Gå til innhold

Tanketanken


Anerikke

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg nå ja :laugh:

Siden jeg skal i gang 2-3 uker før tia så er vi jo nesten likt nå ;) Førstemann?? :gjeiper: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er slett ikke så værst. Var ute i skogen med mannen og lillemor i går, og bekkenet taklet det rimelig greit. Så jeg skal ikke klage!

Prøver å ikke la utålmodigheten ta helt over. Kanskje jeg burde fikse noen julegaver i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hørtes fornuftig ut å begynne å tenke på julegaver allerede nå! Jeg synes alltid det blir så mye stress med det i desember, og hvert eneste år banner jeg på at jeg skal begynne tidligere neste år- men det skjer jo ikke..! Fikk du kjøpt noen gaver, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å stresse villt med gavene i desember, og jeg orker ikke det med en liten en på puppen. Så jeg prøver å få unna flest mulig før lillen kommer. Fikk fikset 7 i dag, og er godt fornøyd. Har mange å kjøpe til!

Elendig humør i dag. Blir så inderlig lei av å gå her hjemme og vente. Mannen er ute i kveld, og jeg er misunnelig og sur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å våkne opp til snø! Jeg skal garantert ut å gå når lillemor har lagt seg, det er jo så nydelig ute.

Har murringer i dag, men ikke skikkelig vonde. De sitter mest i ryggen. Var på butikken, og jeg hadde problemer med å gå. Det virker utrolig lenge til 16 november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så koselig med snø, gleder meg til den første snøen kommer her også :)

Detvkommer til å gå FORT til 16. november, og det kan jo tenkes at baby bestemmer seg for å komme litt før også, for eksempel på min bursdag som er den 11. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe, Macaron! Mannen er en tallfrik uten like, så han ønsker seg selvfølgelig 101112 :fnise:

Skal til akupunktur på sykehuset den 8 nov, og er litt spent på det. Håper det funker så det suser! Søstera mi tok akupunktur hos samme jordmora, og fødte to timer etterpå... Men det er jo mulig at hun gjør noe annet med meg, siden det tross alt er noen dager igjen til termin da. Kommer vel an på hvor klar kroppen er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med akupunktur! Jeg håper for din del at fødselen starter ganske raskt etter akupunkturen :)

Koselig med snø! Nå har vi fått nye vinterdekk på bil nr 2, så nå kan snøen komme hit og ;) Men det gjør ikke noe om den venter en stund til, det er så mye jobb å måke gårdsplassen... og lettere å gå tur med vogna uten snø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye piggdekk til konebilen min, og fikk lagt dem på på fredag, så jeg er klar jeg også :)

Syns det var deilig med snø nå, men har også tenkt på at det er greit om det ikke kommer så mye med tanke på trilling. ViI ha akkurat passe mye!

Jeg har tatt akupunktur før, og har stor tro på det. Det tror jeg er viktig for at det skal ha virkning. Det er selvfølgelig ingen garantier, og jeg stiller med et åpent sinn uten altfor store forhåpninger.

Nå skal jeg ut å røre litt på skrotten. Like greit at det er bekmørkt så ingen ser meg... Det er ikke langt jeg klarer å gå, men det er veldig deilig med litt frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker til termin!

Det er nyyyydelig vintervær ute, mannen har fri, alle oppe tidlig, vi spiste frokost med egg sammen, jeg har ligget nesten en time i badekaret med ukeblad og radio... Dette er en bra dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det bare kjennes sånn innimellom! :)

Det gjorde godt med en kosedag sammen med mannen. Vi dro på shopping, og fikk svidd av en god det penger. Og spiste god lunsj på resturant. Åh, jeg er så glad i den karen!

I dag skal vi feire bursdag til svogeren min, og kose oss med familien. Godt å gjøre noe, og få tankene over på noe annet enn fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Høres ut som om du har noen deilige dager, bra at du greier å få tankene på noe annet enn ventetiden :) Forøvrig enig med mannen din at 101112 hadde vært en bra dato for fødselsdag, da sikrer du han i hvert fall at alle alltid husker dagen hans!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemor var ikke enig i at mamma skulle få en time ekstra i natt, nei! Har vært opp en god stund allerede vi, og jeg kjenner hodepinen komme krypende. Hjemme kan hun være oppe litt alene, men det funker ikke når overnatter borte som i natt.

Tid for kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en dag. Formen blir så dårlig når jeg ikke sover nok. Men det er verdt det når mannen for en gangs skyld fikk sove ut. Hodepine, halsbrann (hissig!!!!), og innmari vondt i bekkenet. Masse mensenmurringer, nedpress og kynnere jevnt og trutt hele dagen. Også blir jeg så nedfor fordi jeg blir så sliten, og det føles som denne graviditeten aldri skal ta slutt. Jeg vet jo at det ikke er lenge igjen, og i morgen ser jeg sikkert litt lysere på ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker til termin i dag!

Var hos jordmor i går, og alt ser ut som det skal. Hodet er ikke festet, men det er visst ikke så uvanlig med flergangsgravide. Skal tilbake den 14.

Kroppen er sliten, og jeg har problemer med å få gjort noe som helst. Og det liker jeg ikke, og blir dermed i fryktelig dårlig humør. Er vanvittig utålmodig! Men det må jeg bare leve med, ikke sant?

I morra skal vi juleverksted her hos oss, og søstera mi med familie kommer. Godt at det skjer noe koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Skjønner at du er sliten og lei nå, men nå ser du jo faktisk straks målstreken i det fjerne, da ;) Ha en fin helg og kos deg med juleverksted, det hørtes hyggelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...