Anerikke Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #281 Del Skrevet 7. oktober 2012 Merkelig. Nå er den tilbake. Isted var den helt vekk, og det var bare en link til lilypie der istedet. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 7. oktober 2012 #282 Del Skrevet 7. oktober 2012 Gratulerer som høygravid, nå er det ikke lenge igjen, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 8. oktober 2012 #283 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så gøy at du er høygravid. Det gamle nicket mitt er ikke borte. Det bare ligger å hviler til jeg finner ut at jeg vil ha det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #284 Del Skrevet 8. oktober 2012 Kjenner meg ikke noe høyere, da... Usle 1.60 uansett! Syns virkelig at min kjære mann kunne avse noen cm bein til meg. Han har da mer enn nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 8. oktober 2012 #285 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hehe, du kan gjerne få noen cm av meg, jeg er 1,80 og skulle gjerne vært lavere! Mye finere med høyhælte sko, for eksempel, hvis man ikke allerede rager over alle andre uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #286 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg tar gjerne imot! Men som pappa sier: Man er aldri så lav at man ikke må bøye seg, og aldri så høy at man ikke må tøye seg! (Eller noe sånt... ) Mannen er 1.93, og det er veldig greit når jeg ikke når opp til ting. Har en krakk på kjøkkenet, men den bruker jeg mest når vi kysser! Ser jo på bilder at det er stor høydeforskjell på oss Takk for besøket, Kråkesaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. oktober 2012 #287 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så utrolig søtt å ha en kyssekrakk på kjøkkenet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #288 Del Skrevet 8. oktober 2012 :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #289 Del Skrevet 8. oktober 2012 Lillemor fikk leke seg litt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 8. oktober 2012 #290 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så søtt med kyssekrakk! Jeg er 1.63, og heldigvis er mannen min bare 1.69, så det er perfekt kyssehøyde, uten at noen av oss får vondt i nakken Selv om mannen gjerne skulle ønske at han var litt høyere... Mamma er 1,58, og har et eget skap til gardintrapp på kjøkkenet for å nå opp til overskapene Det er 3 meter oppunder taket og hun har kjøkkenskap helt opp... Jeg klatrer mest på kjøkkenbenken, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 8. oktober 2012 #291 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det var koselig å være på besøk. Kyssekrakk høres koselig ut. Her kjører vi bare strekk og bøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #292 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er ganske så kjekt, spesielt siden mannen har en litt kranglete rygg. Du må bare ta deg flere togturer, Kråkesaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 8. oktober 2012 #293 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #294 Del Skrevet 9. oktober 2012 Begynner på uke 36 i dag! Det er grått ute, jeg fyrer i ovnen, og har ingen planer annet enn å hente lillemor og lage middag. Noe med fisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 9. oktober 2012 #295 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hehe, så herlig med kyssekrakken Planlegger noe med fisk til middag i dag jeg også, får se når jeg kommer i butikken om det er noe som frister i fiskedisken. Hvis jeg ikke finner noe der blir det muligens frossentorsk og denne fiskesuppen http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Supper/Fisk-og-skalldyr/En-annerledes-fiskesuppe , den er kjempegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #296 Del Skrevet 9. oktober 2012 Takk for tips! Jeg elsker fiskesuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #297 Del Skrevet 9. oktober 2012 Åh, jeg burde virkelig vite bedre enn å se på fødsler på TV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 9. oktober 2012 #298 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hehe, men man lærer aldri Jeg må innrømme at før jeg fødte slukte jeg til meg alle sånne "barn i magen"-programmer, mens etterpå har jeg ikke sett så mye på det. Heldigvis ble jeg ikke så skremt av tv-fødslene, men det har sikkert noe med at jeg ikke hadde noen vonde fødselserfaringer fra før. Hurra for 35 uker Hva ble det til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #299 Del Skrevet 9. oktober 2012 Blir helt dårlig av å se på sånt, jeg. Det er vanskelig å legge de dårlige erfaringene helt bort, selv om jeg vet at det mest sannsynlig kommer til å gå helt greit... Æsj, jeg gruer meg! Glad jeg skal inn til samtale på sykehuset. Hehe, det ble middag på kafe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #300 Del Skrevet 10. oktober 2012 Måtte lage en ticker for gulljenta mi også. Har noen kraftige kynnere her jeg sitter. Det liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå