Gå til innhold

Tanketanken


Anerikke

Anbefalte innlegg

Sitter på jobb med beina høyt, og knasker Gaviscon. Hva skulle jeg gjort uten??

Må opp og røre på meg med jevne mellomrom. Hersens bekkenløsning :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Huff stakkars, må være forferdelig med bekkenløsning!! Jeg er så utrolig glad jeg har sluppet unna, mange blir jo nærmest invalidisert av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jammen er det noe dritt. Jeg ante ikke at det var så vondt!

Jeg hadde ikke vondt i bekkenet forrige svangerskap, og jeg gikk vel litt ut fra at jeg skulle slippe unna denne gangen også :/

Har tusen ting på tapetet i dag, så her er det bare å henge i. Orker ikke tenke på hvordan det blir hvis jeg blir sykemeldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron
Så tittet vi på lillen i magen, og det er så sikkert som det kan bli at det er en gutt. Alle mål og sånnt var helt fine, og han er 8 % over snittet stor. Alt er som det skal, og mammaen er glad! <3

Så ikke denne posten før nå, siden den havnet nederst på forrige side :) Men så flott at alt så fint ut, og koselig at dere kunne se kjønn skikkelig nå! Og litt ekstra spennende med gutt kanskje, siden dere har jente fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns det er kjempestor stas med en av hver!

Har fri i dag, men var tidlig oppe med lillemor og leverte henne i barnehagen. Stuptrøtt, og da kommer halsbrannen og verkingen i føttene. Kjenner at jeg er rett og slett sur i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Bra humøret bedret seg etter litt mer søvn! Søvnmangel kan ødelegge selv den mest harmoniske sjel, tror jeg..! Noen hyggelige helgeplaner hos dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt jobb i dag, og svigermors bursdag i morra. Ellers sove mest mulig.

Sikkert tusen ting jeg burde gjort i huset, men jeg har rett og slett ikke ork!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i morges, og ble sykemeldt 100 % i fire uker. Fungerer jo ikke på jobb, så det måtte vel bli sånn. Men uff, det er ikke gøy å tenke på alt jeg skulle gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Prøv å ikke tenke på alt du burde ha gjort, ta det heller med ro, plei deg selv og kom til hektene igjen! Du skal jo fungere som mamma for jenta di også, og du skal ha energi igjen til fødsel etterhvert. Ingen vits i å slite seg fullstendig ut i unøden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, Macaron. Det er ikke mye krefter igjen som det er nå, ihvertfall.... Det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra legen var å skrive en liste med alt det som haster aller mest på jobb. Så får det gå som det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen hadde en lang tale til meg her i sted, og det gjorde så innmari godt. Han er usedvanlig flink med ord den karen!

Han fortalte meg i klartekst at han mener at en sykemelding er det lureste akkurat nå, at jeg trenger å hvile, og at han ikke vil ha noe av at jeg leker hvit tornado her hjemme for å bøte på dårlig samvittighet overfor jobb.

Hva skulle jeg gjort uten den flotte mannen min? <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært inne, det har visst fallt ut fra mine innlegg :( Så kjedelig at du har fått bekkenløsning! Og jeg er enig med mannen din, det høres ut som om det er lurest med en sykemelding. Og glem det som skal gjøres på jobben, det er ikke ditt ansvar når du er sykemeldt.

Lykke til og god bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, FruLilla! Ikke lenge igjen for deg nå. Spennende!

Nei, det er ikke lett å la jobb være jobb...

Men jeg har hatt en deilig dag i dag, tross den dårlige samvittigheten. Kroppen kjennes SÅ mye bedre når jeg kan ta det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Hør på mannen din, han høres ut som en finfin mann!

Det er virkelig ikke noe vits i å slite seg helt ut som gravid altså, det som kommer etterpå krever litt krefter og overskudd det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var hos legen på mandag bad jeg dem om å sjekke hb og jernlagrene, og som jeg fryktet var det lave nivåer. Ferritin på 5 er ikke noe særlig. Så nå knasker jeg jerntabletter. Det tar jo innmari lang tid å fylle jernlagrene, så jeg burde rett og slett bedt om en sjekk før. Håper det stiger endel før fødselen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Bra du har n fornuftig mann, jeg sier som de andre her at du må høre på han, ja :) Kjipt at du har lave jernlagre, men uansett bra du oppdaget det nå da! Men tar det SÅ lang tid å fylle dem da? Du har jo fortsatt en del uker igjen til fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...