Gå til innhold

Tanketanken


Anerikke

Anbefalte innlegg

Merkelig. Nå er den tilbake. Isted var den helt vekk, og det var bare en link til lilypie der istedet. Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at du er høygravid. :hoppe:

Det gamle nicket mitt er ikke borte. Det bare ligger å hviler til jeg finner ut at jeg vil ha det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg ikke noe høyere, da... :) Usle 1.60 uansett! Syns virkelig at min kjære mann kunne avse noen cm bein til meg. Han har da mer enn nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hehe, du kan gjerne få noen cm av meg, jeg er 1,80 og skulle gjerne vært lavere! Mye finere med høyhælte sko, for eksempel, hvis man ikke allerede rager over alle andre uten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne imot!

Men som pappa sier: Man er aldri så lav at man ikke må bøye seg, og aldri så høy at man ikke må tøye seg! (Eller noe sånt... )

Mannen er 1.93, og det er veldig greit når jeg ikke når opp til ting. Har en krakk på kjøkkenet, men den bruker jeg mest når vi kysser! :fnise:

Ser jo på bilder at det er stor høydeforskjell på oss :)

Takk for besøket, Kråkesaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søtt med kyssekrakk! :) Jeg er 1.63, og heldigvis er mannen min bare 1.69, så det er perfekt kyssehøyde, uten at noen av oss får vondt i nakken :fnise: Selv om mannen gjerne skulle ønske at han var litt høyere... ;)

Mamma er 1,58, og har et eget skap til gardintrapp på kjøkkenet for å nå opp til overskapene :fnise: Det er 3 meter oppunder taket og hun har kjøkkenskap helt opp... Jeg klatrer mest på kjøkkenbenken, jeg... :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig å være på besøk. Kyssekrakk høres koselig ut. Her kjører vi bare strekk og bøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske så kjekt, spesielt siden mannen har en litt kranglete rygg.

Du må bare ta deg flere togturer, Kråkesaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner på uke 36 i dag!

Det er grått ute, jeg fyrer i ovnen, og har ingen planer annet enn å hente lillemor og lage middag. Noe med fisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hehe, så herlig med kyssekrakken :) Planlegger noe med fisk til middag i dag jeg også, får se når jeg kommer i butikken om det er noe som frister i fiskedisken. Hvis jeg ikke finner noe der blir det muligens frossentorsk og denne fiskesuppen http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Supper/Fisk-og-skalldyr/En-annerledes-fiskesuppe , den er kjempegod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, men man lærer aldri ;) Jeg må innrømme at før jeg fødte slukte jeg til meg alle sånne "barn i magen"-programmer, mens etterpå har jeg ikke sett så mye på det. Heldigvis ble jeg ikke så skremt av tv-fødslene, men det har sikkert noe med at jeg ikke hadde noen vonde fødselserfaringer fra før.

Hurra for 35 uker :hoppendeglad:

Hva ble det til middag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt dårlig av å se på sånt, jeg. Det er vanskelig å legge de dårlige erfaringene helt bort, selv om jeg vet at det mest sannsynlig kommer til å gå helt greit... Æsj, jeg gruer meg! Glad jeg skal inn til samtale på sykehuset.

Hehe, det ble middag på kafe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...