Gå til innhold

Tanketanken


Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skal jeg prøve å få hentet inn litt rips og solbær, og lage litt saft. Får så dårlig samvittighet når alt bare henger på trærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er formen blitt bedre??

Tenker det må være fryktelig å være syk når man i tillegg er forkjøla! Kanskje det nesten kan sammenlignes med en ekte manneforkjølelse :fnise: hehehe..

Men så lenge alt er bra med lille Skybert så er jo det det viktigste :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bedre, men fortsatt ikke helt i toppform. Men det kommer seg!

Fikk safta litt i dag. Mannen og lillemor plukket, og jeg kokte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos mamma og pappa nå :tommelsmil:

Her skal vi leve luksusliv og slappe av en ukes tid, ihvertfall jeg og lillemor. Mannen blir noen dager. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du har fått saftet, elsker hjemmelaget solbærsaft! Mamma pleier å lage saft av både rips, solbær og stikkelsbær hver høst, men jeg har liksom aldri fått meg til å lære meg det selv :sjenert:

Kos dere masse hjemme hos foreldrene dine, hørtes herlig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget saft er deilig! Nå fikk jeg lyst på stikkelsbær, har ikke spist det på mange år! Kos deg hos foreldrene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en smule bananas i dag, og lillegutt har fått en god del klær og stellematte. Godt fornøyd!

Og på butikken der jeg handlet fikk jeg høre at jeg har så liten mage!! Made my day :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å høre at man har liten mage ja, jeg blir så glad for alle mennesker som har skjønt hva de bør si til gravide ;) Og koselig med klesshopping, jeg må begynne på vasking av alle de nyinnkjøpte klærne etterhvert jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at man kan bli så glad for en sånn liten kommentar! Føler meg som en hvalross mesteparten av tiden:)

I går hadde jeg litt sånn mensensmerter. Bare helt svake, men konstante murringer i ryggen og nede i magen. Ikke kynnere. Min erfarne trebarnsmorogsykepleierstoresøster påstår at det er modning, og det liker jeg å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda litt mensmurringer, men jeg ønsker dem egentlig velkommen jeg :)

Sover ikke godt, så jeg er ikke i superslag om dagen. Føler meg tung, og er lei av å ha så vondt i bekkenet.

Sist jeg var hos jordmor slet hun litt med symfysemålet. Hadde vært hos gynekologdama uka før, og det var så stort sprik mellom det hun hadde målt og det jordmora fikk. Magen kan vel ikke krympe flere centimeter på en uke? Så i går prøvde jeg å måle på meg selv. Kjenner godt toppen av livmora, så jeg tror ikke det ble så helt feil. Målte det til 30, som er midt på streken. Så lenge jeg kjenner liv med jevne mellomrom er vel alt som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart at SF-målet ble så forskjellig. Høres lite sannsynlig ut at magen skulle krympe masse på en uke, ja! Men jeg har hørt flere si at det anbefales at man lar én person (enten lege eller jordmor) ta alle målene gjennom svangerskapet fordi det kan skje at man måler litt forskjellig. Og da kan jo nettopp sånne situasjoner oppstå. Jeg synes det høres ut som at alt er i orden med magen din jeg, og spesielt siden du kjenner godt med liv hver dag osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen og JM måler forskjellig her også. Merker at JM er med nøye med å kjenne fra skambenet i forhold til legen. Så jeg hører på JM :smilorange:

Nå har du 60 dager igjen :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Jippi.. snart høygravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det nærmer seg!

Har mye murringer og kynnere, og fint lite ork... Sliten uten å gjøre noe som helst!

I dag var jeg med lillemor hos frisøren. Hun hadde hår ned til rompa,og jeg orker rett og slett ikke å styre med det lenger. Så nå har hun hår til skuldrene, og ser plutselig mye eldre ut! Både mor og datter er strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg og jenta mi vært på stranda sammen med pappa/bestefar. Deilig vær, og godt å røre litt på seg. Mye å utforske på en strand! Det er ikke langt å gå , så det gikk helt fint selv for den store tunge kroppen min. Jeg er bare 1.60 høy, så den magen merkes! :)

Supergodt å være hjemme hos mamma og pappa, selv om mannen har dratt. Jeg sover så lenge jeg vil, og blir skjemt bort :)

Begynner på uke 33 i dag, og lillegutt i magen har vel bikket to kilo nå. Rart å tenke på at han er så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur på stranda i dag også. Det er så nydelig der!

Jeg savner veldig å ha utsikt over havet. Har vokst opp helt uti havgapet, og er vant til lukta og lyden. Der vi bor ser vi bare rett over til naboen. Men en vakker dag...!!

Koser meg fælt her hjemme. Skal passe tantegutten min i ettermiddag, og nyter å være sammen med familien. Men jeg savner mannen noe innmari!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det to uker siden jeg begynnte å kjenne meg syk, og enda er jeg ikke bra. Hoster som en gammel sjøulk, og bihulene tetter seg hele tiden. Hvor kommer all guffen fra?? Fryktelig irriterende! Flere i familien som har samme greia, og det vil liksom ikke gå over. Heldigvis har lillemor og mannen sluppet unna, utrolig nok.

I dag bærer det hjem til mannen! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...