasjonen og/eller i fengsel. Merkelig hvordan folk vrir og vender på ting. Det er da de aller fleste i denne tråden enig om. Jeg fikk inntrykk av at noen mente at man skulle stenge grensa for hele folkegruppe. Det er jeg uenig i. Er relativt sjelden jeg har lest i avisa eller sett på tv at en svenske står bak noe som helst. Men hører ALLTID om somaliere blant annet... Selger ikke like mange aviser det vettu...
Silfen Skrevet 5. mars 2012 #209 Skrevet 5. mars 2012 Så ikke noe spørsmål jeg. Hvor ble det av spørsmålstegnet? Nei sist jeg sjekket er jeg fortsatt av kjønnet gutt/mann. Det er et helt innlegg fylt av spørsmål lengre opp. :peker:
Gjest Rastl0s Skrevet 5. mars 2012 #210 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har i hvertfall ikke sagt noe om å stenge grenser. Eller så har det seg bare sånn at somaliere BLANT ANNET sånn at folk forstår at jeg ikke BARE snakker om somaliere topper lista i forhold til svensker?
Gjest Rastl0s Skrevet 5. mars 2012 #211 Skrevet 5. mars 2012 Det er et helt innlegg fylt av spørsmål lengre opp. :peker: Det med fn og nato har jeg allerede svart på. Blind? Og i det nest siste innlegget: "Når du tydeligvis mener at vi må stenge grensene, så regner jeg jo med at du har satt deg inn i effektene av dette. Ellers må du jo nesten bare ti still. " var det ikke et eneste spørsmålstegn.
Silfen Skrevet 5. mars 2012 #212 Skrevet 5. mars 2012 Eller så har det seg bare sånn at somaliere BLANT ANNET sånn at folk forstår at jeg ikke BARE snakker om somaliere topper lista i forhold til svensker? Hæ?
Silfen Skrevet 5. mars 2012 #213 Skrevet 5. mars 2012 Det med fn og nato har jeg allerede svart på. Blind? Og i det nest siste innlegget: "Når du tydeligvis mener at vi må stenge grensene, så regner jeg jo med at du har satt deg inn i effektene av dette. Ellers må du jo nesten bare ti still. " var det ikke et eneste spørsmålstegn. Ja, jeg er tydeligvis blind. Du skrev at vi var medlem før og det er liksom svaret? Nei, dette er for dumt. Nå venter jeg heller til noe med litt mer omløp tar over stafettpinnen fra deg, slik at det er mulig å få svar som det både er sammenheng og innhold i. Good day to you, sir.
Gjest Rastl0s Skrevet 5. mars 2012 #214 Skrevet 5. mars 2012 Ja, jeg er tydeligvis blind. Du skrev at vi var medlem før og det er liksom svaret? Nei, dette er for dumt. Nå venter jeg heller til noe med litt mer omløp tar over stafettpinnen fra deg, slik at det er mulig å få svar som det både er sammenheng og innhold i. Good day to you, sir. Lønner seg å lese hele posten vet du... Så ikke vitsen i å bruke mer energi på det engang.
Brunhilde Skrevet 5. mars 2012 #215 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan dere med god samvittighet kan stemple en hel forlkegruppe som en belastning, men det er nå bare meg. Neida, det er ikke bare deg. Det er meg også. Det er mange som stempler og (jeg tror) at det de har til felles er at de ikke kjenner en eneste somalier. De kjenner ikke morsmålslæreren, de kjenner ikke favorittassisten i barnehagen og de kjenner ikke høyrepolitikeren. Ikke arbeiderpartipolitikeren heller. Tar jeg ikke mye feil, har du også store problemer med å forstå hvorfor "utlendinger" blir medlem i frp? Jeg har store problemer med å forstå hvorfor noen blir medlem i FrP, veldig store problemer. Endret 5. mars 2012 av Brunhilde 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #216 Skrevet 5. mars 2012 Det jeg ikke forstår, Brunhilde. Hvordan kunne du bli sammen med en somalier? (arrester meg om jeg husker feil) 2
Apis Skrevet 5. mars 2012 #217 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har store problemer med å forstå hvorfor noen blir medlem i FrP, veldig store problemer. Touche...
Brunhilde Skrevet 5. mars 2012 #218 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Det jeg ikke forstår, Brunhilde. Hvordan kunne du bli sammen med en somalier? (arrester meg om jeg husker feil) Du er herved arrestert. Det mest utenlandske jeg har vært sammen med er en danske. Men rett skal være rett, dansk er ikke norsk. Endret 5. mars 2012 av Brunhilde
Gjest MorAase Skrevet 5. mars 2012 #219 Skrevet 5. mars 2012 Det er nok en ganske rimelig slutning. I Mor Aases fremstilling blir "kultur" ikke noe annet enn en proxy for "rase". Den må du reise veldig langt ut på landet for å feriere med... Jeg driter en lang i hvilken hudfarge eller genetikk vedkommende har, men jeg bryr meg veldig om kulturbakgrunnen. Om en neger, ja vi sier neger slik at ingen er i tvil om hva vi snakke rom her, kommer fra Somalia så vil jeg IKKE ha vedkommende inn til Norge. Om vedkommende neger kommer fra Brasil, Argenitna, USA eller et annet land med en mer edruelig kultur så velkommens skal personen være. Det må være lov å gi beskjed i klare ordelag når en kultur er direkte destruktiv. Slik som nazisme, sionisme og fri kapitalisme. 2
Gjest MorAase Skrevet 5. mars 2012 #220 Skrevet 5. mars 2012 Og dette er tilstander du ønsker å ha i Norge også? Virkelig? Nei, men med dagens asylpolitikk så vil en se borgervern vokse frem. Folk med afrikansk utseende vil blioffer for disse, uavhengig av deres kulturbakgrunn. Er det slik du vil ha det? Vi må ofre de med søppelkultur for å ta vare på de med en verdifull kultur. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå